Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 21:09:

[...]

Dat idee heb ik bij Roos ook.Leg eens uit?
Ja Roos.. jij wil kennelijk niet met mij over straat!!
Nee schat. Men schijnt niet met mij over straat te willen. De reden weet ik nog niet maar dat hoor ik straks van Ksenija.
Zij weet blijkbaar meer dan wij...
Ja! Knap hè?
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 21:12:

[...]

Wat zullen jouw vriendinnen het fijn vinden om te horen dat je hen alleen maar aardig vind omdat ze slank zijn...Dat zeg ik helemaal niet, dat maak jij er weer van.
Ksenija, je zegt het niet maar het komt wel zo over. Misschien kan je duidelijker zijn in wat je dan wel zou bedoelen.

Is een stuk makkelijker, en scheelt ons weer een hoop of topic gedoe.
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 21:45:

[...]

Dat zeg ik helemaal niet, dat maak jij er weer van.

frappant dan dat er meer op reageerden...

Jij schreef letterlijk dat die dames niet leuk zijn door hun gewicht. Dat zegt iedereen toch voldoende.. kwestie van 1+1=2
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 21:47:

[...]

frappant dan dat er meer op reageerden...

Jij schreef letterlijk dat die dames niet leuk zijn door hun gewicht. Dat zegt iedereen toch voldoende.. kwestie van 1+1=2ik zei MINDER leuk en ik had het niet over mij vriendinnen, maar die 2 negerinnen.
Trrrom geroffel want ik krijg nu eindelijk te horen waarom men niet met mij over straat wil.....
Zo'n graatpakkenhuis prik je dan toch aan je matras? Ach, wellicht verbloemt het dat je als man niet vooraan hebt gestaan..
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 21:49:

[...]

ik zei MINDER leuk en ik had het niet over mij vriendinnen, maar die 2 negerinnen.

Oww.. je kent de 2 dames van de foto persoonlijk?

Cool!
Rooss4, 4 minuten geleden

Trrrom geroffel want ik krijg nu eindelijk te horen waarom men niet met mij over straat wil.....

Zij niet hè? Ik wel, jij komt mij heel puur over.
quote:betjeklets schreef op 18 februari 2012 @ 21:52:

Zo'n graatpakkenhuis vet varken prik je dan toch aan zakt toch door je matras? Ach, wellicht verbloemt het dat je als man niet vooraan hebt gestaan..Zo hè lukt het een beetje? Wat zou je er van vinden als dit over een dik persoon wordt gezegd?
quote:betjeklets schreef op 18 februari 2012 @ 21:52:

Zo'n graatpakkenhuis prik je dan toch aan je matras? Ach, wellicht verbloemt het dat je als man niet vooraan hebt gestaan..Zo... jij trekt volle zalen, is het niet?
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 21:49:

tatataaaaaaaaaaaaa

Nou daar komt ie hoor!..

Knal hem d'r maar in Ksenija!
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 21:56:

[...]

Zo hè lukt het een beetje? Wat zou je er van vinden als dit over een dik persoon wordt gezegd?Dat is de afgelopen 2 dagen toch al voldoende gezegd...
Sense, jij domoor, jij snapt er niks van!

Die 2 negerinnen waren leuker geweest als ze slank waren geweest maar dat geldt toch niet voor haar vriendinnen? Daar heeft ze het toch niet over?

Tsss slimpie.

Nog geen witte rook? Ik ziet hier damned mijn nagels af te vreten! Zou je daar ook dik van worden trouwens?
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 21:57:

[...]

Dat is de afgelopen 2 dagen toch al voldoende gezegd...Nee hoor, niemand is zo beledigend geweest als over "een gratenpakhuis die aan een matras geprikt wordt". Laten we het wederzijds gewoon respectvol houden.
"Nee hoor, niemand is zo beledigend geweest als over "een gratenpakhuis die aan een matras geprikt wordt". Laten we het wederzijds gewoon respectvol houden."

Ja, vooral respectvol achter de ellebogen.
Dank je Acy, ik snap ook werkelijk echt niet wat ze bedoelt hoor. Waarom zou iemand niet met mij over straat durven.. echt no idea!

Iris, dit is toch zo`n post die je gewoon negeert toch? Deze valt in de catagorie kansloze droeftoeters..
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 21:58:

[...]

Nee hoor, niemand is zo beledigend geweest als over "een gratenpakhuis die aan een matras geprikt wordt". Laten we het wederzijds gewoon respectvol houden.

Ow, nou dan zou ik nog maar eens terug gaan lezen..

Ik kan me genoeg herinneren, dat JIJ dat niet zo beledigend vond wil niet zeggen dat dames met een maatje meer dat niet net zo beledigend vonden, als wat er net over gratenpakhuizen werd geschreven...

Even je referentie kader aanpassen Iris, en je leren verplaatsen in anderen.. Wat JIJ vind hoeft een ander NIET te vinden..
quote:Even je referentie kader aanpassen Iris, en je leren verplaatsen in anderen.. Wat JIJ vindt hoeft een ander NIET te vinden..Like , thumbs up!
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 22:03:

[...]

Ow, nou dan zou ik nog maar eens terug gaan lezen..

Ik kan me genoeg herinneren, dat JIJ dat niet zo beledigend vond wil niet zeggen dat dames met een maatje meer dat niet net zo beledigend vonden, als wat er net over gratenpakhuizen werd geschreven...

Even je referentie kader aanpassen Iris, en je leren verplaatsen in anderen.. Wat JIJ vind hoeft een ander NIET te vinden..Mag dit ook in het Nederlands a.u.b.?
quote:amand1969 schreef op 18 februari 2012 @ 22:08:

[...]

Mag dit ook in het Nederlands?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven