Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
Ach, ik hou wel van humor op het randje, al dat geplease van vrouwen gaat zo vervelen.
Is te zien aan je reactie...
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 23:07:

[...]

Ik heb er geen idee van, maar dat pretendeer ik ook niet.Ik heb het ook niet over jou. Het is een algemene tendens die me opvalt op dit forum. Slanke mensen lijken zich soms drukker te maken over volslanke of dikke mensen dan de volslanke en dikke mensen zelf.
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 23:12:

[...]

Ik ben er bijna.....

Maar nog net niet helemaal... ik ben nog in de leer bij Roos! :DOch liefie, is dat zo??
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:14:

[...]

Ik zie werkelijk niet in waarom, als je er nou een leuker mens van werd...

Kenau, je schaamde je door de kift van dikke vrouwen maar "dikkerts" mogen een ander de schuld niet geven van hun schaamte? Dat is meten met 2 maten.

Wat een ander van je vindt, daar kan je niks aan doen. Wat jij ermee doet, dát ligt in je macht!nou dan?
"Wat een ander van je vindt, daar kan je niks aan doen. Wat jij ermee doet, dát ligt in je macht!"

Mooi gezegd!
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 23:12:

[...]

Ik ben er bijna.....

Maar nog net niet helemaal... ik ben nog in de leer bij Roos! :Dje laat je uiers ook zien, je moet niet alles kopieren.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:15:

[...]

Och liefie, is dat zo??
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 23:16:

"Wat een ander van je vindt, daar kan je niks aan doen. Wat jij ermee doet, dát ligt in je macht!"

Mooi gezegd!

en jij bent gewoon bi!

en dat geeft niks, want je bent slank!!
Nou dan wat? Ik loop hier toch niet te miepfiepen dat ik te dik ben en onzeker? Ik wijs kenau alleen op de 2 maten van haar posting.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 23:14:

[...]

Kenau, je schaamde je door de kift van dikke vrouwen maar "dikkerts" mogen een ander de schuld niet geven van hun schaamte? Dat is meten met 2 maten.

Ik was een puber, inmiddels weet ik gelukkig beter.

Alle pubers zijn gevoelig voor goedkeuring van hun omgeving. Als volwassene kun je zelf kiezen.
Tuurlijk
Dit begint jammere vormen aan te nemen. Kiften om het kiften, daar pas ik voor.

Amen en uit.
Ik vond het erg gezellig....
Wat is dat toch hier de laatste tijd. Al die topics over wat beter is en zo. Lekker oppervlakkig en maakt mensen nog meer onzeker dan ze al zijn.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:17:

[...]

je laat je uiers ook zien, je moet niet alles kopieren.

ja sorry hoor, maar dit is gewoon een goeie grap.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:15:

[...]

Ik heb het ook niet over jou. Het is een algemene tendens die me opvalt op dit forum. Slanke mensen lijken zich soms drukker te maken over volslanke of dikke mensen dan de volslanke en dikke mensen zelf.Oh ja? Ik heb juist het idee dat het merendeel van de forummers volslank of te zwaar is, en daar mee zit...
Er zijn toch geen 2 maten? DeKenau schreef hoe ze dat vroeger voelde en dat vond ze uiteindelijk als volwassene onterecht de schuld bij een ander leggen.

Een dunnerd moet zich niets laten aanpraten door een dikkerd en omgekeerd. Zo lees ik haar post.
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 23:22:

[...]

Oh ja? Ik heb juist het idee dat het merendeel van het forum volslank of te zwaar is, en daar mee zit...

Bij LIJF zie je 95% afvaltopics.

Allemaal met hetzelfde doel, alleen in een ander jasje gestoken

[...]

Oh ja? Ik heb juist het idee dat het merendeel van het forum volslank of te zwaar is, en daar mee zit...Ja ik ook en dan aan de ene kant gezellig kletsen over lijnen en aan de andere kant roepen hoe dik tevreden ze zijn en hoe trots ze zijn op hun lichaam. Dat rijmt niet met elkaar.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 23:25:

[...]

Ja ik ook en dan aan de ene kant gezellig kletsen over lijnen en aan de andere kant roepen hoe dik tevreden ze zijn en hoe trots ze zijn op hun lichaam. Dat rijmt niet met elkaar.

[...]

Oh ja? Ik heb juist het idee dat het merendeel van het forum volslank of te zwaar is, en daar mee zit...

Ja en dan? Dan moeten alle slanke mensen daar even hun plasje over doen met neerbuigende opmerkingen?

En als ze ermee zitten, denken de slanke mensen op dit forum dan dat ze die mensen een stap vooruit helpen door even hun gal te komen spuwen?

Ik heb echt de indruk dat slanke mensen zich drukker maken om overgewicht, dan mensen met overgewicht zelf.
ik had een collega en die zei dat ik meer moest eten, omdat ik het koud had. Ook zo typische opmerking...

Ik zei dat ze af moest vallen, omdat ze het warm had.

Ze was al aan de Sonja Bakker en zei MAAR IK BEN AL X KILO afgevallen!

Ik: NOG NIET GENOEG, JE MOET HET KOUD HEBBEN!!
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:24:

[...]

Bij LIJF zie je 95% afvaltopics.

Allemaal met hetzelfde doel, alleen in een ander jasje gestoken

Ehm ja...het doel is afvallen. En dus...wat is je punt nou?

*Misschien stuur ik teveel aan op punten, maar kan niet zo goed tegen oeverloos geouwehoer*
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:28:

[...]

Ehm ja...het doel is afvallen. En dus...wat is je punt nou?

*Misschien stuur ik teveel aan op punten, maar kan niet zo goed tegen oeverloos geouwehoer*Een dik tevreden mens wil niet afvallen. Dat heeft aan dat je toch iets niet goed vindt aan je lichaam. Dat kun je een ander niet aanrekenen, alleen jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven