Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Alle reacties Link kopieren
@ Kokolientje Die zijn toch hartsikke leuk! Ik heb Mijn zoon heeft erg veel van die doosjes (hagelslag, chocolade melk, liga evergreens). Die zijn pas jammer. Vandaag was ik bij een andere AH dan normaal, en opeens had ik veel leukere kregen (blik tomatensoep, danoontje, nivea creme, kaas). Ik zou bijna daar mijn boodschappen gaan doen
Ik heb nu de pindakaas, beschuit en brood. Oma heeft het winkeltje gekocht, dus de mini's gaan ook daarheen. Ik wilde de blikken hebben. Ik ben er vrijdag heen geweest, dag later was alles uitverkocht hier. Nog twee winkeltjes, verder niets!
Ik heb een heleboel mini's om te ruilen.

Iemand?
Ik vind het iets minder geslaagd, dat er bij 'mijn' AH nu kindjes bij de kassa staan te vragen om de mini's. Ik weet niet of ik dat wel oke vind, vraag me af of hun ouders dat weten en goed vinden? (och, ik begin een zeikerd te worden!).
Mamavanthijs, heb jij toevallig de Nutella of jam of pastasaus?

Ik heb Zwitsal om te ruilen.
@ modus, ze vond het jammer dat ze nu 4 pakken danoontje heeft. Ik zei, ja bij de AH ligt er toch ook niet maar 1 pak danoontje in de koeling ? Oja. da's waar. Misschien kan ze ze ruilen op school, merk wel dat er niet zo geruid wordt als met de voetbalplaatjes en de smurfen/toy story enz.

@ Jeane_avril, bij ons staan ze bij de uitgang achter een dranghek te bedelen, ze mogen de winkel niet in om te vragen.

Vind ik wel handig maar mijn kinderen mogen daar van mij niet gaan staan.
Zijn er nog mini's te geef

Heb nl geen dubbele en hier een hele strenge manager denk ik, ik mocht zelfs de mini's van de vrouw voor mij niet omdat ze ze niet zelf aan mij had gegeven?!
Idioot, Bokito! Wat onvriendelijk.
Ik heb afgelopen weekend strategisch mijn kleuterdochter op de balie afgestuurd: "Vraag jij maar om de mini's." Ze kreeg gelijk een plastic zakje vol (stuk of tien, terwijl we 'recht' hadden op vijf). Ik moet er wel bij zeggen dat mijn dochter een bijzonder schattig snoetje heeft, althans naar mijn bescheiden mening.
hebben jullie ook al zoveel muntjes? heb nu 1 dubbele (pastasaus) maar die muntjes al wel 5 keer ofzo...en heb ze al wel eens bij de kassa kunnen ruilen (die muntjes voel je zo wel)

zouden ze nu heel strategisch veel meer muntjes hebben dan die echte mini's?
@ gelukkigmeisje We hebben hier ongeveer 25 mini's, maar maar 1x het bonuskaartje & muntjes. Ik denk dat het dus gewoon toeval is.
Hier scoren de frambozen het hoogst.

En verder ben ik blij dat ik nog geen bedelend grut heb gezien in de AH's waar ik kom.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
En waarom vragen de kassameisjes wel altijd of ik de bon wil, maar doorgaans niet of ik een mini wil? Ik moet er bijna altijd om vragen. Stom hoor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Is het heel raar dat ik dat AH winkeltje zelf stiekem leuk vind?

Ik zou er best een willen hebben
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:jeane_avril schreef op 22 april 2012 @ 10:32:

Ik vind het iets minder geslaagd, dat er bij 'mijn' AH nu kindjes bij de kassa staan te vragen om de mini's. Ik weet niet of ik dat wel oke vind, vraag me af of hun ouders dat weten en goed vinden? (och, ik begin een zeikerd te worden!).

Als ik boodschappen ga doen gaat mijn kleine dochter tegenwoordig achter dat hekje staan en vriendelijk vragen om mini's.

Vindt ze leuk, wie ze kwijt wil kan ze geven, wie doorloopt loopt door.Heeeel blij als een lieve mevrouw of meneer iets heeft gegeven.

Ik zie daar helemaal niks verkeerds in. Leven lijkt me zwaar als dat soort dingen je al opvallen/ergeren..
oh, voorheen vond ik het altijd leuk om ze idd weg te geven, voetbalplaatjes ofzo. vind het ook helemaal niet vervelend als kinderen er netjes om vragen. maar de mini's hou ik lekker zelluf!

ik stik in de raketten en de kookboeken!
Wij hebben zeven bonuskaarten en muntjes. Laatst mocht ik gelukkig wel twee dichte verpakkingen ruilen waar ik ze weer in voelde.
o nou ja...dan zal ik wel pech hebben...heb idd ook al een keertje de muntjes kunnen ruilen...verder heb ik bijna alleen kartonnetjes en geen plastic dingetjes...eentje...het brood...vind de kartonnen ook leuker
Ik heb de kartonnetjes eruitgehaald (nog niet opengemaakt), die mag het kleine nichtje van mijn man hebben. De plastiken mini's neem ik verpakt mee op vakantie voor dochter, en doneer ze daarna alsnog aan het nichtje.
Ik merk wel echt dat ik meer koop...

Oh even dit extra, en dat...

Vandaag maar vast 3 nivea's Sun ingeslagen (toch weer 3 mini's extra).

Nog 2 weken sparen !!!
Afgezien dat het leuk is voor (kleine) kids, vind ik die mini's wel wat dubieus.

AH doet zó haar best om een duurzaam bedrijf te zijn, MVO enzo. Met biologisch en 'duurzaam' vlees, speciale producten die het milieu besparen.

En wat doen ze dan met die mini's? Afval produceren.
quote:rococo schreef op 25 april 2012 @ 11:30:

[...]

Als ik boodschappen ga doen gaat mijn kleine dochter tegenwoordig achter dat hekje staan en vriendelijk vragen om mini's.

Vindt ze leuk, wie ze kwijt wil kan ze geven, wie doorloopt loopt door.Heeeel blij als een lieve mevrouw of meneer iets heeft gegeven.

Ik zie daar helemaal niks verkeerds in. Leven lijkt me zwaar als dat soort dingen je al opvallen/ergeren..

Jou lieve kleine dochter is waarschijnlijk heel beleefd.

Dat vond ik minder met de etterbakjes tijdens het voetbalplaatjes sparen. Nu staan zo ook niet zo opdringerig erbij, maar toen... Er stonden serieus dranghekken bij onze AH !!!

Ik denk dat bij koniginnedag heel wat mini's verkocht zullen worden.
Ouderen? Op het Vivaforum? Ik denk dat je beter een bejaardentehuis kan bezoeken in dit geval.

Oproepjes mogen verder niet.
Nou, zo natuurlijk vind ik dat niet. Ouderen zijn in mijn ogen toch echt bejaarden. Als je een bepaalde leeftijdscategorie zoekt moet je die ook benoemen, vind ik.
Echt waar, zoveel keer de bonuskaart met muntjes hier? Ik heb die nog helemaal niet gehad en die leek me leuk voor bij de kassa. Nou ja, misschien komt ie de komende week (hoe lang is de actie eigenlijk nog?) nog langs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven