Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Ik heb de bonuskaart al 3 keer gehad en heb al 7 ! keer een potje pindakaas gekregen.

We moeten er nog een hoop...
Toevallig weet ik iemand die nog een pot pindakaas zocht. Misschien kun je met haar wat ruilen. Als je kijkt bij "gevraagd" en dan het TO AH mini's dan was het geloof ik de eerste die reageerde.

Als je wat wilt ruilen Kokolientje, laat maar weten wat je nog zoekt, ik heb zelf ook interesse in het pindakaaspotje en de bonuskaart.
Alle reacties Link kopieren
Bij 'mijn' AH hebben ze volgende week een ruilmiddag, ik weet niet of ze dat overal doen. Wel handig..
Vandaag vijf (!) zakken chips gekregen.
quote:giuliettacapuletti schreef op 28 april 2012 @ 16:11:

Vandaag vijf (!) zakken chips gekregen.

Koekje d'r bij?

Ik had 2 rollen biscuitjes.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Lekker.
quote:miekie1 schreef op 28 april 2012 @ 08:34:

Als je wat wilt ruilen Kokolientje, laat maar weten wat je nog zoekt, ik heb zelf ook interesse in het pindakaaspotje en de bonuskaart.

Ik wil wel met je ruilen.

Ik heb dubbel:

- bonuskaart (2)

- chips (2)

- pindakaas (3)

- Danoontje (2)

- Knaks (1)

- ketchup (2)

Dochter wil dolgraag het blikje cola en ik de nutella

Beschuit, Venz, Mars, Tuc, vissticks, sun, Kellogs, evergreen, mars, appelmoes, gloeilamp, banaan, appel, raket, frambozen, kaakjes, paprika,pizza, en jam missen we ook nog...
quote:janna2 schreef op 28 april 2012 @ 14:35:

Bij 'mijn' AH hebben ze volgende week een ruilmiddag, ik weet niet of ze dat overal doen. Wel handig..

Ik zag vanmiddag wel posters hangen, alleen was de datum en tijd nog niet ingevuld...

Hier zijn ze trouwens op, volgende week komen ze weer als het goed is.
Ik vind ze ook hartstikke leuk hoor, die mini's, en zeker voor kleuterdochter. Maar wat ik zo stom vind, is dat de schaal helemaal niet klopt; alles is ongeveer even groot..of zelfs uit verhouding (een sinaasappel die groter is dan een potje jam?). Ik had eigenlijk verondersteld dat een concern als AH daar iets beter over nagedacht zou hebben. Extra leuk als de maten hadden geklopt. Hier trouwens (ook) veel bonuskaartjes en muntjes. Het zakje chips lijkt me zo leuk, hopelijk krijgen we die nog in ons bezit..
Zakjes chips waren hier gauw kapot. De kinderen wilden voor de zekerheid even kijken of er toch misschien echte mini-chipjes in zaten.
quote:Kokolientje schreef op 28 april 2012 @ 20:44:

[...]

Ik wil wel met je ruilen.

Ik heb dubbel:

- bonuskaart (2)

- chips (2)

- pindakaas (3)

- Danoontje (2)

- Knaks (1)

- ketchup (2)

Dochter wil dolgraag het blikje cola en ik de nutella

Beschuit, Venz, Mars, Tuc, vissticks, sun, Kellogs, evergreen, mars, appelmoes, gloeilamp, banaan, appel, raket, frambozen, kaakjes, paprika,pizza, en jam missen we ook nog...Wij hebben nog een mars en Kellogs in de aanbieding, ruilen voor Danoontje/Knaks/ketchup?
Ik heb echt het idee dat ze allemaal dezelfde bij elkaar hebben zitten, dus dat ze gewoon niet goed door elkaar zijn gedaan. Elke keer als ik er veel krijg, zitten er allemaal dezelfde bij. Gelukkig heeft mijn dochter er al wat kunnen ruilen. De kinderen vinden ze hier echt geweldig, er wordt elke dag flink mee gespeeld. Ik vind zelf het chipszakje zo schattig!
Dat is goed Bokito, mail mij maar even
@Kokolientje, al zoekend via google voor het ruilen van mini's kom ik hier uit. Ik zou heel graag met je ruilen. Heb voor jou een jam, evergreen en frambozen. Zelf zijn we nog hard op zoek naar een pindakaas, danoontje en chips
Volgens mij heb ik de raketijsjes, vlavlip, danoontjes en de spaarlamp dubbel (ze liggen bij mijn ouders dus ik zal het morgen even checken wat er nog meer aan dubbele zijn)

We missen nog:

kip, brood, kaas, mars, cola blikjes, zwitsal, pindakaas, nutella, knaks, pannekoekenmix, verkade koekjes, tuc, sportlife, Ariel, Page, Pampers en de bonuskaart.

Wie wil er ruilen?

Kokkelientje ik zou met jou de raket en lampen kunnen ruilen als je wilt? Mail me anders even op prikkelsappie apenstaartje gmail punt com
Wij hebben bij elke actie van de Albert Heijn een ruilbibliotheek op het werk. Mensen leveren hun dubbele in en nemen mee wat ze nog moeten. En collega's die zelf niet sparen komen vaak ook poppetjes/mini's/voetbalplaatjes enz brengen. Werkt als een tierelier en je spreekt nog eens collega's waar je verder geen contact mee hebt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:koukla08 schreef op 28 april 2012 @ 23:25:

@Kokolientje, al zoekend via google voor het ruilen van mini's kom ik hier uit. Ik zou heel graag met je ruilen. Heb voor jou een jam, evergreen en frambozen. Zelf zijn we nog hard op zoek naar een pindakaas, danoontje en chips
Tonkje wat een goed idee zeg!
quote:tonkje schreef op 29 april 2012 @ 09:52:

Wij hebben bij elke actie van de Albert Heijn een ruilbibliotheek op het werk. Mensen leveren hun dubbele in en nemen mee wat ze nog moeten. En collega's die zelf niet sparen komen vaak ook poppetjes/mini's/voetbalplaatjes enz brengen. Werkt als een tierelier en je spreekt nog eens collega's waar je verder geen contact mee hebt.

Dat is een goed idee ! Alleen werk ik thuis

Op school valt er weinig te ruilen want we gaan allemaal naar dezelfde AH en volgens mij hebben ze allemaal dezelfde ofzo.
Zó flauw hè? Ik koop voor 44,40 en ik was er al bang voor, ik krijg 2 minis. Ik doe er niet echt speciaal boodschappen voor, maar toch. De minis die ik heb; 6,.zijn dan wel weer leuk. Dat dan weer wel. Ik heb meteen de bonuskrant voor aankomende week meegenomen en daar staan geen actieproducten in waar je extra minis bij krijgt. Weet niet of dit vanwege het succes is, of al ver van te voren bedacht. Het is in ieder geval een goede actie van Albert Heijn
Dat is wel flauw bartjes, dat je dan voor die laatste missende 60 cent niet zo'n mini krijgt.
Ja hè, miekie? Dat vond ik dus ook. Voor het topic voegt het weinig toe, maar ik moest het gewoon even kwijt. Haha.
Ik gooi ze gewoon thuis in de vuilnisbak.
Lekker nuttig.
quote:willem1959 schreef op 29 april 2012 @ 18:11:

Ik gooi ze gewoon thuis in de vuilnisbak.Kun je ze beter in de AH aan iemand geven die ze wel spaart...je hoeft ze niet te nemen..wat is het nut van meenemen en vervolgens wegpleuren?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven