Bankhoes pasvorm ervaringen

07-04-2020 16:15 13 berichten
Mijn nog geen twee jaar oude bank zit onder de halen van de kat. Het model is nog prima en hij zit lekker. Nu overweeg ik zo’n bankhoes te kopen. Op Facebook komen er steeds reclames langs van stoel- en bankhoezen. Op de foto ziet het er geweldig uit, maar ik ben benieuwd nAr de werkelijkheid. Wie heeft zo’n hoes gekocht en ben je tevreden? Het gaat me dan met name om de pasvorm; zit de hoes een beetje netjes om de bank heen en blijft deze ook zitten? Mocht je tevreden zijn, dan graag tips waar deze te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring want ik heb een leren bank en daarbij werkt het helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Huh? De haren van de bank halen is geen optie? Ik heb een Dyson animal dinges en die zuigt echt alle haren op. Een gewone huishoudhandschoen een beetje vochtig maken en daarmee je bank te lijf gaan werkt ook goed.

Als het idee is dat je die hoes regelmatig wast, dan blijf je met haren in de hoes zitten want die gaan er echt niet helemaal uit door wassen en drogen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
07-04-2020 16:41
Huh? De haren van de bank halen is geen optie? Ik heb een Dyson animal dinges en die zuigt echt alle haren op. Een gewone huishoudhandschoen een beetje vochtig maken en daarmee je bank te lijf gaan werkt ook goed.
Halen....
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
07-04-2020 16:42
Halen....
Eh... Ja.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ooit van die hoezen bij Wehkamp besteld. Voor de bank en fauteuils. Ging prima.
Oudblond schreef:
07-04-2020 16:43
Eh... Ja.
Onder de halen ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ze, zitten redelijk, maar niet zoals op de filmpjes.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook eentje (Aliexpress). Eigenlijk gewoon een soort hoeslaken.
Ik vind de stof heerlijk zacht. Er zit heel erg veel rek in. Het kosten even wat gepuzzel om de stof goed over de bank te verdelen (naar mijn idee had ik toch beter een maatje groter kunnen bestellen).
En hij zat er echt heel mooi omheen, overal goed ingestopt. Maar na een tijdje komt die ingestopte stof los en oogt het rommelig. Maar verder blijft het best ok zitten.
Er zitten touwtjes aan waarmee je hem onder de bank door vast kan knopen.

Ik was voor mijn ruime 2 zitter nog geen 20 euro kwijt.
Oudblond schreef:
07-04-2020 16:43
Eh... Ja.
Je hebt het over haren, TO over halen. Halen van de kat z’n klauwen.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
07-04-2020 18:45
Je hebt het over haren, TO over halen. Halen van de kat z’n klauwen.
Ik heb twee haarballen die niet krabben. Vandaar dat ik haren las waarschijnlijk :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bankhoesdiscounter.nl
Leuke verwarring over haren en halen!
Ik lees redelijk positieve ervaringen. Misschien gewoon maar eens proberen, het kan inderdaad ook al heel voordelig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven