Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag er daarnet bij het boodschappen doen al vanalles van in de winkel. Leuk voor mijn peuternichtje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wel leuk, maar denk dat meisjes dat doorgaans leuker vinden? Denk niet dat ik mijn zoon hier voor kan porren
leuke actie!!

ben wel benieuwd hoe groot de mini's zijn
Hier waren de muppets niet snel op hoor. Maar deze aktie lijkt me ook leuk voor mijn kleine kinderen inderdaad. Ga iedereen maar weer eens inschakelen want doe zelf bijna nooit boodschappen bij de AH (te ver weg).
Heel erg leuk. Jeugdsentiment.

Het servies en de blikken zijn ook erg leuk!
Leuk, vond ik het op de reclame! Het lijkt me wel vrij klein, in het geval dat je nog een baby hebt rondkruipen. De calve pot pindakaas was ongeveer een 5 bij 3 cm zo te zien. Vind ik toch wel klein.
Leuk voor peuternichtje en kleindochter? Ik roep er even een volwassene bij. Want die zijn er ook. Momentje.
Oh, klinkt leuk! Mijn schoonmoeder spaart alles van AH voor onze zoon dus ik ga vast ruimte maken in huis.
Heb geen kind meer in de leeftijd voor dat winkeltje, en da's maar goed ook

Maar die nostalgische blikken en dat servies
quote:lionlily schreef op 09 april 2012 @ 21:26:

Leuk, vond ik het op de reclame! Het lijkt me wel vrij klein, in het geval dat je nog een baby hebt rondkruipen. De calve pot pindakaas was ongeveer een 5 bij 3 cm zo te zien. Vind ik toch wel klein.Ik vond het er ook heel erg klein uitzien.
Handig, tenminste als er echt eetbaars in zit. (dat kreeg ik niet helemaal mee,halve reclame gezien) Dan wil ik ze zelf wel hebben, anders geef ik ze wel aan de buurvrouw
O, wat leuk! Denk dat mijn kinderen dat geweldig gaan vinden. Het zijn er wel 51, dus dat wordt nog wel even doorsparen.

En eens kijken of er iemand in de familie nog airmiles over heeft voor het winkeltje. (stomdat ik dat niet heb).

*word helemaal enthousiast!*
quote:Jorina schreef op 09 april 2012 @ 21:23:

Wel leuk, maar denk dat meisjes dat doorgaans leuker vinden? Denk niet dat ik mijn zoon hier voor kan porren nou mijn zoon wel hoor! hij is bijna 2 en vindt kokkerellen geweldig :D
Ik hoop dat je niet ongevraagd allerlei spul in je handen geduwd krijgt.

Dat vind ik altijd zo irritant.

Verder leuk hoor
quote:cookie28 schreef op 09 april 2012 @ 21:30:

Handig, tenminste als er echt eetbaars in zit. (dat kreeg ik niet helemaal mee,halve reclame gezien) Dan wil ik ze zelf wel hebben, anders geef ik ze wel aan de buurvrouwNee, het is speelgoed.
quote:gelukkigmeisje schreef op 09 april 2012 @ 21:31:

[...]

nou mijn zoon wel hoor! hij is bijna 2 en vindt kokkerellen geweldig :DVandaar dat ik zeg; doorgaans. Mijn zoon is meer het type rouwdouwer, winkeltje spelen is niet echt aan hem besteed
Als iemand interesse heeft wil ik ze wel sparen voor diegene. (weet niet hoeveel ik er krijg, 15 euro is meestal de bovengrens)

Edit: uiteindelijk je missende aanvullen kan natuurlijk ook
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Eerst reactie, voordat ik ga bijlezen:

Dank is groot aan de TTTOT-tjes voor het roepen van mij!

Ik ben bij deze weer acht en ga zó sparen voor alle mini-shit! Hoera!

En nu ga ik bijlezen....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, ga je ook het winkeltje kopen?
quote:Jorina schreef op 09 april 2012 @ 21:37:

[...]

Vandaar dat ik zeg; doorgaans. Mijn zoon is meer het type rouwdouwer, winkeltje spelen is niet echt aan hem besteed hihi mijn zoon helemaal niet...die huilt als hij vieze vingers heeft :D maar kan wel mooi een half uur of een uur of nog langer met zijn keukentje spelen....maar als ze echt zo klein zijn...weet ik niet of ik het wel vertrouw...
15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.

Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 09 april 2012 @ 21:47:

15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.

Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!Ja das best veul. Maar ach die apen van mij zijn denk ik al blij met een aantal van die dingen. Sterker nog misschien is het wel goed om van sommige juist dubbel te hebben ivm ruzie haha. Dus ik heb zeker de illusie niet dat ik ze alle 51 ook echt ga krijgen hoor. Beetje leuke verzameling om mee te spelen is voor die kleintjes al leuk genoeg toch?
quote:Yvonne77 schreef op 09 april 2012 @ 21:46:

Hasse, ga je ook het winkeltje kopen?Weet ik niet zeker, misschien dat ik die ga bouwen van mijn laatste schoenen-aankoop-doos... Ook leuk en heul erg jaren '70!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 09 april 2012 @ 21:43:

Eerst reactie, voordat ik ga bijlezen:

Dank is groot aan de TTTOT-tjes voor het roepen van mij!

Ik ben bij deze weer acht en ga zó sparen voor alle mini-shit! Hoera!

En nu ga ik bijlezen....Ha, daar is ze dan eindelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven