Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Engel.. die duivelse geilheid kan ik wel gebruiken.. en ook weer niet. Roos moet eigenlijk even niet seksen.. eigenlijk

Shanna, de spijker op zijn kop. Ik ben blij dat je het zelf ziet! Klinkt wellicht sensatie belust maar ik ben erg benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!
quote:Rooss4 schreef op 31 maart 2012 @ 00:20:Shanna, de spijker op zijn kop. Ik ben blij dat je het zelf ziet! Klinkt wellicht sensatie belust maar ik ben erg benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!

Haha, ik zal van me laten horen als er een beslissing valt, welke kant dan ook op...!

Ik voelde me eigenlijk wat bezwaard om hier te schrijven omdat dit nu eenmaal het minnaartopic is en hoe je het ook wendt of keert, ik geen minnaarverhalen te delen heb. Maar zoals ik al schreef heb ik veel aan de feedback die ik krijg.
Och, ik heb officieel ook geen minnaar(s), ik heb nl geen nummer 1. Juist met jouw verhaal kan je hier prima terecht, zoals je al eerder schreef: "zelfs de ervaren minnaressen roepen dat je er nog even 6 keer over na moet denken". Als je je verhaal op relaties had gezet was je verguisd en begraven.. dat word je hier niet maar we proberen je wel te laten nadenken. Niet dat je daar iets mee moet overigens...
Het heeft 2 kanten he. Het is een verrijking, maar het levert ook stress en gemengde gevoelens op.

Ik heb een weekendje pauze met nr2. Met potentiele nr3 dan weer niet....
Dieza, wat ga je nou doen met potentiële nummer 3? Eerst een borrel of meteen van bil?
Eerst nog ff chatten denk ik. Maar binnen nu en een paar weken ga ik hem wel zien...en dan zien we wel of de klik er is.
Hey Gaar en Engel68;)
Dag Hyp.
Hi Hyp!
Hi Hyp!
Hey Stew! Hey Rooss.
Haha. Hiep hiep Hyp!

Wat zijn de forumdames toch attent voor mannen
Hai Stew.

Hee Hyp!

Waarom zijn wij als melk????? (die vieze gore witte drab die uit koeien tepels komt... yuk)
Hey Engel...ouwe behangfetisjiste;)

@Roos: Als je goed leest (en interpreteert) dan snap je 'em wel...en daarmee is dan tevens nadere uitleg overbodig. Groeten aan Zeb trouwens! Beste kerel is dat!
Ik heb geprobeerd het in een breder context te plaatsen hyp maar ik kom melktechnisch niet veel verder dan baby-borst-voeding-in de koffie.. naja dat soort dingen. (wat een off topic geneuzel)

Groeten terug van die beste kerel. Hij snurkt op de bank.. nu kan het nog, morgen woont ie elders
Het zit em in de houdbaarheid...en zo...
Ow, ik probeerde er nog wat positiefs van te maken...

**houdt haar lippen dan maar stief op mekoar**
Waarom is dit de tweede keer vandaag dat een man zegt dat ik goed moet lezen.? Ik ben meer voor het heel direkte , zeg maar
@Stew: Jij weet natuurlijk al lang wat het betekent! Daarvoor ken je me íets te goed...:)
Haha, ik heb zelfs geloept om terug te vinden waar jullie ineens de melk gezien hadden...

Ik onthoud me dan ook van verder welke gok dan ook, nav hyps motto... Das veiliger
Oooow, bedoel je dat?
Zuur is niets lekker! Maar flink opgeklopt over iets heets?

Zoiets Hyp? Of Stew? Maken jullie ons eens wijzer!!

Ps. Wat zei ik nu over lijm?!?!
Perfax-fetisjiste!
Rare ervaring...nr2 z'n kinderen zien....

Ik voel er mij een beetje slecht door, trekjes van hem in z'n mooie dochters herkennen....hoe raar.

Wie herkent het?
Hyp hoe kom je daarbij? Mijn fetish ligt toch heel ergens anders . En heeft niets met engelachtig te make! Zo zie je maar weer: niets is wat het lijkt hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven