Albert Heijn winkeltjes actie
maandag 9 april 2012 om 21:14
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
maandag 9 april 2012 om 21:30
maandag 9 april 2012 om 21:37
maandag 9 april 2012 om 21:43
maandag 9 april 2012 om 21:43
Eerst reactie, voordat ik ga bijlezen:
Dank is groot aan de TTTOT-tjes voor het roepen van mij!
Ik ben bij deze weer acht en ga zó sparen voor alle mini-shit! Hoera!
En nu ga ik bijlezen....
Dank is groot aan de TTTOT-tjes voor het roepen van mij!
Ik ben bij deze weer acht en ga zó sparen voor alle mini-shit! Hoera!
En nu ga ik bijlezen....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 april 2012 om 21:47
quote:Jorina schreef op 09 april 2012 @ 21:37:
[...]
Vandaar dat ik zeg; doorgaans. Mijn zoon is meer het type rouwdouwer, winkeltje spelen is niet echt aan hem besteed hihi mijn zoon helemaal niet...die huilt als hij vieze vingers heeft
maar kan wel mooi een half uur of een uur of nog langer met zijn keukentje spelen....maar als ze echt zo klein zijn...weet ik niet of ik het wel vertrouw...
[...]
Vandaar dat ik zeg; doorgaans. Mijn zoon is meer het type rouwdouwer, winkeltje spelen is niet echt aan hem besteed hihi mijn zoon helemaal niet...die huilt als hij vieze vingers heeft
maandag 9 april 2012 om 21:47
maandag 9 april 2012 om 21:50
quote:neweve schreef op 09 april 2012 @ 21:47:
15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.
Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!Ja das best veul. Maar ach die apen van mij zijn denk ik al blij met een aantal van die dingen. Sterker nog misschien is het wel goed om van sommige juist dubbel te hebben ivm ruzie haha. Dus ik heb zeker de illusie niet dat ik ze alle 51 ook echt ga krijgen hoor. Beetje leuke verzameling om mee te spelen is voor die kleintjes al leuk genoeg toch?
15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.
Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!Ja das best veul. Maar ach die apen van mij zijn denk ik al blij met een aantal van die dingen. Sterker nog misschien is het wel goed om van sommige juist dubbel te hebben ivm ruzie haha. Dus ik heb zeker de illusie niet dat ik ze alle 51 ook echt ga krijgen hoor. Beetje leuke verzameling om mee te spelen is voor die kleintjes al leuk genoeg toch?
maandag 9 april 2012 om 21:50
quote:Yvonne77 schreef op 09 april 2012 @ 21:46:
Hasse, ga je ook het winkeltje kopen?Weet ik niet zeker, misschien dat ik die ga bouwen van mijn laatste schoenen-aankoop-doos... Ook leuk en heul erg jaren '70!
Hasse, ga je ook het winkeltje kopen?Weet ik niet zeker, misschien dat ik die ga bouwen van mijn laatste schoenen-aankoop-doos... Ook leuk en heul erg jaren '70!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor