Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
...
Het mooiste stukje vind ik in die kroeg, waar zij net van elkaar genoten hebben en zij weer bij haar vriendinnen gaat zitten.. hij ruikt dan aan zijn vingers. In één woord geweldig! De spanning, het stiekeme..mjam!!
....
@Roger: Heerlijk, zo'n open relatie! Ik begrijp dat deze situatie vrij nieuw voor jullie is? Is je partner ook verliefd op de n2 en n3? Of is het 'slechts' lust? Maakt dat nog wat voor jou/jullie uit?

Mijn partner (N1) en ik hebben het vaak gehad over hoe we het zouden vinden als de ander een erotisch avontuur erop na zou houden. Theoretisch was hij totaal niet jaloers en kon hij alles relativeren en beredeneren. Maar ja...toen deed de praktijk zich voor en bleken al die theorieen toch wel wat van zijn gevoelens in de praktijk af te wijken. Ik zou hem dolgraag willen vertellen over mijn (geweldige, heerlijke, hemelse, goddelijke - hell, het lijkt wel lente!) minnaar, maar dat gaat hem geen goed doen. Toen ik hem een tijd terug vertelde verliefd te zijn liet hij weten mij niet te willen delen - daar nog niet klaar voor te zijn. Hij ervaart het te veel als een concurrentie strijd die hij in zijn ogen gaat verliezen - wat in mijn ogen dus totaal niet, maar dan ook echt helemaal niet, aan de orde is. Net als meerdere mensen hier zou ik niet met mijn n2 hoeven samen te leven. Dat gaat never nooit niet werken om meerdere redenen. Ik hoop dat mijn n1 het op een dag wellicht wel kan accepteren en begrijpen dat ik trouw ben aan hem (trouw als in met hem wil ik samen oud worden) en van hem hou maar dat ik tegelijkertijd ook verliefd kan zijn op een ander. Ik hou helemaal niet van liegen of dingen verzwijgen en al helemaal niet als er wat mij betreft geen reden is om bang te zijn. Dat vind ik het moeilijke aan de situatie: ik lieg en ik verzwijg - om hem geen pijn te doen, maar eigenlijk moet de waarheid hem geen pijn doen...

En mijn n2 is elders in het land. De hele week ver verwijderd van mij en ohohoh..wat mis ik hem! . We hebben afgelopen vrijdag en zaterdag als 'afscheid' (ja, we zijn erg pathetisch verliefd...het lijkt wel lente!) samen koffie gedronken en wat gewinkeld. Gezellig maar gelijk onbevredigend omdat we in t openbaar niets mogen laten blijken...

En sms is leuk maar een uitermate slechte 'vleesvervanger'.... Volgende week maandag zien we elkaar pas weer...zucht....ik tel de minuten.....
Unfaithful is hier al eerder besproken. Een spannende film in alle betekenissen. Die lustige, dierlijke seks...jammie, zo herkenbaar momenteel
Het klopt dat deze situatie praktisch vrij nieuw is voor ons, theoretisch hebben we dit al 10 jaar in gedachten. Het is natuurlijk altijd afwachten wat het omzetten van theorie naar praktijk zal geven, in mijn geval overtreft het mijn verwachtingen! Ik heb kriebels en als ik mijn ogen sluit zie ik mijn vrouw met een ander lichaam stoeien. De enige voorwaarde van mijn kant uit is dat ik nr 1 ben en blijf (ik weet het... 100% garantie kan je niet hebben). Of zoals jij het zo mooi stelt: samen oud worden! En ja, er is verliefdheid, het maakt voor mijn vrouw heel veel uit trouwens, zonder dat zou de lust er niet zijn en zou er zeker geen andere man aan haar lichaam mogen komen. Jammer dat je het niet met jouw partner kan delen: gedeelde smart, halve smart maar gedeeld plezier, dubbel plezier!
Ik geef mijn n1 jouw contactgegevens wel even door, Roger, dan kan hij van de ervaringsdeskundige horen dat het in de praktijk werken (kan)!! :-)
En toch.. is dit niet het hebben van een open relatie of toestaan dat je vrouw een minnares heeft. Het is echt geil worden van het feit dat je je vrouw deelt, opgewonden raken van het idee dat zij met anderen sekst. Het is eigenlijk een bijzondere voorkeur. Je zou er -als partner- zelfs afhankelijk van kunnen worden. De seks met haar minder leuk/lekker/spannend vinden als ze (even) geen SV heeft.

Aphrodite, ik kan me voorstellen dat met jouw man een open relatie wellicht te bespreken is. Ik kan me weer slecht voorstellen dat hij echt iets zou hebben aan het verhaal van Roger.

(nu weet ik wel dat je het als grapje bedoelt hoor.. maar ik wilde toch even aangeven dat ik verschillen zie)
@Rooss4: ik word inderdaad geil van het feit dat ik mijn vrouw deel maar er is veeeeeel meer dan dat. Ze straalt, ze bloost, we lopen op wolkjes. En nee hoor, ik zie het niet als een voor mij noodzakelijke SV maar als een privé-deel van haar leven waar ik deel van ben, de seks die wij hebben valt trouwens onder de noemer de liefde bedrijven :-)
Ongetwijfeld Roger. Ik schrijf ook dat de partner er afhankelijk van zou kúnnen raken. Vergeet niet dat zij zonder SV waarschijnlijk ook minder gaat blozen en wolken. Waarschijnlijk weet jij pas wat het met jou doet als je partner een poosje SV loos is.
Toch zou ik graag willen afstappen van de term SV. Het is iemand naast/achter mij waar lichamelijk plezier maar een deeltje van is.
Ik vind SV persoonlijk net zo erg als nummers 1 2 en 3 maar goed, what`s in a name.

SV staat voor seksvriendje.. wat is er aan de minnaars van je vrouw zo bijzonder dat de term SV de lading niet dekt?
....
...
Een gemiddelde nederlandse film?
De gulle minnaar?
Ieuw! Hahahaha... die is zo gedateerd.. daar kan je alleen nog maar om lachen!!
uhm....dat klopt....
Dan ben ik nu heel nieuwsgierig Iddan!!
quote:iddan schreef op 20 maart 2012 @ 18:56:

vanavond ga ik Hall Pass kijken, ben benieuwd....;-)

hebben jullie nog mooie film tips ?The descendants, met George Clooney
Ja, Rooss, die film is echt vreselijk.

Wat dacht je van Spetters? ( heb ik ook in meegespeeld )

Ik vond de serie Overspel heel goed.
Echt??????????? Ik vind Spetters leuk!

Overspel ken ik niet. Hmm eens kijken of mijn stbexhb die voor me wil dingesen en branden.
..
...
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven