Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 10 april 2012 @ 22:28:

Zit er ook die manager bij?Nee, weer niet!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Moonlight82 schreef op 09 april 2012 @ 21:33:

Ik hoop dat je niet ongevraagd allerlei spul in je handen geduwd krijgt.

Dat vind ik altijd zo irritant.

Verder leuk hoor

Dat heb ik ook,want wat moet ik ermee.

Als ik dan mensen zie met kleine kinderen,die het wel verzamelen geef ik het gelijk weer weg.
quote:christiane__04 schreef op 10 april 2012 @ 22:21:

Ik wilde wel dat ik al zwanger was.

Ik wil die mini's ook. Maar ja, (nog) geen kind(eren). Ik ga ze ook zelf sparen, hoor.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ok, ik ga voor mezelf sparen

Ik vind het te veel mini's en om dan voor 15 euro boodschappen te doen nee. Wel als die manager erbij zat.
:(

Ik kreeg daarnet de stomste: minibonuskaart met 3 neppige muntjes.
Met mijn nichtjes kreeg ik er 7!

2x ketchup, appelmoes, beschuit, pak sap, blikje Fanta, bonuskaartje + muntjes.

Altijd naar de winkel gaan met kinderen bij je en dan luid en duidelijk over de mini's praten bij de kassa, dan krijg je er meer!
De Muppets waren op het einde nog niet op hier. Ik begrijp wel waarom: baggerkwaliteit, lang sparen èn bijbetalen. Het was de moeite gewoon niet waard.

De dierenkaartjes in het boek vond ik leuk. Kijkt kind nu nog steeds veel in.
quote:tonkje schreef op 11 april 2012 @ 13:54:

Altijd naar de winkel gaan met kinderen bij je en dan luid en duidelijk over de mini's praten bij de kassa, dan krijg je er meer!Bij onze AH werkt dat niet zo. Als je er geen recht op hebt, krijg je echt niets.
quote:tonkje schreef op 11 april 2012 @ 13:54:

Altijd naar de winkel gaan met kinderen bij je en dan luid en duidelijk over de mini's praten bij de kassa, dan krijg je er meer!Ik tref altijd de cassieres die bij 14,90 euro dan niks geven
Ik wil ze ook. Tot nu toe nog niks
Had me voorgenomen om geen winkeltje te kopen. Want waar zetten we het weer neer. Maar toen zag ik die mini's en alle spulletjes die je erij kunt kopen!

Toch weer om..... Nu hebben we dus een winkeltje met vanalles erin. We hadden al veel fruit ed, dus ze kunnen met veel spelen.

Wij hebben wel 3 doosjes frambozen! In het echt lekker, maar 3 als mini is wel wat saai. Zal wel een hele ruilbeurs worden hier in de wijk denk ik. Gezellig!

Zal alleen blij zij als de oudste dadelijk terug is van school. Kan zij samen met de jongste winkeltje spelen: Ik ben het al zat
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 april 2012 @ 22:07:

[...]

Ik zou dat wel heel leuk vinden voor mijn neefje en nichtje!Ik had iets kleins gekocht bij de AH maar kreeg ook een zakje. Weet niet wat erin zit. Iets van koffie, kan dat? Als je gaat sparen voor je nichtje dan moet je mij mailen, dan bewaar ik hem voor je.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
3 bij 5 cm dat is toch te groot om in de mond te duwen? dochter speelt ook met kindersuprise speeltjes die zijn denk ik nog kleiner.
Ja soms zijn ze heel makkelijk. Gewoon in de rij gaan staan bij de kassier die niet zo moeilijk doet
Ik zou ze ook erg graag willen sparen voor mijn kinders, maar komt ws heel weinig van. Helaas budgetboodschappen doen de aankomende tijd ivm scheiding

Dus als er nog iemand mini's over heeft, hier komen ze goed van pas :-)
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 april 2012 @ 14:04:

[...]

Ik had iets kleins gekocht bij de AH maar kreeg ook een zakje. Weet niet wat erin zit. Iets van koffie, kan dat? Als je gaat sparen voor je nichtje dan moet je mij mailen, dan bewaar ik hem voor je.Dat kan. Ik had DE roodmerk
quote:Dahlia74 schreef op 11 april 2012 @ 13:58:

[...]

Bij onze AH werkt dat niet zo. Als je er geen recht op hebt, krijg je echt niets.Het werkt hier ook niet altijd hoor, maar dit keer supergoed! Wel leuk voor de 1e mini's die mijn nichtjes kregen.
quote:Pauline65 schreef op 10 april 2012 @ 15:51:

[...]

Ik had er vandaag al 9, want een hoop actieproducten (had maar voor 18 Euro boodschappen).

De Venz hagelslag puur en de Grand Italia sugocasa heb ik al dubbel wat heb jij gekocht dan? ik zie maar 4 actieproducten in de lisjt staan....3 * wasmiddel, 2* spa...tsja...daar koop je er ook geen 10 van...of mis ik iets??
Mocht er iemand in alkmaar wonen en ze willen hebben?

Ik spaar ze niet maar doe wel boodschappen bij de AH!

Als ik er een aantal heb mag je ze dan ophalen hier
Internagelaktisch
De meeste mini's die ik tot nu toe heb gekregen zijn prima van kwaliteit, stevig, maar de Douwe Egberts koffie en de chocomel zijn gemaakt van dun karton. Dat is een beetje jammer; dat gaat natuurlijk snel kapot als kleine kinderen ermee spelen.
Mijn moeder heeft vandaag acht mini's gekregen, waarvan zeven bonuskaarten. Aaargh! Dan is het echt niet leuk.

Maar goed, dat zal wel weer ruilen worden, op de ruildagen die er ongetwijfeld zullen komen.
quote:queenfan25 schreef op 11 april 2012 @ 14:07:

3 bij 5 cm dat is toch te groot om in de mond te duwen? dochter speelt ook met kindersuprise speeltjes die zijn denk ik nog kleiner.Ja, maar mijn nichtje van 10 maanden is daar echt nog te klein voor, kindersurprise kan ook nog eens uit elkaar in miniscule onderdelen. Krijgt ze van mij in ieder geval niet. En ik neem liever gewoon geen risico
quote:Keye schreef op 11 april 2012 @ 14:18:

Ik zou ze ook erg graag willen sparen voor mijn kinders, maar komt ws heel weinig van. Helaas budgetboodschappen doen de aankomende tijd ivm scheiding

Dus als er nog iemand mini's over heeft, hier komen ze goed van pas :-)

Keye wat vervelend dat je gaat scheiden

Ik spaar ze niet (al genoeg kleine troep in huis) maar doe wel boodschappen bij de ah, wil wel voor je sparen hoor.
Ik vind ze zo schattig! Dochter krijgt ze niet, die maakt ze gewoon stuk en ziet de waarde er niet van in.

Jullie hebben het ook over een schortje en een kratje, zit dat allemaal bij dat winkeltje in, voor die 8,95, of moet je dat los erbij kopen? Want 8,95 voor een kartonnen winkeltje vind ik nog best duur, maar als die spulletjes er ook bij zitten, dan ga ik het wel ophalen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven