Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Het is gewoon provocerend bedoeld. Ik denk dat Willem graag wil dat wij nu allemaal gaan roepen: 'waar slaat dit op, geef ze aan een kindje, neem ze niet aan.'

As hij ze wil weg flikkeren dan doet hij dat maar. Alleen vind ik het totaal niet nuttig.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 29 april 2012 @ 18:11:

Ik gooi ze gewoon thuis in de vuilnisbak.Je maakt het zakje thuis toch wel eerst open? Er zit namelijk een klein papieren foldertje in, dat hoort bij het oud papier.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Vergeet de kartonnen mini's niet, die moeten ook bij het oud papier. Plastic bij restafval.
quote:giuliettacapuletti schreef op 29 april 2012 @ 20:04:

Vergeet de kartonnen mini's niet, die moeten ook bij het oud papier. Plastic bij restafval. Wij zamelen plastic apart in, jullie niet
Wij zamelen ook plastic in dus Willem, stuur ze maar naar mij op dan gooi ik ze wel verantwoord voor je weg !
quote:viennas schreef op 08 mei 2012 @ 13:11:

Wil er iemand hier nog mini's? Ik heb hier liggen:

2x chocoladereep, 4x raket ijsjes,2x mars, 2x Zwitserland , 1x appelmoes, 1x pindakaas, 1x pampers, 1x fanta, 1x spaarlamp, 1x muntjes.

Ik wil graag het hele pakketje aan 1 iemand geven, want ik heb geen zin om alles apart op te sturen. Denk dat het niet door de brievenbus past door de potjes appelmoes en pindakaas. Eventueel kan ik die er ook uit laten.
reageer ik hier ook nog even viennas
Heeft er nog iemand voor ons;

sinaasappel,appel,broccoli,kip,kaas,sinaasappelsap,hagelslag,nivea,sportlife,pizza,pannenkoekmix of vistticks in de aanbieding?
Een collega van mij - van wie ik dat totaal niet verwacht had - is naar de Bart Smit gegaan, heeft daar een mandje met winkelspulletjes gekocht en heeft er daarvan een paar tussen de AH-mini's bibliotheek die wij op het werk hebben gezet!

En die zijn zonder enig commentaar door sparende anderen meegenomen.
Wij heben ook hagelslag die 'niemand' heeft, de mini's van Venz
Koop ik me weer een slag in de rondte zodat ik genoeg had voor 2 mini's, zijn ze op. :(

Maar goed, wel bavaria bier gekocht met zo'n jurkje erbij(9,99 = 2/3 mini). Dus klaar voor het voetbal ben ik alvast.
Net al onze dubbele naar Appie gebracht die je mocht ruilen voor wat je wilde. Daarnaast kreeg mijn zoontje nog een boel zakjes in zijn handen omdat ze er nog zoveel hebben.

Ik weet niet wie t leuker vond. Hij of ik
Hebbes hier zijn ze echt op... waar woon je

Wij missen nog de pannenkoekenmix, appel, danoontje rood, nivea en chocopasta

(iemand die nog dubbel toevallig?!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven