Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Ow.. ga ik voor het bitterballetje

Eeeeh we hebben ze wel gehad ja, op dit moment volgens mij niet...
Ja roos klopt inderdaad.

Ik heb een relatie, nu 5 jaar, met een getrouwde man en vroeg me af of er hier dus meer vrouwen/ meiden zijn.
Als ik me niet vergis is er op Relaties ook een topic over. Maar hier ben je ook welkom , Kikietje.
Dan ga ik daar ook nog even kijken, Tanx
Kikietje, ik heb een lang(er)lopende verhouding met een getrouwde man, maar dat is niet de enige man in mijn leven. Zelf ben ik single.
Een bitterballetje roos?? Hier toch niet hoop ik?? Haha maar ik snap wat je bedoelt..
Hoi noppies, is toch ietsje anders, mijn man (niet echt natuurlijk) is wel echt de enige voor mij... Soms best lastig..
Mja, bij de mosterd, Kikie.

Wat vind je er lastig aan? Zijn nummer 1 weet het niet neem ik aan? Baal je ervan dat hij nooit echt de jouwe zal zijn of zijn er andere dingen die je lastig vindt?
Ja, dat is anders. Ik zie hem alleen echt te weinig om mijn hele liefdesleven aan hem 'op te hangen'. Dan zou ik echt doodongelukkig worden van het eeuwig wachten op een beetje zeldzame tijd samen.

Dus ik ben hem niet trouw.

Hoe vaak zien jullie elkaar?

Is dit voor jou 'genoeg'?
De laatste tijd zien we elkaar iets minder een paar keer per week.. Wegens drukte van beide kanten.. Wat ik moeilijk vind... Tjah heeel af en toe voel ik me toch wat jaloers bijvoorbeeld. Hij is heel gelukkig met zijn vrouw (ook met mij) en soms doet dat toch een beetje zeer..
Wij zien elkaar echt stukken, stukken minder, bellen en smsen wel regelmatig. Dus nee, ik zou me niet voor kunnen stellen. Hij is er wel altijd op de achtergrond, in mijn hoofd/hart, maar nee, ik heb wel de afleiding van andere mannen nodig. En de seks, alhoewel het daar nu ook dramatisch mee gesteld is ;).

Weet zijn vrouw van jouw bestaan?

Hoop je dat hij op een dag voor jou gaat kiezen? Of is dit voor jou genoeg zo?
@kikietje: ik lees hier vooral mee, maar ik ben zelf inmiddels anderhalf jaar single en heb bijna 2 jaar een relatie met een getrouwde man.

Hij is mijn enige. Beiden zouden we met elkaar verder willen, maar door omstandigheden is dit voorlopig onmogelijk.
Hij gaat zeker niet voor mij kiezen, hij kiest voor ons.. Ik zou ook niet willen dat hij zijn kindjes en vrouw voor mij zou verlaten.. ik heb nooit echt verlangt naar een huisje, boompje, beestje bestaan.. Dus voor mij, ondanks dat het bij vlagen moeilijk is, is het prima zo..

Zijn vrouw weet niet (denken we) van mijn bestaan, maar of dat echt zo is na zoveel jaar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Itsyou, je noemt jezelf single maar hebt wel een relatie?
Niemand weet van onze relatie/verhouding dus

ga ik eigenlijk toch als een soort single door het

leven.
lijkt mij heel moeilijk om nr2 te zijn terwijl je zelf single bent.

woaaaaa! vanavond gaan we elkaar weer zien. voor de 3e keer en nu hebben we redelijk wat tijd. de 1e 2 dates waren heel kort en buiten of in de auto. nu maar hopen dat ik een beetje relaxed ben.....
Hi Dieza spannend he! Ikzelf heb nu drie maanden een minnaar. We zijn beiden getrouwd met kids en willen dat graag zo houden. We zien elkaar best vaak, minimaal wekelijks, en het is zo lekker!! Lokaties zijn idd soms lastig. Toch vaak in de auto enz. En eenmaal per maand een halve dag hotel....waar ga jij je minnar zien Dieza?

grappige is dat ik met mijn minnaar nooit een echte relatie zou kunnen hebben want hij is niet echt het type persoon waar ik op val maar seksueel hebben we een enorme klik... Maar goed doordat we elkaar vaak zien ontstaat er toch iets meer dan alleen pure seksuele aantrekkingskracht...is ook lekker om na de seks heerlijk in zijn armen te liggen enz.. Dat gevoel is overigens wederzijds...weet niet wat dit op langere termijn gaat betekenen, maar we genieten er iig ontzettend van....
Hij heeft een kamer geregeld suzyq38!

Ik zou ook geen relatie met hem kunnen hebben denk. Hij is teveel een pleaser en daar ga ik overheen walsen. In bed is een pleaser niet vervelend natuurlijk;-)
@Dieza, waarom lijkt je dat moeilijk?

Het heeft wel zijn moeilijke momenten, maar juist door de lage freq en dat mijn mnr1 niet de enige man in mijn leven is, valt dat allemaal wel mee. Echt een relatie zoals Kikietje en Itsyou, zou me ook wel te zwaar vallen, geloof ik. Dan zou ik me teveel vastklampen aan hem en dat zou voor mijn hart niet goed zijn.

Er is een boekje van Astrid Joosten (of twee?) met interviews met minnaressen en minnaars. Ik kan wel begrijpen dat het voor iemand een 'ideale' relatievorm is. Zelf heb ik ook geen behoefte aan een vaste partner om mijn dagelijkse leven mee te delen. Ik ben heel zelfstandig, heb hard moeten knokken om dit te bereiken wat ik nu heb en merk dat de muur om mij heen enorm hoog is. Mnr 1 is in beeld van het begin van deze knok-periode en is daarom deels binnen de muur meegemetseld .

Maar zo lang hij nog in een relatie zit, zorg ik er bewust voor een leven er naast te blijven houden met andere leuke kerels.

Have fun, Dieza!

Welkom, Suzyq!
Hoi Dieza..geniet er lekker van dame!! Ben benieuwd naar hoe het was 😊 en ja pleaser in bed is fijn hoewel ik ook erg kan genieten van dominantie tussen de lakens!
Iemand die dominant is, let juist op of jij het naar je zin hebt. Zo hoort het wel

Veel plezier, Dieza. Welkom Suzy!
Precies stewardess en mijn soms ietwat dominante minnaar weet heel goed hoe hij mij ultiem kan laten genieten
dominant vind ik ook heerlijk hoor! maar dat is mijn nr1 wel tussen de lakens. wat dat aspect betreft kom ik dus ook prima aan mijn trekken. maar ik vind ook dat dat goed samen kan gaan.

ik denk dat nr2 goed kan sturen en aangeven wat hij wil maar echt dominant zie ik hem niet zijn. maar wie weet......ik ken hem amper.
Spannend, dat ga je vanzelf ontdekken.!!! Leuke is dat mijn minnaar en ik van elkaar goed weten wat we lekker vinden maar ook spannende nieuwe dingen op seksueel gebied doen die we met onze partners nooit doen.....denk dat ik altijd wel minnaar zal hebben en tot nu toe kost het me geen enkele moeite om het verborgen te houden voor mijn man....
quote:suzyq38 schreef op 18 maart 2012 @ 12:20:

Spannend, dat ga je vanzelf ontdekken.!!! Leuke is dat mijn minnaar en ik van elkaar goed weten wat we lekker vinden maar ook spannende nieuwe dingen op seksueel gebied doen die we met onze partners nooit doen.....denk dat ik altijd wel minnaar zal hebben en tot nu toe kost het me geen enkele moeite om het verborgen te houden voor mijn man....Vind ik toch knappe uitspraken als je je minnaar al pas 3 maanden kent.
Zeg ook niet dat ik altijd dezelfde minnaar zal hebben donderstraal maar wel een minnaar. Ik sluit niet uit dat mijn minnaar vervangbaar is dat is omgekeerd waarschijnlijk ook wel zo...voor nu voelt het als verrijking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven