Albert Heijn winkeltjes actie
maandag 9 april 2012 om 21:14
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
zondag 29 april 2012 om 19:27
dinsdag 8 mei 2012 om 13:13
quote:viennas schreef op 08 mei 2012 @ 13:11:
Wil er iemand hier nog mini's? Ik heb hier liggen:
2x chocoladereep, 4x raket ijsjes,2x mars, 2x Zwitserland , 1x appelmoes, 1x pindakaas, 1x pampers, 1x fanta, 1x spaarlamp, 1x muntjes.
Ik wil graag het hele pakketje aan 1 iemand geven, want ik heb geen zin om alles apart op te sturen. Denk dat het niet door de brievenbus past door de potjes appelmoes en pindakaas. Eventueel kan ik die er ook uit laten.
Wil er iemand hier nog mini's? Ik heb hier liggen:
2x chocoladereep, 4x raket ijsjes,2x mars, 2x Zwitserland , 1x appelmoes, 1x pindakaas, 1x pampers, 1x fanta, 1x spaarlamp, 1x muntjes.
Ik wil graag het hele pakketje aan 1 iemand geven, want ik heb geen zin om alles apart op te sturen. Denk dat het niet door de brievenbus past door de potjes appelmoes en pindakaas. Eventueel kan ik die er ook uit laten.
dinsdag 8 mei 2012 om 19:28
Een collega van mij - van wie ik dat totaal niet verwacht had - is naar de Bart Smit gegaan, heeft daar een mandje met winkelspulletjes gekocht en heeft er daarvan een paar tussen de AH-mini's bibliotheek die wij op het werk hebben gezet!
En die zijn zonder enig commentaar door sparende anderen meegenomen.
En die zijn zonder enig commentaar door sparende anderen meegenomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 10 mei 2012 om 21:55