Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

zaterdag 17 maart 2012 om 22:17

zaterdag 17 maart 2012 om 22:21

zaterdag 17 maart 2012 om 22:29
Wij zien elkaar echt stukken, stukken minder, bellen en smsen wel regelmatig. Dus nee, ik zou me niet voor kunnen stellen. Hij is er wel altijd op de achtergrond, in mijn hoofd/hart, maar nee, ik heb wel de afleiding van andere mannen nodig. En de seks, alhoewel het daar nu ook dramatisch mee gesteld is
.
Weet zijn vrouw van jouw bestaan?
Hoop je dat hij op een dag voor jou gaat kiezen? Of is dit voor jou genoeg zo?

Weet zijn vrouw van jouw bestaan?
Hoop je dat hij op een dag voor jou gaat kiezen? Of is dit voor jou genoeg zo?
zaterdag 17 maart 2012 om 22:35

zaterdag 17 maart 2012 om 22:43
Hij gaat zeker niet voor mij kiezen, hij kiest voor ons.. Ik zou ook niet willen dat hij zijn kindjes en vrouw voor mij zou verlaten.. ik heb nooit echt verlangt naar een huisje, boompje, beestje bestaan.. Dus voor mij, ondanks dat het bij vlagen moeilijk is, is het prima zo..
Zijn vrouw weet niet (denken we) van mijn bestaan, maar of dat echt zo is na zoveel jaar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Itsyou, je noemt jezelf single maar hebt wel een relatie?
Zijn vrouw weet niet (denken we) van mijn bestaan, maar of dat echt zo is na zoveel jaar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Itsyou, je noemt jezelf single maar hebt wel een relatie?
zondag 18 maart 2012 om 08:53
zondag 18 maart 2012 om 10:45
Hi Dieza spannend he! Ikzelf heb nu drie maanden een minnaar. We zijn beiden getrouwd met kids en willen dat graag zo houden. We zien elkaar best vaak, minimaal wekelijks, en het is zo lekker!! Lokaties zijn idd soms lastig. Toch vaak in de auto enz. En eenmaal per maand een halve dag hotel....waar ga jij je minnar zien Dieza?
grappige is dat ik met mijn minnaar nooit een echte relatie zou kunnen hebben want hij is niet echt het type persoon waar ik op val maar seksueel hebben we een enorme klik... Maar goed doordat we elkaar vaak zien ontstaat er toch iets meer dan alleen pure seksuele aantrekkingskracht...is ook lekker om na de seks heerlijk in zijn armen te liggen enz.. Dat gevoel is overigens wederzijds...weet niet wat dit op langere termijn gaat betekenen, maar we genieten er iig ontzettend van....
grappige is dat ik met mijn minnaar nooit een echte relatie zou kunnen hebben want hij is niet echt het type persoon waar ik op val maar seksueel hebben we een enorme klik... Maar goed doordat we elkaar vaak zien ontstaat er toch iets meer dan alleen pure seksuele aantrekkingskracht...is ook lekker om na de seks heerlijk in zijn armen te liggen enz.. Dat gevoel is overigens wederzijds...weet niet wat dit op langere termijn gaat betekenen, maar we genieten er iig ontzettend van....

zondag 18 maart 2012 om 10:58
@Dieza, waarom lijkt je dat moeilijk?
Het heeft wel zijn moeilijke momenten, maar juist door de lage freq en dat mijn mnr1 niet de enige man in mijn leven is, valt dat allemaal wel mee. Echt een relatie zoals Kikietje en Itsyou, zou me ook wel te zwaar vallen, geloof ik. Dan zou ik me teveel vastklampen aan hem en dat zou voor mijn hart niet goed zijn.
Er is een boekje van Astrid Joosten (of twee?) met interviews met minnaressen en minnaars. Ik kan wel begrijpen dat het voor iemand een 'ideale' relatievorm is. Zelf heb ik ook geen behoefte aan een vaste partner om mijn dagelijkse leven mee te delen. Ik ben heel zelfstandig, heb hard moeten knokken om dit te bereiken wat ik nu heb en merk dat de muur om mij heen enorm hoog is. Mnr 1 is in beeld van het begin van deze knok-periode en is daarom deels binnen de muur meegemetseld .
Maar zo lang hij nog in een relatie zit, zorg ik er bewust voor een leven er naast te blijven houden met andere leuke kerels.
Have fun, Dieza!
Welkom, Suzyq!
Het heeft wel zijn moeilijke momenten, maar juist door de lage freq en dat mijn mnr1 niet de enige man in mijn leven is, valt dat allemaal wel mee. Echt een relatie zoals Kikietje en Itsyou, zou me ook wel te zwaar vallen, geloof ik. Dan zou ik me teveel vastklampen aan hem en dat zou voor mijn hart niet goed zijn.
Er is een boekje van Astrid Joosten (of twee?) met interviews met minnaressen en minnaars. Ik kan wel begrijpen dat het voor iemand een 'ideale' relatievorm is. Zelf heb ik ook geen behoefte aan een vaste partner om mijn dagelijkse leven mee te delen. Ik ben heel zelfstandig, heb hard moeten knokken om dit te bereiken wat ik nu heb en merk dat de muur om mij heen enorm hoog is. Mnr 1 is in beeld van het begin van deze knok-periode en is daarom deels binnen de muur meegemetseld .
Maar zo lang hij nog in een relatie zit, zorg ik er bewust voor een leven er naast te blijven houden met andere leuke kerels.
Have fun, Dieza!
Welkom, Suzyq!
zondag 18 maart 2012 om 12:13
dominant vind ik ook heerlijk hoor! maar dat is mijn nr1 wel tussen de lakens. wat dat aspect betreft kom ik dus ook prima aan mijn trekken. maar ik vind ook dat dat goed samen kan gaan.
ik denk dat nr2 goed kan sturen en aangeven wat hij wil maar echt dominant zie ik hem niet zijn. maar wie weet......ik ken hem amper.
ik denk dat nr2 goed kan sturen en aangeven wat hij wil maar echt dominant zie ik hem niet zijn. maar wie weet......ik ken hem amper.
zondag 18 maart 2012 om 12:20
Spannend, dat ga je vanzelf ontdekken.!!! Leuke is dat mijn minnaar en ik van elkaar goed weten wat we lekker vinden maar ook spannende nieuwe dingen op seksueel gebied doen die we met onze partners nooit doen.....denk dat ik altijd wel minnaar zal hebben en tot nu toe kost het me geen enkele moeite om het verborgen te houden voor mijn man....
zondag 18 maart 2012 om 13:23
quote:suzyq38 schreef op 18 maart 2012 @ 12:20:
Spannend, dat ga je vanzelf ontdekken.!!! Leuke is dat mijn minnaar en ik van elkaar goed weten wat we lekker vinden maar ook spannende nieuwe dingen op seksueel gebied doen die we met onze partners nooit doen.....denk dat ik altijd wel minnaar zal hebben en tot nu toe kost het me geen enkele moeite om het verborgen te houden voor mijn man....Vind ik toch knappe uitspraken als je je minnaar al pas 3 maanden kent.
Spannend, dat ga je vanzelf ontdekken.!!! Leuke is dat mijn minnaar en ik van elkaar goed weten wat we lekker vinden maar ook spannende nieuwe dingen op seksueel gebied doen die we met onze partners nooit doen.....denk dat ik altijd wel minnaar zal hebben en tot nu toe kost het me geen enkele moeite om het verborgen te houden voor mijn man....Vind ik toch knappe uitspraken als je je minnaar al pas 3 maanden kent.