Albert Heijn winkeltjes actie
maandag 9 april 2012 om 21:14
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
maandag 9 april 2012 om 21:58
Ja sorry.. zat top gear te kijken op de belg (en heb wel twintig keer geroepen dat Matt LeBlanc grijs is.. grijs is, grijs is... Sorry dak effe afgeleid was...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 april 2012 om 21:59
quote:molly74 schreef op 09 april 2012 @ 21:59:
Da's Joey toch? Grijs?? Misschien wel heul mooi! Sow sexy! *swoon*
Da's Joey toch? Grijs?? Misschien wel heul mooi! Sow sexy! *swoon*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 april 2012 om 22:07
maandag 9 april 2012 om 22:10
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 april 2012 @ 22:07:
[...]
Ik zou dat wel heel leuk vinden voor mijn neefje en nichtje!In dat geval zal ik mijn best doen: hebben ze al voorkeuren voor mini's? (of krijg je er random eentje...)
[...]
Ik zou dat wel heel leuk vinden voor mijn neefje en nichtje!In dat geval zal ik mijn best doen: hebben ze al voorkeuren voor mini's? (of krijg je er random eentje...)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 10 april 2012 om 15:46
quote:Yavanna schreef op 09 april 2012 @ 22:59:
Ziet er erg schattig uit, hoop dat ze wel meer op voorraad hebben. Ik heb geen een muppet kunnen bemachtigen.
Zoals ik het begreep is het vergelijkbaar met de voetbalplaatjes. Bij 15 euro krijg je een zakje met daarin een mini.
Ik krijg bijna de nijging om ze zelf te sparen. Ze hebben een mini-kassa en mini-winkelmantjes, een reclamebord, (mini)boodschappentas, nepgeld
Ziet er erg schattig uit, hoop dat ze wel meer op voorraad hebben. Ik heb geen een muppet kunnen bemachtigen.
Zoals ik het begreep is het vergelijkbaar met de voetbalplaatjes. Bij 15 euro krijg je een zakje met daarin een mini.
Ik krijg bijna de nijging om ze zelf te sparen. Ze hebben een mini-kassa en mini-winkelmantjes, een reclamebord, (mini)boodschappentas, nepgeld
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 10 april 2012 om 15:51
quote:neweve schreef op 09 april 2012 @ 21:47:
15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.
Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!
Ik had er vandaag al 9, want een hoop actieproducten (had maar voor 18 Euro boodschappen).
De Venz hagelslag puur en de Grand Italia sugocasa heb ik al dubbel
15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.
Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!
Ik had er vandaag al 9, want een hoop actieproducten (had maar voor 18 Euro boodschappen).
De Venz hagelslag puur en de Grand Italia sugocasa heb ik al dubbel
dinsdag 10 april 2012 om 21:13
We hebben al 13 mini's. Ze zien er mooi uit. Ik heb inmiddels ook een winkeltje gekocht en in elkaar gezet. En een schortje, en een kratje en een winkelmandje. Mijn dochtertje vond het heel erg leuk, we hebben er al even mee gespeeld.
Wel is natuurlijk de vraag hoe lang dit leuk blijft, want op zich ben je snel uitgespeeld. We zijn allebei een keer klant en een keer winkeljuffrouw geweest; mijn fantasie is nu wel op.
Wel is natuurlijk de vraag hoe lang dit leuk blijft, want op zich ben je snel uitgespeeld. We zijn allebei een keer klant en een keer winkeljuffrouw geweest; mijn fantasie is nu wel op.
dinsdag 10 april 2012 om 22:01
Het winkeltje is van stevig karton. Met een beetje voorzichtige kleuter kun je daar wel een tijdje mee doen. Het is denk ik niet berekend op rausende peuters die aan de kartonnen toonbanken gaan hangen of door raampjes willen klimmen. Dan is tie zo aan flarden. Mandje, kratje en schortje zijn wel van prima kwaliteit. En ook de mini's zelf.
dinsdag 10 april 2012 om 22:18
dinsdag 10 april 2012 om 22:27
quote:christiane__04 schreef op 10 april 2012 @ 22:21:
Ik wilde wel dat ik al zwanger was.
Ik wil die mini's ook. Maar ja, (nog) geen kind(eren).
Wat geef je daar nou om ? Gewoon zelf sparen !
Ik had voor Sinterklaas de Playmobil kerstboom met lichtjes gevraagd omdat ik die zo leuk vind en hij zat in de zak hoor !
Ik wilde wel dat ik al zwanger was.
Ik wil die mini's ook. Maar ja, (nog) geen kind(eren).
Wat geef je daar nou om ? Gewoon zelf sparen !
Ik had voor Sinterklaas de Playmobil kerstboom met lichtjes gevraagd omdat ik die zo leuk vind en hij zat in de zak hoor !
dinsdag 10 april 2012 om 22:29