Albert Heijn winkeltjes actie
maandag 9 april 2012 om 21:14
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.
Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
zaterdag 21 april 2012 om 23:22
@ Kokolientje Die zijn toch hartsikke leuk! Ik heb Mijn zoon heeft erg veel van die doosjes (hagelslag, chocolade melk, liga evergreens). Die zijn pas jammer. Vandaag was ik bij een andere AH dan normaal, en opeens had ik veel leukere kregen (blik tomatensoep, danoontje, nivea creme, kaas). Ik zou bijna daar mijn boodschappen gaan doen
zondag 22 april 2012 om 19:40
@ modus, ze vond het jammer dat ze nu 4 pakken danoontje heeft. Ik zei, ja bij de AH ligt er toch ook niet maar 1 pak danoontje in de koeling ? Oja. da's waar. Misschien kan ze ze ruilen op school, merk wel dat er niet zo geruid wordt als met de voetbalplaatjes en de smurfen/toy story enz.
@ Jeane_avril, bij ons staan ze bij de uitgang achter een dranghek te bedelen, ze mogen de winkel niet in om te vragen.
Vind ik wel handig maar mijn kinderen mogen daar van mij niet gaan staan.
@ Jeane_avril, bij ons staan ze bij de uitgang achter een dranghek te bedelen, ze mogen de winkel niet in om te vragen.
Vind ik wel handig maar mijn kinderen mogen daar van mij niet gaan staan.
maandag 23 april 2012 om 18:36
Ik heb afgelopen weekend strategisch mijn kleuterdochter op de balie afgestuurd: "Vraag jij maar om de mini's." Ze kreeg gelijk een plastic zakje vol (stuk of tien, terwijl we 'recht' hadden op vijf). Ik moet er wel bij zeggen dat mijn dochter een bijzonder schattig snoetje heeft, althans naar mijn bescheiden mening.
maandag 23 april 2012 om 19:01
woensdag 25 april 2012 om 11:30
quote:jeane_avril schreef op 22 april 2012 @ 10:32:
Ik vind het iets minder geslaagd, dat er bij 'mijn' AH nu kindjes bij de kassa staan te vragen om de mini's. Ik weet niet of ik dat wel oke vind, vraag me af of hun ouders dat weten en goed vinden? (och, ik begin een zeikerd te worden!).
Als ik boodschappen ga doen gaat mijn kleine dochter tegenwoordig achter dat hekje staan en vriendelijk vragen om mini's.
Vindt ze leuk, wie ze kwijt wil kan ze geven, wie doorloopt loopt door.Heeeel blij als een lieve mevrouw of meneer iets heeft gegeven.
Ik zie daar helemaal niks verkeerds in. Leven lijkt me zwaar als dat soort dingen je al opvallen/ergeren..
Ik vind het iets minder geslaagd, dat er bij 'mijn' AH nu kindjes bij de kassa staan te vragen om de mini's. Ik weet niet of ik dat wel oke vind, vraag me af of hun ouders dat weten en goed vinden? (och, ik begin een zeikerd te worden!).
Als ik boodschappen ga doen gaat mijn kleine dochter tegenwoordig achter dat hekje staan en vriendelijk vragen om mini's.
Vindt ze leuk, wie ze kwijt wil kan ze geven, wie doorloopt loopt door.Heeeel blij als een lieve mevrouw of meneer iets heeft gegeven.
Ik zie daar helemaal niks verkeerds in. Leven lijkt me zwaar als dat soort dingen je al opvallen/ergeren..
donderdag 26 april 2012 om 15:32
donderdag 26 april 2012 om 15:33
quote:rococo schreef op 25 april 2012 @ 11:30:
[...]
Jou lieve kleine dochter is waarschijnlijk heel beleefd.
Dat vond ik minder met de etterbakjes tijdens het voetbalplaatjes sparen. Nu staan zo ook niet zo opdringerig erbij, maar toen... Er stonden serieus dranghekken bij onze AH !!!
Ik denk dat bij koniginnedag heel wat mini's verkocht zullen worden.
[...]
Jou lieve kleine dochter is waarschijnlijk heel beleefd.
Dat vond ik minder met de etterbakjes tijdens het voetbalplaatjes sparen. Nu staan zo ook niet zo opdringerig erbij, maar toen... Er stonden serieus dranghekken bij onze AH !!!
Ik denk dat bij koniginnedag heel wat mini's verkocht zullen worden.