Albert Heijn winkeltjes actie
maandag 9 april 2012 om 21:14
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
zaterdag 14 april 2012 om 17:23
zaterdag 14 april 2012 om 17:52
Mijn dochtertjes zijn met de paar mini's die ze hebben superblij, dus mocht je er niks mee doen dan houden ze zich aanbevolen:)
Ik vergoed bij opsturen uiteraard de verz. Kosten. Mocht je wat hebben dan graag een mailtje : viva-femke29@hotmail.nl
Ik vergoed bij opsturen uiteraard de verz. Kosten. Mocht je wat hebben dan graag een mailtje : viva-femke29@hotmail.nl
zaterdag 14 april 2012 om 18:57
quote:Ivetje schreef op 14 april 2012 @ 15:33:
Ik zag net bij de Zeeman een heleboel spulletjes voor in een winkeltje. Hoop fruit, een kassa, winkelwagentje etc. Misschien een idee voor de mensen met een sovjet-winkel
Gelukkig hebben we al een ruime sortering van plastic blikjes en doosjes en nepfruit ooit bij het keukentje van dochterlief gekocht.
In geval van schaarste moeten we die even uit de zandbak vissen
Ik zag net bij de Zeeman een heleboel spulletjes voor in een winkeltje. Hoop fruit, een kassa, winkelwagentje etc. Misschien een idee voor de mensen met een sovjet-winkel
Gelukkig hebben we al een ruime sortering van plastic blikjes en doosjes en nepfruit ooit bij het keukentje van dochterlief gekocht.
In geval van schaarste moeten we die even uit de zandbak vissen
zaterdag 14 april 2012 om 21:51
zaterdag 14 april 2012 om 21:54
quote:Kokolientje schreef op 14 april 2012 @ 18:57:
[...]
In geval van schaarste moeten we die even uit de zandbak vissen Haha! Ik had het vroeger voor mezelf allemaal. Had een kassa en mijn vader had een toonbank en kast gemaakt van hout. Had ook allemaal van die kartonnen verpakkingen enzo, echt uren mee gespeeld. Jammer dat we het weg hebben gegooid, maar dat is altijd met dit soort dingen
[...]
In geval van schaarste moeten we die even uit de zandbak vissen Haha! Ik had het vroeger voor mezelf allemaal. Had een kassa en mijn vader had een toonbank en kast gemaakt van hout. Had ook allemaal van die kartonnen verpakkingen enzo, echt uren mee gespeeld. Jammer dat we het weg hebben gegooid, maar dat is altijd met dit soort dingen
zaterdag 14 april 2012 om 21:55
quote:giuliettacapuletti schreef op 14 april 2012 @ 21:51:
Dat het nu zogenaamd al bijna op is, is marketingtechnisch erg slim. Ze zorgen voor schaarste waardoor mensen nu gaan hamsteren. Straks blijkt er waarschijnlijk toch ineens weer wat voorraad extra te zijn.
Dat de AD het oppikt, is alleen maar goed voor de omzet van AH.
Ik wou het al zeggen, je gaat mij niet vertellen dat een onderneming als Albert Heijn, met al hun acties en slimme marketing, niet voorbereid was op een stormloop.
Maar slim, dat zijn ze
Dat het nu zogenaamd al bijna op is, is marketingtechnisch erg slim. Ze zorgen voor schaarste waardoor mensen nu gaan hamsteren. Straks blijkt er waarschijnlijk toch ineens weer wat voorraad extra te zijn.
Dat de AD het oppikt, is alleen maar goed voor de omzet van AH.
Ik wou het al zeggen, je gaat mij niet vertellen dat een onderneming als Albert Heijn, met al hun acties en slimme marketing, niet voorbereid was op een stormloop.
Maar slim, dat zijn ze
zaterdag 14 april 2012 om 22:18
Ik heb ook het winkeltje (oh nee, zoon heeft het winkeltje ). Ik had zelf zes mini's maar hij stond in de lift zo te babbelen tegen een ouder echtpaar dat hij een winkeltje had (wat helemaal uit de de kar stak) en dat mama dat zou maken thuis en dat hij zo blij was met de winkel dat hij spontaan nog 5 mini's van het echtpaar kreeg. Zo lief
Een minischort met delfts blauw had ik al, net zoals geld (voor nog een euro bij de Action, zo'n kassalaatje), nu alleen nog meer mini's.
Ik vind het winkeltje echt zo leuk en zoon ook, hij heeft er al een tijd mee gespeeld vandaag. Het is wel een sta in de weg
Een minischort met delfts blauw had ik al, net zoals geld (voor nog een euro bij de Action, zo'n kassalaatje), nu alleen nog meer mini's.
Ik vind het winkeltje echt zo leuk en zoon ook, hij heeft er al een tijd mee gespeeld vandaag. Het is wel een sta in de weg
zondag 15 april 2012 om 20:12
quote:Mayaelf schreef op 14 april 2012 @ 18:07:
Leuk, er heeft zich een verzamelaar bij me gemeld, dus de mini's krijgen een goed nieuw thuis.
Nu hopen dat er nog een flink aantal bij zullen komen, voor het goede doel, zeg maar!
Ha dat ben ik.. Helemaal te gek! M'n dametjes gaan er zo blij mee zijn!
Ik snap trouwens toch niet dat alle van deze actie zo snel op is; ah zou toch beter moeten weten!
Leuk, er heeft zich een verzamelaar bij me gemeld, dus de mini's krijgen een goed nieuw thuis.
Nu hopen dat er nog een flink aantal bij zullen komen, voor het goede doel, zeg maar!
Ha dat ben ik.. Helemaal te gek! M'n dametjes gaan er zo blij mee zijn!
Ik snap trouwens toch niet dat alle van deze actie zo snel op is; ah zou toch beter moeten weten!
maandag 16 april 2012 om 07:16
Ik had er 8, gisteren weggegeven en ze vielen wel in goede aarde, geloof ik. Die mini bonuskaart!!!
Ik vind het leuk spul, maar krijg er wel een beetje Koot&bie neigingen van, zo van, wat was er mis met lege verpakkingen vragen aan je moeder om die op te vullen? Hier ben je wel heel gauw mee "uitgespeeld".
Ik vind het leuk spul, maar krijg er wel een beetje Koot&bie neigingen van, zo van, wat was er mis met lege verpakkingen vragen aan je moeder om die op te vullen? Hier ben je wel heel gauw mee "uitgespeeld".
donderdag 19 april 2012 om 14:58
vrijdag 20 april 2012 om 23:04
quote:-no-nick- schreef op 20 april 2012 @ 20:58:
[...]
Die wil ik ook!
Moet je niet te hard in knijpen, dan klapt ie haha !
Ik zoek ook altijd de goede cassiere op, vanmiddag had ik net voor 15 euro boodschappen en allebei de kinderen mee. Jullie sparen ze vast he, hier allebei 2 zakjes.
Alleen jammer dat het 3x danoontjes waren en 1 sinaasappel.
[...]
Die wil ik ook!
Moet je niet te hard in knijpen, dan klapt ie haha !
Ik zoek ook altijd de goede cassiere op, vanmiddag had ik net voor 15 euro boodschappen en allebei de kinderen mee. Jullie sparen ze vast he, hier allebei 2 zakjes.
Alleen jammer dat het 3x danoontjes waren en 1 sinaasappel.