Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Je kunt het los erbij kopen; als het tenminste nog te krijgen is. Gisteren was in de AH waar ik was nog maar een winkeltje te koop en de mandjes en schortjes waren allemaal op.
Thanks mieomij. Ik twijfel nog steeds. Dochter vind het winkeltje vast erg leuk, denk ik.
Ik heb het winkeltje gekocht en schoonmoeder en vrienden sparen de mini's nu alleen nog alles opslaan ergens...dochter is pas 2 maanden
jij bent ook gek Ivetje!
Dit is zo'n beetje de eerste actie die ik laat schieten.

Zoon (2,5) gaat toch alleen maar die mini's op de grond gooien om er daarna met zijn auto overheen te rijden.

Hij heeft helaas mijn shopping gen niet geërft
quote:Katherina schreef op 13 april 2012 @ 16:01:

jij bent ook gek Ivetje! Ben idd een beetje doorgeslagen met shoppen voor haar haha! Heb Hello Kitty gympen in maat 28 staan voor d'r
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 17:01:

[...]

Ben idd een beetje doorgeslagen met shoppen voor haar haha! Heb Hello Kitty gympen in maat 28 staan voor d'r Hopelijk vind ze ze nog leuk als ze 6 is
Alle reacties Link kopieren
Ik las net in het AD dat de laatste voorraad mini's al zijn uitgeleverd aan de winkels dus ik gok vrijdag alles op. Het speelgoed, dus de mandjes en kassa's ed zijn zelfs al op. Goeie planning weer van AH. In 4 dagen bijna alles al op. Je zou denken dat ze het nu wel weten dat dit soort dingen hard gaan
quote:steph schreef op 10 april 2012 @ 22:28:

Zit er ook die manager bij?

dat zou mooi zijn.

Ik heb geen kinderen, maar ik vind de mini's zelf heel erg leuk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 14:53:

Ik heb het winkeltje gekocht en schoonmoeder en vrienden sparen de mini's nu alleen nog alles opslaan ergens...dochter is pas 2 maanden Ah... wat ben je een lieve mama.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:katrien1974 schreef op 14 april 2012 @ 11:22:

Ik las net in het AD dat de laatste voorraad mini's al zijn uitgeleverd aan de winkels dus ik gok vrijdag alles op. Het speelgoed, dus de mandjes en kassa's ed zijn zelfs al op. Goeie planning weer van AH. In 4 dagen bijna alles al op. Je zou denken dat ze het nu wel weten dat dit soort dingen hard gaanDat mag ik toch niet hopen ! Hier lijkt het nog een sovjetwinkel met half lege schappen.
quote:EvyBlissy schreef op 14 april 2012 @ 11:25:

[...]

Ah... wat ben je een lieve mama. Dank je wel ik word er helemaal verlegen van
quote:Kokolientje schreef op 14 april 2012 @ 11:14:

[...]

Hopelijk vind ze ze nog leuk als ze 6 is Ik pak ze gewoon in als verjaardagskadootje tegen die tijd. Kado's zijn altijd leuk
Hier ook de mandjes en kassa's al op. Jammer weer...
quote:maylea schreef op 11 april 2012 @ 16:11:

[...]

Dat kan. Ik had DE roodmerk Ik heb de ah senseo Koekje er bij?
Ik heb een appeltje en een flesje Zwitsal

Leuk om te 'hebben' en ga ze ook maar opsparen voor iemand die er straks zijn kindjes blij mee gaat maken.

Jammer om te zeggen bij de kassa, dat ik ze niet hebben wil.

Dus als ik voor iemand moet sparen... laat het me maar weten.
Ik zag net bij de Zeeman een heleboel spulletjes voor in een winkeltje. Hoop fruit, een kassa, winkelwagentje etc. Misschien een idee voor de mensen met een sovjet-winkel
Wij hebben de fles Ariel en zoon van 3 heeft het hele huis er al mee schoongemaakt en ook onze haren gewassen. Wat het huis betreft jammer dat het nep is...

Het winkeltje doen wij niet, wij hebben al een keukentje waar het ook erg leuk voor is.
quote:redband schreef op 14 april 2012 @ 15:30:

[...]

Ik heb de ah senseo Koekje er bij?

Ik was wel blij met mijn DE roodmerk, onze senseo is kapot

Een koekje gaat er altijd wel in
Ik jullie jaloers maken

Op mijn werk doen we boodschappen bij Albert en heb dus al ariel, tuc, hagelslag, vaatwasmiddel, pastasaus, fanta, beschuit, chocomel en DE koffie (en sommigen zelfs dubbel).

Maar helaas waren zoons niet dolenthousiast dus ik ga ze weer doorgeven aan een ander.
quote:katrien1974 schreef op 14 april 2012 @ 11:22:

Ik las net in het AD dat de laatste voorraad mini's al zijn uitgeleverd aan de winkels dus ik gok vrijdag alles op. Het speelgoed, dus de mandjes en kassa's ed zijn zelfs al op. Goeie planning weer van AH. In 4 dagen bijna alles al op. Je zou denken dat ze het nu wel weten dat dit soort dingen hard gaanIn mijn AD stond dat de bijproducten als mandjes, kassa's ed inderdaad al bijna op zijn. In het najaar worden ze terug verwacht. Ze hadden bij de Appie niet verwacht dat men die artikelen nu al zoveel zou gaan kopen maar pas als mensen al een voorraadje mini's hadden. De mini's zijn overal nog volop verkrijgbaar en hebben ze voorlopig nog genoeg van.
quote:maylea schreef op 14 april 2012 @ 15:49:

[...]

Ik was wel blij met mijn DE roodmerk, onze senseo is kapot

Een koekje gaat er altijd wel in Ik heb wel een mini mars voor je in de aanbieding.
Ik pak ze wel aan, maar verwacht eigenlijk niet dat mijn zoon van 9 ze nog leuk gaat vinden.

Dus, als iemand ze in Arnhem wil hebben, mail me (nick + live.nl), dan bewaar ik ze voor je en dan kan je ze tzt (na het einde van de actie) komen ophalen.
Het lijkt mij heel goed speelgoed om kinderen te leren omgaan met winkelen, vooral kinderen die extra ondersteuning nodig hebben met leren.
Dit gaat de hit worden op koninginnendag 2012 de mini's van de ah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven