Ben jij de 'asociale' buur?
zondag 3 mei 2020 om 19:41
Ik lees hier altijd topics over asociale buren, en in de reacties heb ik dan altijd het idee dat iedere forummer een geweldige buur is die nooit overlast maakt, dus mijn vraag; ben jij (ooit) een asociale buur (geweest)?
To trapt af:
Mijn hond blaft weleens in de tuin (rijtjeshuis) dus snap dat de buren dat irritant vinden. Zeker op een mooie dag als de deuren open staat en de postbode is er weer.
To trapt af:
Mijn hond blaft weleens in de tuin (rijtjeshuis) dus snap dat de buren dat irritant vinden. Zeker op een mooie dag als de deuren open staat en de postbode is er weer.
zondag 3 mei 2020 om 19:44
dat geeft wel lawaai ja, ook nog kut als die katten in andermans tuin poepen
zondag 3 mei 2020 om 19:51
Ik vraag me altijd af wat de buren precies horen van ons.
Aangezien ik hun kind voortdurend hoor huilen, bij 't minste dat hun tv op standje 10 sta kan ik meeluisteren, ik sta mee te dansen op hun radio, ...
De muren zijn hier dus "nogal dun" en nope, ik hou niet voortdurend rekening.
Ik zet rustig om 11u 's avonds nog een was in op nachttarief, ...
En ik heb 3 katten die de tuinen graag verkennen.
Gelukkig lopen er hier héél veel vriendjes van hen ook in de tuinen rond.
Ik ben dus niet het enige aso-wijf in de buurt
.
Aangezien ik hun kind voortdurend hoor huilen, bij 't minste dat hun tv op standje 10 sta kan ik meeluisteren, ik sta mee te dansen op hun radio, ...
De muren zijn hier dus "nogal dun" en nope, ik hou niet voortdurend rekening.
Ik zet rustig om 11u 's avonds nog een was in op nachttarief, ...
En ik heb 3 katten die de tuinen graag verkennen.
Gelukkig lopen er hier héél veel vriendjes van hen ook in de tuinen rond.
Ik ben dus niet het enige aso-wijf in de buurt
zondag 3 mei 2020 om 19:52
+1Hobbelster schreef: ↑03-05-2020 19:46Nee ik ben de buurvrouw die erheen gaat en indien nodig zonder twijfel de politie belt.
Ik zou me kapot schamen de aso buur te zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zondag 3 mei 2020 om 19:54
mijn kinderen gillen en schreeuwen zo vaak in huis terwijl ze weten dat ik dat absoluut niet wil hebben, gelukkig zegt de buuf altijd dat ze nooit iets hoort...
in de achtertuin heb ik weinig wat gelijk aangrenzend is, 1 tuin van de andere buren maar die zitten meestal in de voortuin dus dat scheelt
in de achtertuin heb ik weinig wat gelijk aangrenzend is, 1 tuin van de andere buren maar die zitten meestal in de voortuin dus dat scheelt
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 3 mei 2020 om 19:54
Ik denk, dat als wij ooit nieuwe buren krijgen, wij inderdaad de asociale buren zullen zijn. Onze huidige buren (75+) maken zo veel meer geluid op rare tijden dat het niet op valt dat onze pubers ook wel eens iets te veel geluid maken of niet zachtjes doen met de deur.
Man heeft nu de tv aan, en daarboven uit horen wij buurvrouw praten en lopen. Trap op, trap af en maar roepen naar haar eigen man en ondertussen met de deuren slaan. Die ene keer dat hier de deur dichtslaat valt hun niet op. Moeten we wel even afleren als zij gaan verhuizen.
Man heeft nu de tv aan, en daarboven uit horen wij buurvrouw praten en lopen. Trap op, trap af en maar roepen naar haar eigen man en ondertussen met de deuren slaan. Die ene keer dat hier de deur dichtslaat valt hun niet op. Moeten we wel even afleren als zij gaan verhuizen.