Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:xxxlondon schreef op 18 februari 2012 @ 19:42:

[...]

Nee, met wie anders dan je eigen vent lig je dan in je bed? Ik hoef de groenteboer toch niet op te geilen met mijn looks? Als hij mij te dik, te dun of weet ik veel wat vindt...hoef ik daar toch helemaal niks mee?

Iedereen is anders, maar er zijn toch veel mensen die zich wel degelijk wat aantrekken van een heersend ideaalbeeld. Het gaat niet om de groenteboer om de hoek, maar over iets wat de maatschappij opdringt. Persoonlijk vind ik het wel moeilijk om me daar volledig aan te onttrekken.

Er is hier ook al de opmerking gemaakt dat sommige mannen graag een dikke vrouw in bed hebben, maar daar niet in het openbaar mee gezien willen worden. Dat is ook te herleiden naar het ideaalbeeld. Helaas is het zo dat een slanke vrouw over het algemeen meer respect geniet en een hogere marktwaarde heeft.
quote:martin81 schreef op 18 februari 2012 @ 19:45:

[...]

Toch herken ik dat wel bij mezelf. Had ook een SV die wat voller is..... Supergoede seks, vond haar ook echt leuk, maar voor mijn vrienden en op straat had ik liever een slank meisje.As we speak...
quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2012 @ 19:46:

[...]

Iedereen is anders, maar er zijn toch veel mensen die zich wel degelijk wat aantrekken van een heersend ideaalbeeld. Het gaat niet om de groenteboer om de hoek, maar over iets wat de maatschappij opdringt. Persoonlijk vind ik het wel moeilijk om me daar volledig aan te onttrekken.

Er is hier ook al de opmerking gemaakt dat sommige mannen graag een dikke vrouw in bed hebben, maar daar niet in het openbaar mee gezien willen worden. Dat is ook te herleiden naar het ideaalbeeld. Helaas is het zo dat een slanke vrouw over het algemeen meer respect geniet en een hogere marktwaarde heeft.Klopt.
@missy: Kan ik me voorstellen. Ik vind heel veel vrouwen mooi, met allemaal vrij verschillende figuren. Queen Latifah vind ik geweldig maar ik houd ook wel van slankere vrouwen.

Slank of dik zijn....zijn voor mij geen criteria voor mooi zijn en al helemaal niet voor aantrekkelijkheid.
Nee, dat vind ik ook. Alleen heel erg dun in bed vind ik persoonlijk niet fijn.
quote:xxxlondon schreef op 18 februari 2012 @ 19:49:

@missy: Kan ik me voorstellen. Ik vind heel veel vrouwen mooi, met allemaal vrij verschillende figuren. Queen Latifah vind ik geweldig maar ik houd ook wel van slankere vrouwen.

Slank of dik zijn....zijn voor mij geen criteria voor mooi zijn en al helemaal niet voor aantrekkelijkheid.Eerlijk gezegd vind ik dat heel apart. Als je aangetrokken tot iemand voelt, voel je je lichamelijk aangetrokken. Hoe kan het dan dat iemands lichaam je niks interesseert?
Queen Latifah vind ik erg goed gekleed altijd. Ze kent haar pluspunten en die benut ze dan ook volop. Een leuke verschijning.

Toch denk ik dat ze het als donkere dikke vrouw makkelijker heeft dan de gemiddelde blanke dikke vrouwen vanwege de culturele kijk op gevuld zijn en schoonheid in de Afro-Amerikaanse gemeenschap.

quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2012 @ 19:46:

[...]

Er is hier ook al de opmerking gemaakt dat sommige mannen graag een dikke vrouw in bed hebben, maar daar niet in het openbaar mee gezien willen worden. Dat is ook te herleiden naar het ideaalbeeld. Helaas is het zo dat een slanke vrouw over het algemeen meer respect geniet en een hogere marktwaarde heeft.Ja, en toch laat ik mijn oren hangen naar mijn man hoor. Die vindt mij prachtig en ik heb aardig wat gewichtsschommelingen gehad na twee zwangerschappen. Ik voel geen druk van buitenaf om mijn "marktwaarde" omhoog te schroeven of meer "respect" te genieten. Eerlijk waar..ik denk precies hetzelfde over mezelf in lichte of zwaardere tijden. En eigenlijk komt dat door mijn man.
quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2012 @ 19:55:

[...]

Eerlijk gezegd vind ik dat heel apart. Als je aangetrokken tot iemand voelt, voel je je lichamelijk aangetrokken. Hoe kan het dan dat iemands lichaam je niks interesseert?Dat zeg ik niet. Ik vind mijn man superaantrekkelijk. Ik krijg nog steeds behoorlijk de hots van hem....en ook zijn lichaam verandert met de jaren. En of hij nu iets dikker wordt, dat maakt mij dus geen flikker uit...onze sex verandert daar echt niet door.
quote:xxxlondon schreef op 18 februari 2012 @ 19:56:

[...]

Ja, en toch laat ik mijn oren hangen naar mijn man hoor. Die vindt mij prachtig en ik heb aardig wat gewichtsschommelingen gehad na twee zwangerschappen. Ik voel geen druk van buitenaf om mijn "marktwaarde" omhoog te schroeven of meer "respect" te genieten. Eerlijk waar..ik denk precies hetzelfde over mezelf in lichte of zwaardere tijden. En eigenlijk komt dat door mijn man.

Dan heb je een fijne man.

Maar niet alle mannen zijn zo en niet iedereen heeft een man.

Zoals eerder gezegd ben ik zelf een aantal jaren flink afgevallen en dat heeft mijn zelfvertrouwen een hele grote boost gegeven. Mijn hele zelfbeeld is erop vooruit gegaan en dat heeft met veel meer dan alleen seks te maken. Maar mijn huidige gewicht past beter me, ik kleed me beter en ben ook wat ouder geworden. Ik denk dat dat ook meetelt.

Ik vind haar zo leuk!
Ja ze is enig.
quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2012 @ 20:04:

[...]

Dan heb je een fijne man.

Maar niet alle mannen zijn zo en niet iedereen heeft een man.

Zoals eerder gezegd ben ik zelf een aantal jaren flink afgevallen en dat heeft mijn zelfvertrouwen een hele grote boost gegeven. Mijn hele zelfbeeld is erop vooruit gegaan en dat heeft met veel meer dan alleen seks te maken. Maar mijn huidige gewicht past beter me, ik kleed me beter en ben ook wat ouder geworden. Ik denk dat dat ook meetelt.Oh, dat snap ik wel hoor. Ik doe ook mijn best om er leuk uit te blijven zien. Voor mijn man, maar ook zeker voor mezelf. Maar mijn zelfvertrouwen heeft bij mij nooit samengehangen met mijn lichaamsbeeld. Mijn zelfvertrouwen of het gebrek er aan, steekt bij mij weer bij andere dingen de kop op.
Hoe doe je dat, zo los van het heersende schoonheidsideaal staan? Is dat iets wat je geleerd heb of ging dat vanzelf?
Goeie vraag. Ik zou dat ook wel willen kunnen.
moet ik plaatjes van leuke slanke dames gaan plakken?

Die vrouwen zijn door hun gewicht minder leuk in mijn ogen.
quote:martin81 schreef op 18 februari 2012 @ 19:45:

[...]

Toch herken ik dat wel bij mezelf. Had ook een SV die wat voller is..... Supergoede seks, vond haar ook echt leuk, maar voor mijn vrienden en op straat had ik liever een slank meisje.Dat idee heb ik bij Roos ook.
Of het nu een 10 tonner is als als vrouw (in bed) of een gratenpakhuis van 48 KG, voor mij geldt dat het beter zijn van binnen zit en niet van het beter zijn in bed!
klopt, dit is ook eigenlijk bedoeld voor dames die alleen van de nacht zijn...
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 21:09:

Die vrouwen zijn door hun gewicht minder leuk in mijn ogen.Wat zullen jouw vriendinnen het fijn vinden om te horen dat je hen alleen maar aardig vind omdat ze slank zijn...
Ik ken de mode wereld van dichtbij. Ik weet hoe lelijk de druk op mooi moeten zijn een mens kan maken. En hoe mooi de mensen zijn die ertussen bij zichzelf blijven.

En ik heb vaak genoeg mensen zien bezwijken onder de druk van het "schoonheids ideaal".

En dat is heel lelijk. Lelijker dan welk laag vet of non-vet dan ook.
quote:

Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 21:09:

Die vrouwen zijn door hun gewicht minder leuk in mijn ogen.

Ik zeg: open een topic.
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 21:12:

[...]

Wat zullen jouw vriendinnen het fijn vinden om te horen dat je hen alleen maar aardig vind omdat ze slank zijn...Als ze zich in RL zich net zo gedraagt als hier, zullen haar vriendinnen denk ik wel wat gewend zijn.
quote:workit schreef op 18 februari 2012 @ 21:16:

[...]

Als ze zich in RL zich net zo gedraagt als hier, zullen haar vriendinnen denk ik wel wat gewend zijn.

Als je je in IRL zo gedraagt heb je geen vriendinnen.....

Ja daar heb je ook wel een punt eigenlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven