Ben jij de 'asociale' buur?

03-05-2020 19:41 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier altijd topics over asociale buren, en in de reacties heb ik dan altijd het idee dat iedere forummer een geweldige buur is die nooit overlast maakt, dus mijn vraag; ben jij (ooit) een asociale buur (geweest)?

To trapt af:

Mijn hond blaft weleens in de tuin (rijtjeshuis) dus snap dat de buren dat irritant vinden. Zeker op een mooie dag als de deuren open staat en de postbode is er weer.
Ik draai hollandse muziek
Kinderen, een hond en twee buitenkatten.
O, en ik speel gitaar. Niet zo goed.
fluttershy schreef:
03-05-2020 19:43
Kinderen, een hond en twee buitenkatten.
dat geeft wel lawaai ja, ook nog kut als die katten in andermans tuin poepen
Peertjes schreef:
03-05-2020 19:42
Ik draai hollandse muziek
standje hard of standje koptelefoon?
Mijn kinderen lopen regelmatig te hard op de trap.
Ik heb 4 kinderen én een trampoline in de tuin, waar iedere dag op gesprongen wordt.
Alecta schreef:
03-05-2020 19:45
Ik heb 4 kinderen én een trampoline in de tuin, waar iedere dag op gesprongen wordt.
vlakbij de schutting?
Nee ik ben de buurvrouw die erheen gaat en indien nodig zonder twijfel de politie belt.

Ik zou me kapot schamen de aso buur te zijn.
Klussende en hobby-enden man hier
( lees veel zagen in de tuin)
Ik hoop altijd dat mijn huis echt zo geluidsdicht is als ik denk.. ik zing namelijk nogal veel en hard in huis, liefst enorme musicaluithalen enzo ;-D
Mijn man rookt af en toe op het balkon.
Ik ben dat zeikwijf dat dan bij je komt aanbellen ‘om even te praten’.
Karl_Marx schreef:
03-05-2020 19:45
vlakbij de schutting?
Ook nog ☺️.
2 kinderen, die ik soms echt met stemverheffing even tot de orde moet roepen, én een trampoline in de tuin. En dan daarmee tegelijkertijd iets met een bal willen doen. Die ze daarna weer moeten gaan halen bij de buren :facepalm:
Alecta schreef:
03-05-2020 19:48
Ook nog ☺️.
O_O de brutaliteit....
Ik kom buren tegen die zeggen dat ze dachten dat ik verhuisd was. Hoewel ik gewoon in mijn huis woon, sta ik wel gelijk aan een spookbewoner. Toch heb ik altijd muziek aan, maar dat dringt niet door muren vloeren en plafonds.
Klonkje schreef:
03-05-2020 19:47
Mijn man rookt af en toe op het balkon.
Hier gaat de barbeque aan en dat op het balkon.
Ik vraag me altijd af wat de buren precies horen van ons.

Aangezien ik hun kind voortdurend hoor huilen, bij 't minste dat hun tv op standje 10 sta kan ik meeluisteren, ik sta mee te dansen op hun radio, ...

De muren zijn hier dus "nogal dun" en nope, ik hou niet voortdurend rekening.
Ik zet rustig om 11u 's avonds nog een was in op nachttarief, ...

En ik heb 3 katten die de tuinen graag verkennen.

Gelukkig lopen er hier héél veel vriendjes van hen ook in de tuinen rond.
Ik ben dus niet het enige aso-wijf in de buurt :-).
Hobbelster schreef:
03-05-2020 19:46
Nee ik ben de buurvrouw die erheen gaat en indien nodig zonder twijfel de politie belt.

Ik zou me kapot schamen de aso buur te zijn.
+1
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Man die barriton speelt :roll:
Buren houden dan weer van harde muziek op zijn tijd. Kunnen het prima met elkaar vinden!
Ik heb door de gemeente paaltjes voor mijn schuur laten plaatsen zodat mijn overige buren niet meer voor mijn deur kunnen parkeren (en ik mijn motor in de schuur kan zetten) en nu 100 meter verder moeten lopen om hun auto neer te zetten.

Ze haten me :rofl:
mijn kinderen gillen en schreeuwen zo vaak in huis terwijl ze weten dat ik dat absoluut niet wil hebben, gelukkig zegt de buuf altijd dat ze nooit iets hoort...
in de achtertuin heb ik weinig wat gelijk aangrenzend is, 1 tuin van de andere buren maar die zitten meestal in de voortuin dus dat scheelt
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik denk, dat als wij ooit nieuwe buren krijgen, wij inderdaad de asociale buren zullen zijn. Onze huidige buren (75+) maken zo veel meer geluid op rare tijden dat het niet op valt dat onze pubers ook wel eens iets te veel geluid maken of niet zachtjes doen met de deur.

Man heeft nu de tv aan, en daarboven uit horen wij buurvrouw praten en lopen. Trap op, trap af en maar roepen naar haar eigen man en ondertussen met de deuren slaan. Die ene keer dat hier de deur dichtslaat valt hun niet op. Moeten we wel even afleren als zij gaan verhuizen.
Trampoline... check
Zwembad......check
Hond..............check

Maarrrrr, geen geblaf, geschreeuw of gedonder in de tuin.
Dat mogen ze niet van me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven