Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Roger, herkenbaar. Tot voor kort wisten wij van elkaar ook alles, bespraken alles en stemden af. De minnaressen van mijn partner bleken dit verwarrend en gek te vinden. Ze gingen vraagtekens stellen bij de oprechtheid van mijn partner.
Open relaties

Roger, dit is het topic waar dit besproken wordt.

Mijn man en ik liggen nu in scheiding maar daarvoor hadden wij een open relatie. Hij wist ook altijd precies waar ik was en met wie. Hij vond dat -net als jij- een lekker en geil idee.
Roger, ik wil graag reageren, maar dan wel op het topic Open relaties.

*terug in de meeleesstand*
En jij Roger, heb jij nooit een vriendinnetje? Ik neem mijn petje af voor jou Kiketje. Je moet sterk in je schoenen staan om dit te kunnen. Je bent pas 26. stel je wil ook graag kinderen, een gezin. Een onzekere toekomst voor jou. Ik ben nu wel eens een soort van jaloers omdat hij veel tijd met zijn gezin door brengt, veel werkt. Het kleine overschotje krikg ik dan: zo voelt dat wel eens. Maar als ik dan weer redelijk ben weet ik dat het prima is zo.
Rozalia, ik heb wel eens een "pleziertje" gehad, maar niets blijvend. Wat mijn vrouw nu overkomt geeft ons beiden echt een leuke tijd: we praten er zowat dagelijks over en genieten er samen van! En soms komt van het één het ander

mayaelf, ik ben nieuw op dit forum en begrijp niet goed wat je bedoelt, kan je me even op de goede weg zetten?
@ roger, bij ons weet ook mijn nr 1, van mijn relatie met nr 2.

En net als jij geniet hij mee van het voor en naplezier.

We hebben voledige openheid over de afspraakjes die ik heb.

En dit gaat juist zo goed , door de openheid naar elkaar toe.

Hij heeft geen nr 2, by the way
Ik zou nooit een minnaar nemen. Als ik ergens mee zit, of op een of andere manier niet aan mijn trekken zou komen, zou ik dat bespreken met mijn partner.

Een minnaar is voor mij geen oplossing.
quote:roger57 schreef op 19 maart 2012 @ 15:46:

mayaelf, ik ben nieuw op dit forum en begrijp niet goed wat je bedoelt, kan je me even op de goede weg zetten?Wat Maya bedoelt is, dat er een topic op dit forum is dat "open relaties" heet, ik heb de link voor je neergezet. Maya wil een stukje van haar persoonlijke verhaal op dat topic neerzetten.. omdat het hier op "minnaar" wellicht iets minder goed op zijn plek is. Niet aanvallend bedoelt naar jou overigens..
Dank je Rooss4 !
quote:tamara1234 schreef op 19 maart 2012 @ 16:03:

Ik zou nooit een minnaar nemen. Als ik ergens mee zit, of op een of andere manier niet aan mijn trekken zou komen, zou ik dat bespreken met mijn partner.

Een minnaar is voor mij geen oplossing.@Tamara ik had ook van te voren niet bedacht dat ik een minnaar zou nemen, met mijn relatie is niets mis! het overkwam me, en ik ben er niet van weggelopen, ik ben het avontuur aangegaan, als je het me de dag voordat ik mijn minnaar ontmoeten had gevraagd, had ik waarschijnlijk gezegd dat ik er geen behoefte aan heb! Kun je nagaan...
Nou, mijn date was heerlijk! in het begin onwennig maar we voelden elkaar goed aan. Ik heb er echt ontzettend van genoten. Het was zoooo anders als met mijn nr1! Niet perse beter.....maar een vreemd lichaam, hele fijne handen...zucht
Wat fijn dieza, dat je zo hebt genoten. Dat smaakt dus naar meer??
Pfff, eerste dag van de lente, het zonnetje schijnt. Ben ik de enige bij wie het ernstig begint te kriebelen? Of komt het gewoon omdat ik nr 2 lang niet meer heb gezien en het nu toch echt begin te missen...

Dieza: wat heerlijk dat je zo hebt genoten. Al direct een volgende date gepland of laat je het eerst even bezinken en zie je daarna wel verder?
Ik dacht voorheen dat het mezelf nooit zou overkomen, en dat ik zou weglopen in het geval er verlangens zouden zijn voor een andere man dan mijn vriend.

Maar toen ik die ene collega leerde kennen en hij steeds meer toenadering zocht, pikante smsjes stuurde en ongeduldig was om me "persoonlijk" te leren kennen, ben ik niet weggelopen...

We zijn beiden gebonden en hebben kinderen... hebben elkaar driemaal ontmoet.

Benieuwd hoe dit verder loopt :-//
Heel erg fijn trouwens hier mee te lezen en ervaringen te delen!

Kan iemand me zeggen hoe ik een avatar/profielbeeld kan toevoegen? Thanks
Nicole626: Ik ga het even laten bezinken, maar smaakte zeker naar meer. We hebben nu wel contact, maar de komende weken ben ik toch te druk om voldoende tijd vrij te maken.

Ik had niet verwacht dat het zo intens zou kunnen zijn met iemand waar je niet verliefd op bent.
Dieza zit op een wolkje!! Heerlijk!!! Fijn dat je het leuk & lekker hebt gehad!

En ik sluit me aan bij Rozalia, is het voor herhaling vatbaar?

Tamara, ik kan nu ook niet zeggen dat ik, mocht ik een vaste relatie krijgen tzt, van plan ben een minnaar te gaan zoeken voor erbij. Mijn ideaalbeeld van een vaste relatie is toch ook monogamie. Toch kan ik me heel goed voorstellen dat je soms in een situatie beland waarin je toch kiest voor de spanning die een nr 2 in je leven brengt.

In mijn korte huwelijk heb ik ook kort een minnaar gehad. Binnen de kortste keren kwam dat uit en toen was mijn huwelijk ook meteen voorbij (van mij uit, ex wilde nog wel proberen). Geloof niet dat ik dat nog een keer zou willen/kunnen, maar ik weet inmiddels ook dat ik nooit nooit moet zeggen. Soms loopt het nu eenmaal anders..

Roger, ik weet niet of je hier nog blijft lezen, maar wat mooi dat jullie elkaar zoveel vrijheid geven en jullie elkaar zoveel plezier gunnen en daar samen ook weer plezier van hebben.

In het algemeen wilde ik zeggen dat ik dit topic daarom echt heel bijzonder vind.

Ik lees hier daarom ook graag, het zet me vaak aan het denken en ik steek er veel van op .
anoniem_147543 wijzigde dit bericht op 20-03-2012 09:55
Reden: crosspost
% gewijzigd
quote:papillonn schreef op 20 maart 2012 @ 09:48:

Heel erg fijn trouwens hier mee te lezen en ervaringen te delen!

Kan iemand me zeggen hoe ik een avatar/profielbeeld kan toevoegen? Thanks

Welkom!

Onder 'Mijn Viva' staat een tabje 'profiel wijzigen en daar kun je een afbeelding downloaden voor je avatar.
Ik begin weer een beetje te landen Noppies!
noppies: ja hoor, ik blijf hier nog wel een tijdje lezen! En het zou me niet verrassen als mijn vrouw binnenkort ook een berichtje plaatst (lees je dit meis?)
Nicole, nee da's gewoon de lente! Want ook zonder te lang geen date te hebben gehad, heb ik er last van

Dieza, klinkt goed.. En nu maar heerlijk nagenieten.

Papillonn, welkom. Bezint eer ge begint enz. enz. Maar spannend is het wel he?
Ja, dat is idd de lente!! Hahaha! Als ik er teveel over lees, wordt de nood nog hoger. Ik betrap me er zelfs op dat ik op straat de mannen scan op potentieel..

Vooralsnog schiet het qua actie nog weinig op, dus ik blijf eerst maar genieten van het zonnetje. Ik kan in mijn hempje in de sneeuw zitten, loeiwarm!

En ben nu een vakantie aan het plannen naar Italie, heerlijk! Heb er zo'n zin in en het is om de hoek .

Roger, leuk. Het heeft me heel erg aan het denken gezet en ik schrok dat ik zelf misschien helemaal wel niet zo 'open' zou denken als ik in een relatie zou zitten. Terwijl ik echt vind dat je niet elkaars bezit bent en het een kwestie van elkaar het beste en het lekkerste gunnen is.

Maar goed, ik heb geen nr 1, dus het is niet aan de orde, maar dat bedoelde ik wel met dat het me aan het denken zet.
Noppies, ik ben akkoord dat je niet elkaars bezit bent en elkaar heel veel wil gunnen in een nr 1 relatie, maar er bestaat ook nog zoiets als "gevoel". Bij mij overheerst de opwinding en ik heb natuurlijk fantasiën over de passionele afspraakjes met mijn vrouw en haar nr 3. En net omdat dit mij zo veel plezier geeft, is jaloezie ook geen punt. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jou en (vele) anderen toch net even iets anders ligt, je voelt namelijk wat je voelt.
....
Alleen jammer dat de minnaar in kwestie het eind niet haalt Iddan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven