Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
zaterdag 14 april 2012 om 16:52
@ radijsje je verhaal is herkenbaar ik vind ergens echt dat ik recht heb op een nr2. Denk dat we idd beetje in hetzelfde schuitje zitten. Shake hands lotgenoot Kan als 38 jarige vrouw toch niet seksloos door het leven...maar goed blijft excuus voor onacceptabel gedrag. Maar goed zou kunnen dat mijn schuldgevoel daardoor minder is en mijn zin in seks met nr2 groter. Ook nr2 kan mijn seksuele behoefte helaas niet volledig bevredigen daarvoor zie ik hem te weinig.
Potentiele nr3 laat het trouwens afweten. Balen was zo'n lekkere man...Vreemdgaan knaagt aan zijn geweten... Tja zit je dan... Voel me dan zo verschrikkelijk pathetisch...wat zit ik nu sip te zijn... hou van mijn nr1 heb heerlijke nr2 en zeer lekkere potentiele nr3 laat het afweten... So what!! Gekrenkt ego?? Ik herken mezelf bijna niet meer... Ben wel erg labiel laatste tijd. Maar hier posten lucht erg op...
Potentiele nr3 laat het trouwens afweten. Balen was zo'n lekkere man...Vreemdgaan knaagt aan zijn geweten... Tja zit je dan... Voel me dan zo verschrikkelijk pathetisch...wat zit ik nu sip te zijn... hou van mijn nr1 heb heerlijke nr2 en zeer lekkere potentiele nr3 laat het afweten... So what!! Gekrenkt ego?? Ik herken mezelf bijna niet meer... Ben wel erg labiel laatste tijd. Maar hier posten lucht erg op...
zaterdag 14 april 2012 om 17:29
@Longa: Ik vind het juist oprecht én stoer dat je dat tegen hem hebt gezegd. Tuurlijk...je kreeg niet echt de reactie die je graag wilde (understatement), maar je weet wel weer meteen hoe hij erin staat. Ik zie het een beetje als een easy way out voor hem. Een tijdelijke dan, want jullie werken samen en komen elkaar dus regelmatig weer tegen. Het ligt dan voor de hand dat er vroeg of laat wel weer eens iets gaat gebeuren.
zaterdag 14 april 2012 om 17:36
@lolita Mijn nr 2 heeft gewoon seks met zijn vrouw alleen vertelt dat hij dat hij dan vaak ook aan mij moet denken en wat wij samen doen. Nr2 klaagt niet over zijn vrouw. Ik geloof dat ik dat ook een enorme afknapper zou vinden. Omgekeerd vertel ik praktisch niets over mijn nr1 en mijn gezin. Klinkt raar maar voelt voor mij als respectloos naar mijn nr1. Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me hoe belachelijk dat klinkt maar toch is het zo. Hij weet dat ik getrouwd ben en een kind heb en meer niet.
Fijne is dat we van elkaar weten dat we niet hoeven te kiezen en dat we beiden 1 ding willen en dat is heerlijke intense seks waarbij we ons allebei heerlijk aan elkaar durven over te geven. ik hoop ook echt dat dat voor mij voldoende blijft. Ik ben altijd zo gretig en ongeduldig. Wil altijd meer....nr2 heeft echt iets onverzadigbaars in me los gemaakt. Heb eigenlijk iedere dag behoefte aan seks.....sta dus eigenlijk voortdurend op ontploffen
Fijne is dat we van elkaar weten dat we niet hoeven te kiezen en dat we beiden 1 ding willen en dat is heerlijke intense seks waarbij we ons allebei heerlijk aan elkaar durven over te geven. ik hoop ook echt dat dat voor mij voldoende blijft. Ik ben altijd zo gretig en ongeduldig. Wil altijd meer....nr2 heeft echt iets onverzadigbaars in me los gemaakt. Heb eigenlijk iedere dag behoefte aan seks.....sta dus eigenlijk voortdurend op ontploffen
zaterdag 14 april 2012 om 17:45
@longamanu snap je gevoel helemaal. Zou me ook echt vreselijk voelen als het over zou gaan tussen nr 2 en mij. (en ooit gebeurt dat denk ik toch) Wens je veel sterkte toe. Ik wilde zeggen volg je hart maar ben er tegelijkertijd ook zuinig op. In deze periode ben je extra kwetsbaar vooral als het hem aangaat. Misschien is zo veel mogelijk afstand houden nu het verstandigst....maar ja wie ben ik. Verstand en hart kunnen elkaar zo tegenspreken!
zaterdag 14 april 2012 om 17:46
Tijd niet gelezen hier... uit medelijden met mezelf, omdat nr. 2 op vakantie was en ik niet zeker was hoe hij er na z'n vakantie in zou staan.
Maar! Hij is sinds vannacht thuis en nam vandaag meteen contact op. Alleen nog maar per sms, maar ook dat kan heul spannend zijn .
Ik zie 'm maandag, maar in gezelschap, helaas. Ik hoop snel echt af te kunnen spreken!
Maar! Hij is sinds vannacht thuis en nam vandaag meteen contact op. Alleen nog maar per sms, maar ook dat kan heul spannend zijn .
Ik zie 'm maandag, maar in gezelschap, helaas. Ik hoop snel echt af te kunnen spreken!
zaterdag 14 april 2012 om 17:59
Ik wil mijn ervaring daarin wel delen hoor.
Hij zit meestal op een andere locatie, maar was toen vaak op ons kantoor te vinden. Ik vond 'm interessant, maar dacht er verder niet over na. Was al jaren keurig getrouwd, nooit de behoefte gehad vreemd te gaan. Hij was is ook getrouwd. En 20 jaar ouder.
Bedrijfsfeestje, we kwamen elkaar tegen, en bleven de hele avond bij elkaar in de buurt. Na afloop bood hij aan me naar het station te brengen. In de auto heel lang zitten praten, en opeens was die kus daar.
Dit heeft geresulteerd in een relatie die 2 jaar geduurd heeft. Hij heeft het beëindigd, kon er niet meer mee omgaan. Kom hem heel af en toe nog tegen, en dan blijft 't knagen...
Hij zit meestal op een andere locatie, maar was toen vaak op ons kantoor te vinden. Ik vond 'm interessant, maar dacht er verder niet over na. Was al jaren keurig getrouwd, nooit de behoefte gehad vreemd te gaan. Hij was is ook getrouwd. En 20 jaar ouder.
Bedrijfsfeestje, we kwamen elkaar tegen, en bleven de hele avond bij elkaar in de buurt. Na afloop bood hij aan me naar het station te brengen. In de auto heel lang zitten praten, en opeens was die kus daar.
Dit heeft geresulteerd in een relatie die 2 jaar geduurd heeft. Hij heeft het beëindigd, kon er niet meer mee omgaan. Kom hem heel af en toe nog tegen, en dan blijft 't knagen...
zaterdag 14 april 2012 om 18:03
zaterdag 14 april 2012 om 18:35
Hier ook een via werk. Maar je gaat écht niet zomaar van flirt naar actie hoor. En de actie vond grotendeels niet op het werk plaats. Een kerel die zomaar na wat geflirt een move maakt op het werk, die heeft een probleem wat mij betreft.
Bij mij werd er eerst privé contact gelegd, toen bleek dat we op elkaar vielen is dat eerst besproken. Daarna is het pas tot actie gekomen. Maanden later. Dus van een knipoog in de gang naar geyle neucksex op het kopieërapparaat binnen een middagwas hier geen sprake. Sowieso niet van seks op het werk.
Bij mij werd er eerst privé contact gelegd, toen bleek dat we op elkaar vielen is dat eerst besproken. Daarna is het pas tot actie gekomen. Maanden later. Dus van een knipoog in de gang naar geyle neucksex op het kopieërapparaat binnen een middagwas hier geen sprake. Sowieso niet van seks op het werk.
zaterdag 14 april 2012 om 18:37
En ik heb wel eerder meegemaakt dat iemand na een leuk kletspraatje opeens een dubieus voorstel deed per mail, zonder enige aanleiding wat mij betreft. Die heb ik overwogen aan te geven voor ongewenste intimiteiten. Kom nou, dat ik een keer naar je lach wil niet zeggen dat je mag vragen of ik met je naar bed wil...
zaterdag 14 april 2012 om 18:59
@hyperion: Ja, het kwam ook echt recht vanuit mn gevoel die actie. Ik voel me ergens een beetje 'nobel' vanwege deze beslissing, maar vooral ook nog onwennig bij het idee..
De kans dat er nog een keer iets gebeurd is denk ik klein, zullen geen (of uiterst) weinig privémomenten overblijven.
@suzy: mijn verstand en hart zijn inderdaad in een tweestrijd op dit moment, hebben nog nooit zo ver uit elkaar gestaan.. behalve misschien bij onze eerste zoen destijds.. haha
De kans dat er nog een keer iets gebeurd is denk ik klein, zullen geen (of uiterst) weinig privémomenten overblijven.
@suzy: mijn verstand en hart zijn inderdaad in een tweestrijd op dit moment, hebben nog nooit zo ver uit elkaar gestaan.. behalve misschien bij onze eerste zoen destijds.. haha
zaterdag 14 april 2012 om 19:09
Op het werk, onverstandig maar oh zo spannend lijkt me. Heb een erg lekkere collega maar zit in andere vestiging. Hij is volgens mij vrijgezel en stiekem wel eens fantasietje over hem gehad...of ik het ooit tot iets zou laten komen als hij interesse had...durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken....
zaterdag 14 april 2012 om 19:11
@Longa: Je gaat nu van longa naar brevi naar nil dus. Je was in feite al bezitter te kwader trouw en voorlopig zit je met lege handen en komt er geen enkele levering tot stand. Boek 3 kan dus de kachel wel in!;) Wat mij wél opvalt, is dat hij naar helemaal nul gaat en dat jij -zo lees ik het althans- toch wel behoorlijk wat gevoelens voor hem hebt ontwikkeld...en dat was bij hem in zekere zin wederzijds. Een verstandelijke keuze, waarbij je eigenlijk de keuze vóór hem hebt gemaakt. Nobel, dat zeker. Je kunt je echter ook afvragen waar het was geëindigd als er zich van beide kanten heftige gevoelens aan het ontwikkelen waren.
zaterdag 14 april 2012 om 19:26
quote:hyperion schreef op 14 april 2012 @ 19:11:
@Longa: Je gaat nu van longa naar brevi naar nil dus. Je was in feite al bezitter te kwader trouw en voorlopig zit je met lege handen en komt er geen enkele levering tot stand. Boek 3 kan dus de kachel wel in!;) Wat mij wél opvalt, is dat hij naar helemaal nul gaat en dat jij -zo lees ik het althans- toch wel behoorlijk wat gevoelens voor hem hebt ontwikkeld...en dat was bij hem in zekere zin wederzijds. Een verstandelijke keuze, waarbij je eigenlijk de keuze vóór hem hebt gemaakt. Nobel, dat zeker. Je kunt je echter ook afvragen waar het as geëindigd als er zich van beide kanten heftige gevoelens aan het ontwikkelen waren.Maar wat niet mag/kan, blijft het meest aantrekkelijk. Niet om op te scheppen of wat dan ook, maar aan aandacht heb ik over het algemeen geen gebrek en heb ook een aantal dates gepland staan weer (ongebonden mannen). Er is echter maar 1 persoon met wie ik echt graag in gesprek zou gaan op dit moment..
@Longa: Je gaat nu van longa naar brevi naar nil dus. Je was in feite al bezitter te kwader trouw en voorlopig zit je met lege handen en komt er geen enkele levering tot stand. Boek 3 kan dus de kachel wel in!;) Wat mij wél opvalt, is dat hij naar helemaal nul gaat en dat jij -zo lees ik het althans- toch wel behoorlijk wat gevoelens voor hem hebt ontwikkeld...en dat was bij hem in zekere zin wederzijds. Een verstandelijke keuze, waarbij je eigenlijk de keuze vóór hem hebt gemaakt. Nobel, dat zeker. Je kunt je echter ook afvragen waar het as geëindigd als er zich van beide kanten heftige gevoelens aan het ontwikkelen waren.Maar wat niet mag/kan, blijft het meest aantrekkelijk. Niet om op te scheppen of wat dan ook, maar aan aandacht heb ik over het algemeen geen gebrek en heb ook een aantal dates gepland staan weer (ongebonden mannen). Er is echter maar 1 persoon met wie ik echt graag in gesprek zou gaan op dit moment..