Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 23:03:

[...]

Hmm klopt dit zin wel? Ik snap wat je wilt zeggen hoor, maar je zegt het omgekeerde.

Ja, Donder is een niet vergeten.

Maar we snappen je hoor, Dondertje!!
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 23:01:

En ik denk dat een aantal dames, puur op hoe ze zich gedragen niet met een tang aangepakt zouden willen worden door mensen waar ik mee omga.misschien niet, maar wat bedoel je hiermee?
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 22:57:

[...]

Jij kan het weten, dus prima.

Eigenlijk boeit het me niet of ze zich schamen of niet, maar leuk dat het je het even mee wilt delen.

Mensen als jij zijn er de oorzaak van dat velen zich er niet prettig bij voelen.. Het gaat namelijk 9 van de 10 x niet eens over hoe ze zichzelf zien, maar hoe anderen over ze denken...of denken te weten hoe anderen over ze denken...

En dat laatste komt door mensen als jij...

Klop jezelf vooral nog eens op de schouder dame!
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 23:04:

Ja, ontopic: ik vind sex met dunnere dames minder fijn. Slank en volslank is dan wel een pre. Met mannen maakt t me niet zoveel uit.sex je met beide?
Ja?
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 23:04:

Ja, ontopic: ik vind sex met dunnere dames minder fijn. Slank en volslank is dan wel een pre. Met mannen maakt t me niet zoveel uit.Even nieuwsgierig: ben jij een bisexuele vrouw?
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:05:

[...]

sex je met beide?Laat maar doorkomen je commentaar. Het stinkt, is onhygiënisch en dom. Toch?
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 23:05:

[...]

Mensen als jij zijn er de oorzaak van dat velen zich er niet prettig bij voelen.. Het gaat namelijk 9 van de 10 x niet eens over hoe ze zichzelf zien, maar hoe anderen over ze denken...of denken te weten hoe anderen over ze denken...

Klop jezelf vooral nog eens op de schouder dame!je kunt ook niet lezen.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:06:

[...]

Laat maar doorkomen je commentaar. Het stinkt, is onhygiënisch en dom. Toch?weet ik niet, heb nog niet naar gewicht gevraagd.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:04:

Toch wel typisch hoe elk topic dat maar enigzins over overgewicht gaat toch altijd uiteindelijk weer beheerst wordt door een aantal mensen zonder overgewicht, die precies weten wat de problemen zijn van mensen met overgewicht.Ik heb er geen idee van, maar dat pretendeer ik ook niet.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:06:

[...]

je kunt ook niet lezen.Helaas van jou vandaag al te veel gelezen..
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 23:07:

[...]

Helaas van jou vandaag al te veel gelezen..flauw, he?
Ik zie mezelf niet als bi-homo of hetero. Ik val op iemands uitstraling en persoon. Niet op afkomst of geslacht.
Mensen, bestaat er echt geen ban voor domheid?
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 23:05:

[...]

Klop jezelf vooral nog eens op de schouder dame!

Ik heb me als puber ook jarenlang geschaamd voor mijn kleine maat. En dat kwam door de kift van dikke vrouwen.

Conclusie: niet een ander verantwoordelijk maken voor je schaamte. Dan kom je er namelijk nooit meer vanaf. Er zijn maar zo weinig vrouwen die zichzelf écht accepteren, en die happen niet op dit soort commentaar: het kan ze namelijk geen reet schelen, ze zijn tevreden, dik of dun.
ja, maar je ben toch bi dan?

Je houdt van beide soorten.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:08:

[...]

flauw, he?

Jij bent helemaal niet flauw..

Flauw is grappig..soms te grappig..soms niet grappig meer als jij denkt dat het nog wel grappig is...

beetje zout doet dan wonderen..

Jij bent ronduit grof en beledigend, en nog dom aangezien je de aanwijzingen van velen daarover niet eens door hebt ... Ohh wacht. nee niet dom.. want je hebt ze wel door maar lapt ze aan je laars... wat het nog erger maakt...
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:07:

[...]

weet ik niet, heb nog niet naar gewicht gevraagd.
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 23:10:

[...]

Jij bent helemaal niet flauw..

Flauw is grappig..soms te grappig..soms niet grappig meer als jij denkt dat het nog wel grappig is...

beetje zout doet dan wonderen..

Jij bent ronduit grof en beledigend, en nog dom aangezien je de aanwijzingen van velen daarover niet eens door hebt ... Ohh wacht. nee niet dom.. want je hebt ze wel door maar lapt ze aan je laars... wat het nog erger maakt...of ik heb gewoon schijt aan alles, zou je ook eens moeten proberen.
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 23:10:

[...]

ze vroeg erom, hoor
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 23:09:

[...]

Ik heb me als puber ook jarenlang geschaamd voor mijn kleine maat. En dat kwam door de kift van dikke vrouwen.

Conclusie: niet een ander verantwoordelijk maken voor je schaamte. Dan kom je er namelijk nooit meer vanaf. Er zijn maar zo weinig vrouwen die zichzelf écht accepteren, en die happen niet op dit soort commentaar: het kan ze namelijk geen reet schelen, ze zijn tevreden, dik of dun.

Ik ben er bijna.....

Maar nog net niet helemaal... ik ben nog in de leer bij Roos! :D
Ik heb aan genoeg zaken schijt.. ik leef mijn leven zoals ik wil..

Maar daarnaast beschik ik gelukkig nog over de gave om anderen te respecteren en in hun waarde te laten.. zelfs als ze maatje 38 hebben
Je hebt niets aan m'n gewicht en maten als je m'n lengte niet weet

Maar ik vind mezelf niet bi of homo of hetero sexueel. Jij mag het zo noemen, ik noem mezelf niet zo.
onzin, je windt je hier onnodig op.

die 2 zaken staan los van elkaar...
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:11:

[...]

of ik heb gewoon schijt aan alles, zou je ook eens moeten proberen.

Ik zie werkelijk niet in waarom, als je er nou een leuker mens van werd...

Kenau, je schaamde je door de kift van dikke vrouwen maar "dikkerts" mogen een ander de schuld niet geven van hun schaamte? Dat is meten met 2 maten.

Wat een ander van je vindt, daar kan je niks aan doen. Wat jij ermee doet, dát ligt in je macht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven