Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:dieza schreef op 17 maart 2012 @ 15:28:

daar ben ik ook bang voor! en wanneer het bij hem uitkomt.....dan wil zij natuurlijk weten wie het is....zo slaan mijn gedachten dan op hol. ik ben ook paranoia!..
quote:kikietje schreef op 17 maart 2012 @ 22:43:

Hij gaat zeker niet voor mij kiezen, hij kiest voor ons.. Ik zou ook niet willen dat hij zijn kindjes en vrouw voor mij zou verlaten.. ik heb nooit echt verlangt naar een huisje, boompje, beestje bestaan.. Dus voor mij, ondanks dat het bij vlagen moeilijk is, is het prima zo..

Zijn vrouw weet niet (denken we) van mijn bestaan, maar of dat echt zo is na zoveel jaar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Itsyou, je noemt jezelf single maar hebt wel een relatie?

Kikkietje, ik heb bewondering voor vrouwen als jij.

Zou het zelf nooit kunnen. Vind het wel heel mooi.

Voel je dan geen gemis op speciale dagen? Hou je zoveel van hem dat je geen plaats in je hart hebt voor een andere man of kies je bewust voor deze afstand?

Ik heb een nr1 waarmee ik ongelooflijk gelukkig ben. De buitenwereld vindt ons het ideale koppel. Ik heb een nr2 die wat ouder is en een gezin heeft. Hij is de meerwaarde in m'n leven, m'n guilty pleasure, ik hou van hem op een speciale manier maar ik zou hem nooit als nr1 willen en net dat voelt veilig. En had ik geen nr1, dan zou ik het niet aankunnen om enkel zijn minnares te zijn...
In zijn algemeenheid valt het me op dat toch vaak wordt geschreven dat men nr 2 alleen als nr2 zou kunnen hebben. Dat men er niet aan moet denken om met minnaar een vaste nr1 relatie te (moeten) onderhouden.

En als ik dat lees denk ik toch vaak onbewust, zeg je dat nou alleen om jezelf een rem op je gevoelens op te leggen?
Suzyq, het kan op de meest stomme, onnozele manier ineens uitkomen. Bij door een bekeuring. Of iemand die jouw auto heeft gespot bij een hotel. Of iemand die toevallig net daar een kop koffie drinkt met iemand en jou daar ziet inchecken met je minnaar.

Ontdekking zit soms in onverwachte hoeken!

Donderstraal, met mnr 2 zou ik nooit iets kunnen beginnen. We zouden slaande ruzie krijgen en onze karakters passen niet bij elkaar. Dus daar hoef ik geen sec over na te denken.

Maar mnr 1 zou wel een geschikte man kunnen zijn, al sta ik op dit moment niet echt open voor een relatie. Toen mnr 2 dichterbij probeerde te komen, kreeg ik het spaans benauwd .

Denk wel dat veel mensen op die manier hun gevoel een beetje onder controle kunnen houden.

Hier in het zwembad zit een lekkere Italiaan met zn dochters. Jammie!!!

;)
Hoi Noppies, je gebt gelijk, vreemdgaan blijft spelen met vuur hoewel ik de kans om bekenden tegen te komen wel terug heb gedrongen tot een minimum...maar toch.....op de een of andere manier ben ik dus bereid dat risico te nemen wetende dat mijn man waarschijnlijk de handoek in de ring gooit als hij erachter komt. De lustgevoelens zijn nog even te sterk!
quote:donderstraal schreef op 18 maart 2012 @ 14:02:

In zijn algemeenheid valt het me op dat toch vaak wordt geschreven dat men nr 2 alleen als nr2 zou kunnen hebben. Dat men er niet aan moet denken om met minnaar een vaste nr1 relatie te (moeten) onderhouden.

En als ik dat lees denk ik toch vaak onbewust, zeg je dat nou alleen om jezelf een rem op je gevoelens op te leggen?..

En als ik dat lees denk ik toch vaak onbewust, zeg je dat nou alleen om jezelf een rem op je gevoelens op te leggen?Nee hoor, mijn minnaar is gewoon niet de man waar ik mee samen zou willen wonen. Hij is een carriere tijger, ik wil thuis een man die zijn eigen kinderen wél ziet opgroeien. Hij is arrogant, bot en heel direct. Da's lekker tijdens een date, maar zou me snel de strot uit hangen als ik daar elke dag strijd mee zou moeten leveren (want ik ben minstens net zo bot en direct). Hij leeft 26 uur in een dag waar ik er amper 16 uur uit haal. En toch matchen we. We zitten op 1 golflengte, hebben dezelfde humor, qua stekker-stopcontact matchen we abnormaal goed. Dus ja, heerlijk als minnaar maar alsjeblieft niet als nr1!
quote:kikietje schreef op 17 maart 2012 @ 22:43:

Hij gaat zeker niet voor mij kiezen, hij kiest voor ons.. Ik zou ook niet willen dat hij zijn kindjes en vrouw voor mij zou verlaten.. ik heb nooit echt verlangt naar een huisje, boompje, beestje bestaan.. Dus voor mij, ondanks dat het bij vlagen moeilijk is, is het prima zo..

Wow, ik vind het knap van je. Ik zou het niet kunnen denk ik. Ik zou toch bang zijn om ooit alleen achter te blijven. Is het ook niet verschrikkelijk moeilijk dat je niet al je belangrijke momenten met hem kunt delen? Of dat je nooit samen lekker op vakantie kunt gaan? Het lijkt mij vreselijk moeilijk om niet te kunnen bestaan in het leven van degene die je lief hebt.
We delen eigenlijk alle belangrijke dingen wel.. Al dan niet op afstand.. We worden samen wakker en gaan met elkaar baar bed.

Ik las hierboven over even in de auto elkaar zien of een half dagje in hotel, dat is bij ons niet aan de orde. Hij is echt mijn partner iig zo voelt het alle bijzondere, maar ook de saaie dingen delen we.. Daarbij geniet ik (van de zijlijn dat wel) van alle hoogte punten in zijn gezinsleven.

Moeilijk vind ik het soms als hij na een geweldige tijd samen naar huis gaat. Als ik hem herriner aan zijn vrouw haar verjaardag maar hij de mijne vergeet. Als ze samen hebben gevreeën.. (al gun ik ze dat wel want het gebeurt niet heel erg vaak) en bv de geboorte van hun jongste kindje... Dat zijn toch momenten dat ik even moet slikken..

En de onzekerheid die ik soms voel.... Stel dat hij nu ineens een nieuw vriendinnetje wilt... Jonger, mooier, opnieuw die spanning... Ik ben toch al weer 26... maar die onzekerheid deel ik met hem, net zoals hij zijn onzekerheid met mij deelt; wat nou als ik opeens toch een "normale relatie" wil..

Ha ik wil alleen maar hem!!!!
En dan zeggen ze dat mannen erg zijn
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat iemand zo`n intense relatie kan hebben naast zijn nummer 1 zonder dat niemand in zijn gewone leven dat weet of merkt. Hij is dan toch absurd veel van huis? Waakt als een havik over zijn mobiel en meer van dat soort dingen..

Net wat Inez zegt, ik zou het niet kunnen. No way. Niet willen ook. Een leven aan de zijlijn.. en het in die tussentijd niet aan (kunnen/willen) gaan van een relatie met toekomst. Ik denk dat ik er uiteindelijk heel treurig en verbittert van zou raken.
quote:ikbendedraakje schreef op 18 maart 2012 @ 21:25:

En dan zeggen ze dat mannen erg zijnJazeker! Hebben ze jou nog niet verteld dat roken heel erg slecht is voor je gezondheid?
quote:donderstraal schreef op 18 maart 2012 @ 21:35:

[...]

Jazeker! Hebben ze jou nog niet verteld dat roken heel erg slecht is voor je gezondheid?Shit, ga ik nu dood?
quote:ikbendedraakje schreef op 18 maart 2012 @ 21:39:

[...]

Shit, ga ik nu dood?

Ja, net als ik.. en donder en eeeh iedereen!

Wat kom je doen en wat is je punt?
Ik ben aan het rond kijken en er gaat een hele nieuwe wereld voor me open
quote:ikbendedraakje schreef op 18 maart 2012 @ 21:42:

Ik ben aan het rond kijken en er gaat een hele nieuwe wereld voor me openDat had je ook gewoon op je pakje sigaretten kunnen lezen hoor. Daar staat het met grote letters op
quote:ikbendedraakje schreef op 18 maart 2012 @ 21:25:

En dan zeggen ze dat mannen erg zijnDat zijn ze ook...
Kikietje dat klinkt wel heel heftig en intens. Ik kan me niet voorstellen dat het niet ook heel veel verdriet met zich meebrengt. Hoeveel je ook met hem deelt en hoe goed het ook voelt, je bent en blijft een nr 2. Waar ik dan wel benieuwd naar ben is, denk je ook wel's aan de toekomst? Hoe zie je die? Hoop ja dan toch stiekem dat hij ooit bij zijn vrouw weggaat en voor jou kiest? Het lijkt me best ingewikkeld. Geloof niet dat ik dat zou kunnen.
Rooss; ik denk dat het opvalt als iemand ineens als een havik op z'n foon gaat zitten of als hij ineens veel weg is voor z'n werk. Maar zij doen dit al 5 jaar!! Dan is het meer gewoonte lijkt me... Of niet?

@Kikietje; heb je al nagedacht als je kinderen wilt? Kan je die ook van hem krijgen?

Mbt ontdekken... Hier weet nr. 1 van mijn nr. 2 en andersom. dat scheelt een hoop. Maar nu waren zij toch in een onbekende stad bekenden tegen gekomen (ouders van kids op school). Die keken wel om, maar hebben er niks over gezegd tegen mij. Nu wandelden ze gewoon, maar toch. Overigens heeft een goede vriendin verteld (die het ook weet) dat zij nooit iets zou zeggen tegen mij, als zij mijn man met iemand anders zou zien. Maar ik zou iemand anders die "macht" niet willen laten hebben over mijn thuissituatie.....

En ja, kreeg laatst een prent binnen van een ritje NA de date. Gelukkig wist man ervan!
Tja Zij, dat is waar maar dan nog... bij een hoge contact en date frequentie heeft hij er dus gewoon een heel leven naast. Ik vraag me af hoe iemand dat volhoudt, gewoon.. hoe je dat doet? Wat voor relatie heb je met je nummer 1 als dat allemaal mogelijk is. Ik oordeel niet, verwonder me slechts.

Ook ik heb geen angst voor ontdekken. Zou het vreselijk vinden als mijn moeder geconfronteerd zou worden met een vriendje maar iedereen die van belang is weet ervan.
Kikietje, toch klinkt het een beetje eenzaam... Nooit kan je vertellen over je partner tijdens familie bezoek, kan je je ergernissen over hem ergens kwijt. Hij bestaat niet in de rest van je leven. En jij ook niet in de zijne. Voelt dat niet een beetje tweederangs?

Rooss, ik vraag me hetzelfde af als jij. 2 volledige relaties onderhouden kost heel veel tijd. En helemaal als je dat geheim moet houden.

En als ik dat lees denk ik toch vaak onbewust, zeg je dat nou alleen om jezelf een rem op je gevoelens op te leggen?

Ik zeg dit zeker niet om een rem op m'n gevoelens voor nr2 te leggen. Helemaal niet, hij blijft de tweede. Lijkt raar maar moest ik hele dagen met hem samenwonen, hij zou me irriteren.

Hij is soms heel conservatief over bvb het rolpatroon vrouw-man. Hij is 18 jaar ouder en ergens ben ik net daarom op hem gevallen, het zorgt voor een extra dimensie als het ware. Maar aan de andere kant zou ik nooit een vaste relatie met zo iemand willen omdat je dat toch altijd ergens wel een beetje voelt, dat generatieverschil.
Kikietje, toch klinkt het een beetje eenzaam... Nooit kan je vertellen over je partner tijdens familie bezoek, kan je je ergernissen over hem ergens kwijt. Hij bestaat niet in de rest van je leven. En jij ook niet in de zijne. Voelt dat niet een beetje tweederangs?

Mijn omgeving is er dus wel van op de hoogte.
Kikietje, zijn je ouders hier van op de hoogte?

Hoe zijn de reacties?
Hey, ik ben een nr 1 en volg dit forum nu al enkele dagen met veel interesse. Het valt me op hoeveel plezier er beleefd wordt met een geheime minnaar en dan bedoel ik niet enkel lichamelijk maar ook mentaal met het verliefde gevoel, het voorbereiden van een date en het nagenieten ervan. Nu moet je weten dat het mij enorm opwindt te weten dat mijn vrouw versierd wordt en de lakens deelt met een nr 2. We zijn zo’n 10 jaar samen en hebben altijd heel ongedwongen kunnen praten over seks. In onze beginjaren reisden we elk regelmatig voor het werk en hadden we in theorie een open huwelijk in de zin van als je een leuk iemand tegenkomt, de spannende “klik” is er en je wil er plezier mee hebben: go for it! Dit is tot enkele weken terug theorie gebleven. Mijn vrouw werkt nu elders, reist niet meer maar heeft erg toffe collega’s. En dan gebeurt er wat we eigenlijk al lang niet meer verwachtten. Ze valt op een collega (nr 2), het gevoel is wederzijds maar het is niet gemakkelijk om de eerste stap(jes) te zetten. We praten er vaak en lang over en ondertussen… komt er zelfs een collega nr 3 in beeld. De mentale aantrekkingskracht is iets minder, ze zien elkaar ook niet zo vaak als met nr 2 het geval is, maar de fysieke aantrekkingskracht is heel groot. Ook dit wordt thuis besproken. Vorige donderdag hebben ze zich op het werk kunnen “afzonderen” in een kamertje dat afgesloten kon worden. Hoewel mijn vrouw over nr 3 gezegd had dat ze hem wel wilde kussen maar niets meer, zijn ze flink over deze grens gestapt zonder tot het “einde” te gaan. Het was heftig! Het gevolg is dat ik nu donderdag iets vroeger naar mijn werk rij en dat nr 3 langskomt. En deze keer is het wel de bedoeling tot het “einde” te gaan, met mijn volledige toestemming en al het voor- en naplezier dat ook ik er aan beleef!

Waarom schrijf ik dit nu eigenlijk? Wel, de openheid tussen ons verwart nr 2 en nr 3 zodanig dat ze zich afvragen of er een spelletje met hen gespeeld wordt. Als mijn vrouw me zou bedriegen, dan zou nr 3 daar wellicht geen (morele) vraag over hebben gesteld maar nu ik volledig op de hoogte ben, is er argwaan. Wat ik graag zou willen weten is of sommigen onder jullie ook een nr 1 hebben die alles weet en op voorhand van de afspraakjes op de hoogte is. By the way, ik veroordeel niemand die in het geheim een minnaar heeft en er voor de rest niemand pijn mee doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven