Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

zaterdag 31 maart 2012 om 00:20
zaterdag 31 maart 2012 om 00:28
quote:Rooss4 schreef op 31 maart 2012 @ 00:20:Shanna, de spijker op zijn kop. Ik ben blij dat je het zelf ziet! Klinkt wellicht sensatie belust maar ik ben erg benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!
Haha, ik zal van me laten horen als er een beslissing valt, welke kant dan ook op...!
Ik voelde me eigenlijk wat bezwaard om hier te schrijven omdat dit nu eenmaal het minnaartopic is en hoe je het ook wendt of keert, ik geen minnaarverhalen te delen heb. Maar zoals ik al schreef heb ik veel aan de feedback die ik krijg.
Haha, ik zal van me laten horen als er een beslissing valt, welke kant dan ook op...!
Ik voelde me eigenlijk wat bezwaard om hier te schrijven omdat dit nu eenmaal het minnaartopic is en hoe je het ook wendt of keert, ik geen minnaarverhalen te delen heb. Maar zoals ik al schreef heb ik veel aan de feedback die ik krijg.

zaterdag 31 maart 2012 om 00:32
Och, ik heb officieel ook geen minnaar(s), ik heb nl geen nummer 1. Juist met jouw verhaal kan je hier prima terecht, zoals je al eerder schreef: "zelfs de ervaren minnaressen roepen dat je er nog even 6 keer over na moet denken". Als je je verhaal op relaties had gezet was je verguisd en begraven.. dat word je hier niet maar we proberen je wel te laten nadenken. Niet dat je daar iets mee moet overigens...

zaterdag 31 maart 2012 om 19:41