Het Grote Viva Katten Topic deel 2
woensdag 1 mei 2019 om 21:17
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!
Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

zaterdag 15 augustus 2020 om 20:14
Mooie katjes CC, deze gaan jou vast erg gelukkig maken.Calamitycat schreef: ↑15-08-2020 18:51Schatjes he![]()
Ik mocht ze meenemen, dus die beslissing was snel gemaakt. Kattenbak voor kittens had ik gelukkig nog, een zak kittenvoer heb ik uit het asiel meegenomen. Ze hebben ook een klein beetje Gourmet mousse gehad, vonden ze ook erg lekker.
De kleine met de lichtste kleurtjes noem ik Laika en haar grotere zus Lotta![]()

zaterdag 15 augustus 2020 om 20:17
Het is een kater en vandaag is hij al een week weg.

zaterdag 15 augustus 2020 om 23:01
Wat een schattige baby poezels CalamityCat! Heel veel genieten van ze! En goed dat je de tijd neemt om ze te introduceren bij jouw andere katten.
Wij hebben het ook heel rustig aan gedaan, denk ongeveer 5/6 weken tot het moment dat ze zonder toezicht bij de andere poezels konden zijn (uiteraard ben ik er wel altijd bij en als ik weg ben gaan ze ook nu nog even apart). Op deze manier hadden de grote meiden echt de tijd om aan de nieuwe kittens te wennen en dat heeft ze echt goed gedaan. De kittens slapen nog steeds elke nacht in een grote bench naast ons bed, ze zijn er helemaal aan gewend, beginnen al te spinnen zodra ik de voerbakjes en het waterbakje bijvul/ververs en het kattenbakje schoonmaak
). Op die manier kunnen ze toch bij ons en de andere dieren zijn (ja wij liggen ‘s nachts met twee honden en naar gelang de poezels willen gezellig bij elkaar op 1 kamer
)
Wij hebben het ook heel rustig aan gedaan, denk ongeveer 5/6 weken tot het moment dat ze zonder toezicht bij de andere poezels konden zijn (uiteraard ben ik er wel altijd bij en als ik weg ben gaan ze ook nu nog even apart). Op deze manier hadden de grote meiden echt de tijd om aan de nieuwe kittens te wennen en dat heeft ze echt goed gedaan. De kittens slapen nog steeds elke nacht in een grote bench naast ons bed, ze zijn er helemaal aan gewend, beginnen al te spinnen zodra ik de voerbakjes en het waterbakje bijvul/ververs en het kattenbakje schoonmaak
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
zaterdag 15 augustus 2020 om 23:03
Mieke, en de nachtmerrie duurt voort....
Denk je dat hij ergens is opgesloten? Ik hoop nog steeds dat het goed komt en ik blijf hopen en duimen op een veilige terugkomst totdat het tegendeel is bewezen.
Hier gaat het ook niet zo lekker. Mijn rooie is not amused om het maar zacht uit te drukken. Hij heeft de kittens heel even kort gezien toen ze nog in het mandje zaten toen ik thuiskwam en is sindsdien achterdochtig de keren dat hij binnen is geweest. Eten wil hij amper en nu is hij naar buiten gegaan terwijl het regent en onweert en ik kan hem niet vinden en hij komt niet als ik roep
Van hem had ik nou juist verwacht dat het redelijk goed zou gaan, vanwege de snelle klik met mijn andere katten toen hij hier kwam wonen en het feit dat hij uit een 'kattenhuis' komt. De zwartwitte gedraagt zich gelukkig een stuk rustiger, hij heeft de kittens nog niet gezien maar ik maak me wel zorgen nu. Ik ben stapelgek op de rooie en wil niet dat hij ongelukkig is/wordt

Hier gaat het ook niet zo lekker. Mijn rooie is not amused om het maar zacht uit te drukken. Hij heeft de kittens heel even kort gezien toen ze nog in het mandje zaten toen ik thuiskwam en is sindsdien achterdochtig de keren dat hij binnen is geweest. Eten wil hij amper en nu is hij naar buiten gegaan terwijl het regent en onweert en ik kan hem niet vinden en hij komt niet als ik roep

Van hem had ik nou juist verwacht dat het redelijk goed zou gaan, vanwege de snelle klik met mijn andere katten toen hij hier kwam wonen en het feit dat hij uit een 'kattenhuis' komt. De zwartwitte gedraagt zich gelukkig een stuk rustiger, hij heeft de kittens nog niet gezien maar ik maak me wel zorgen nu. Ik ben stapelgek op de rooie en wil niet dat hij ongelukkig is/wordt

zondag 16 augustus 2020 om 00:59
Hij moet bijna wel opgesloten zijn of er is iets ergs gebeurdCalamitycat schreef: ↑15-08-2020 23:03Mieke, en de nachtmerrie duurt voort....Denk je dat hij ergens is opgesloten? Ik hoop nog steeds dat het goed komt en ik blijf hopen en duimen op een veilige terugkomst totdat het tegendeel is bewezen.
Hier gaat het ook niet zo lekker. Mijn rooie is not amused om het maar zacht uit te drukken. Hij heeft de kittens heel even kort gezien toen ze nog in het mandje zaten toen ik thuiskwam en is sindsdien achterdochtig de keren dat hij binnen is geweest. Eten wil hij amper en nu is hij naar buiten gegaan terwijl het regent en onweert en ik kan hem niet vinden en hij komt niet als ik roep![]()
Van hem had ik nou juist verwacht dat het redelijk goed zou gaan, vanwege de snelle klik met mijn andere katten toen hij hier kwam wonen en het feit dat hij uit een 'kattenhuis' komt. De zwartwitte gedraagt zich gelukkig een stuk rustiger, hij heeft de kittens nog niet gezien maar ik maak me wel zorgen nu. Ik ben stapelgek op de rooie en wil niet dat hij ongelukkig is/wordt![]()

Het moment dat een kat je een rotgevoel kan bezorgen is het moment dat je een nieuwe kat introduceert. Zet de kleintjes anders gewoon eerst een tijdje apart van de anderen. Komt vast wel goed. Hij zal nog wel een tijdje een slecht humeur hebben. Maar de kleintjes kunnen.in elk geval met elkaar spelen en daardoor minder gericht op de volwassen katten.
zondag 16 augustus 2020 om 09:53
Mieke, het feit dat je niet weet wat er gebeurd is, is echt slopend. Zelf denk/hoop ik, dat stel er is iets ergs gebeurd, iemand hem al had moeten vinden? Als hij ergens opgesloten zit hoop ik dat hij genoeg vocht en muizen o.i.d. heeft. Ik heb zo met je te doen vrouw, wat een verschrikking is dit
Gelukkig een rustige nacht gehad. Ik had besloten de kittens boven in hun kamer te laten, daar is geen deur, dus die heb ik geblokkeerd met een oud tafelblad en dat ging prima. De kittens hebben zich rustig gehouden, had ik niet verwacht
De katers wilden in eerste instantie niet op bed, maar lagen er toch toen ik vannacht even wakker werd en zijn daar tot vanochtend blijven liggen, dat stelt me wel weer een beetje gerust.
De rooie lijkt ook iets rustiger en heeft goed gegeten vanochtend.
Hendrikje, goede tips. Ik ga ook echt heel voorzichtig zijn met introduceren en hou ze voorlopig nog wel even uit elkaar.
Die bench in de slaapkamer lijkt me ook wel wat, maar ga eerst een krabpaal aanschaffen voor de dames. In het asiel hadden ze een grote krabpaal, en daar werd volop gebruik van gemaakt. Omdat ik zo'n grote tuin heb, vond ik een krabpaal niet nodig, maar nu voor de kittens is het wel fijn lijkt me. Die blijven sowieso tot hun sterilisatie binnen.

Gelukkig een rustige nacht gehad. Ik had besloten de kittens boven in hun kamer te laten, daar is geen deur, dus die heb ik geblokkeerd met een oud tafelblad en dat ging prima. De kittens hebben zich rustig gehouden, had ik niet verwacht

De katers wilden in eerste instantie niet op bed, maar lagen er toch toen ik vannacht even wakker werd en zijn daar tot vanochtend blijven liggen, dat stelt me wel weer een beetje gerust.
Hendrikje, goede tips. Ik ga ook echt heel voorzichtig zijn met introduceren en hou ze voorlopig nog wel even uit elkaar.
Die bench in de slaapkamer lijkt me ook wel wat, maar ga eerst een krabpaal aanschaffen voor de dames. In het asiel hadden ze een grote krabpaal, en daar werd volop gebruik van gemaakt. Omdat ik zo'n grote tuin heb, vond ik een krabpaal niet nodig, maar nu voor de kittens is het wel fijn lijkt me. Die blijven sowieso tot hun sterilisatie binnen.
zondag 16 augustus 2020 om 10:09
Kleine poes moest ook binnen blijven tot na haar sterilisatie, maar haar heb ik eerder laten wennen buiten met behulp van een tuigje.
Ze was in het begin natuurlijk nogal schrikkerig van elk blaadje en vogeltje, maar niet veel later klom ze de boom in, dus blij dat ik haar in dat tuigje had met een lange lijn.
Nu is ze echt een poesje dat het liefst buiten zit en op van alles jaagt. Insecten en muizen (die ze ook opeet) zijn haar favoriet.
Grote poes is 9 nu en kijkt het liefst vanaf haar plekje op de lounge set toe hoe dat jonge grut in de tuin bezig is
Ze was in het begin natuurlijk nogal schrikkerig van elk blaadje en vogeltje, maar niet veel later klom ze de boom in, dus blij dat ik haar in dat tuigje had met een lange lijn.
Nu is ze echt een poesje dat het liefst buiten zit en op van alles jaagt. Insecten en muizen (die ze ook opeet) zijn haar favoriet.
Grote poes is 9 nu en kijkt het liefst vanaf haar plekje op de lounge set toe hoe dat jonge grut in de tuin bezig is

"I love not Man the less, but Nature more..."
zondag 16 augustus 2020 om 11:58
Ik heb het afgelopen jaar twee honden en nu dus twee kittens aan mijn grote meiden geïntroduceerd. De honden waren beide geen puppy meer, 1 die we uit Griekenland geadopteerd hebben en de andere uit een schrijnende situatie in Nederland gehaald. Mijn meiden zijn ook iedere keer super beledigd geweest, echt truttengedrag vertonen en bijvoorbeeld de eerste paar dagen afzonderen en niet meer geaaid willen worden. Heb mij er in het begin vaak zorgen om gemaakt maar uiteindelijk besloten dat als ik laat merken aan ze dat ik er vertrouwen in heb dat ze goed met de situatie om kunnen gaan, dat zij dat voelen en erdoor gesteund zullen worden en dat werkt echt. En heeeeel veel geduld hebben. Ik ben bij de kittens begonnen met steeds 5 minuutjes en dan 10 minuutjes en zo opgebouwd, zo bewaar je de rust in huis en de kittens spelen toch met elkaar. Ik ging dan gewoon een paar keer per dag een poos naar de kittens zodat ze mij ook goed leerde kennen.Calamitycat schreef: ↑16-08-2020 09:53Mieke, het feit dat je niet weet wat er gebeurd is, is echt slopend. Zelf denk/hoop ik, dat stel er is iets ergs gebeurd, iemand hem al had moeten vinden? Als hij ergens opgesloten zit hoop ik dat hij genoeg vocht en muizen o.i.d. heeft. Ik heb zo met je te doen vrouw, wat een verschrikking is dit![]()
Gelukkig een rustige nacht gehad. Ik had besloten de kittens boven in hun kamer te laten, daar is geen deur, dus die heb ik geblokkeerd met een oud tafelblad en dat ging prima. De kittens hebben zich rustig gehouden, had ik niet verwacht![]()
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
zondag 16 augustus 2020 om 15:54
Fijn CC, dat de eerste nacht goed is verlopen ondanks de eerste reactie van je rooie.
Ook dat is herkenbaar trouwens. Ik had mijn kleintje de eerste paar weken ook in een aparte kamer en mn andere twee waren zwaar beledigd zelfs toen ze ‘m alleen maar roken.
En eens met Hendrikje. Hier ook heel langzaam geïntroduceerd en dat ging eigenlijk heel goed. Tuurlijk wel wat blazen maar er is nooit gevochten.
Scheelde ook dat mn twee oudste altijd zelf het huis uit konden als ze wilden.
Goh Mieke wat zwaar
Al een week weg.
misschien is dit al eens voorbij gekomen hier hoor maar heb je ook een buurt whatsapp waar je het in kan gooien?
Waarbij je oproept of mensen even in de schuur willen kijken?
Ook dat is herkenbaar trouwens. Ik had mijn kleintje de eerste paar weken ook in een aparte kamer en mn andere twee waren zwaar beledigd zelfs toen ze ‘m alleen maar roken.
En eens met Hendrikje. Hier ook heel langzaam geïntroduceerd en dat ging eigenlijk heel goed. Tuurlijk wel wat blazen maar er is nooit gevochten.
Scheelde ook dat mn twee oudste altijd zelf het huis uit konden als ze wilden.
Goh Mieke wat zwaar

misschien is dit al eens voorbij gekomen hier hoor maar heb je ook een buurt whatsapp waar je het in kan gooien?
Waarbij je oproept of mensen even in de schuur willen kijken?
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”

zondag 16 augustus 2020 om 18:04
Ja staat op de buurt whatsapp en facebook van de plaats. Ben net terug van het doorzoeken van twee schuren. Ik heb daar met regelmaat gestaan in het donker aan de buitenkant zelfs vannacht nog om 03.00 uur. Gelukkig ben ik niet bang in het donker want het ligt ook nog eens een stukje van de weg af. Maar nu de binnenkant dus en ook nu geen spoor.

zondag 16 augustus 2020 om 18:19
Ja verschrikkelijk kunnen ze zijn, je bent vanaf dan persona non grata totdat ze overstag gaan.Hendrikje106 schreef: ↑16-08-2020 11:58Ik heb het afgelopen jaar twee honden en nu dus twee kittens aan mijn grote meiden geïntroduceerd. De honden waren beide geen puppy meer, 1 die we uit Griekenland geadopteerd hebben en de andere uit een schrijnende situatie in Nederland gehaald. Mijn meiden zijn ook iedere keer super beledigd geweest, echt truttengedrag vertonen en bijvoorbeeld de eerste paar dagen afzonderen en niet meer geaaid willen worden. Heb mij er in het begin vaak zorgen om gemaakt maar uiteindelijk besloten dat als ik laat merken aan ze dat ik er vertrouwen in heb dat ze goed met de situatie om kunnen gaan, dat zij dat voelen en erdoor gesteund zullen worden en dat werkt echt. En heeeeel veel geduld hebben. Ik ben bij de kittens begonnen met steeds 5 minuutjes en dan 10 minuutjes en zo opgebouwd, zo bewaar je de rust in huis en de kittens spelen toch met elkaar. Ik ging dan gewoon een paar keer per dag een poos naar de kittens zodat ze mij ook goed leerde kennen.
zondag 16 augustus 2020 om 20:16

zondag 16 augustus 2020 om 21:07
Ach gossie...ze hebben een mooie zomer.
maandag 17 augustus 2020 om 00:07
Mieke, ik zou precies hetzelfde doen (zoeken en roepen midden in de nacht), ben wel bang in het donker maar als ik op zoek ben naar een van mijn katten zou me dat voor geen meter boeien. Maar wat kut dat je zoektochten tot nu toe steeds geen resultaat hebben.
Het is een andere situatie maar misschien geeft het je hoop; een van mijn zwart-witte katers (al jaren geleden overleden aan ouderdom, bijna 21 jaar was hij) had de gewoonte om als ik en mijn ex op vakantie waren geweest op de dag dat we thuiskwamen spoorloos te verdwijnen. Was die boos op ons of zo. Hoe die het wist, geen idee, maar iedere vakantie gebeurde dat weer. Meestal bleef hij dan 2 weken weg. En met spoorloos, bedoel ik ook echt spoorloos. Nachten- en dagenlang zocht ik dan en riep ik hem en iedere keer weer was ik een zenuwinzinking nabij omdat ik ervan overtuigd was dat ik hem nooit meer zou zien. En na 2 weken stond hij dan op een dag opeens weer in de keuken, alsof er niets gebeurd was. Heel bijzonder, want ik heb echt nooit geweten waar hij uithing. Dus wat ik maar wil zeggen is, geef de hoop niet op, het kan nog dat witje gewoon weer thuiskomt.
Vanavond een uur lang met een grote grijns op mijn gezicht gezeten, de katers waren buiten en ik had het trapluik open en de kittens waren in de huiskamer elkaar achterna aan het rennen, verstoppen, spelen etc. Wat een prachtgezicht. Heb er echt van genoten. Nu zitten ze weer lekker op hun kamer, de katers zijn binnen en we gaan zo naar bed.
Vandaag kwam de rooie even binnen en de kittens zaten op de trap, ik riep hem en hij moest dus langs de trap om naar me toe te komen en deed dat met zijn staart omhoog. Is wel een goed teken denk ik. Hij lijkt al wat rustiger.
De zwartwitte wilde met zijn staart tussen zijn benen meteen weer naar buiten toen hij de kittens zag maar gedraagt zich ook wel wat nieuwsgierig. Tot nu toe is het alleen bij blazen van een afstand gebleven. Ik doe het ook echt heel rustig aan met introduceren, heb geen haast. Vind het wel een geruststellend idee dat de kittens elkaar hebben en dat de katers zich momenteel als hufters gedragen, dat komt ook vast goed
De kleinste dame weeg ik iedere dag even, want ze loopt qua gewicht en grootte echt achter op haar zusje. Vroegen ze in het asiel al, of ik dat goed in de gaten wilde houden. Ze is zo piepklein. Verder merk ik niets aan haar, ze is heel levendig en eet goed.
Nog eentje dan, gewoon omdat ze zo vreselijk schattig zijn.
Het is een andere situatie maar misschien geeft het je hoop; een van mijn zwart-witte katers (al jaren geleden overleden aan ouderdom, bijna 21 jaar was hij) had de gewoonte om als ik en mijn ex op vakantie waren geweest op de dag dat we thuiskwamen spoorloos te verdwijnen. Was die boos op ons of zo. Hoe die het wist, geen idee, maar iedere vakantie gebeurde dat weer. Meestal bleef hij dan 2 weken weg. En met spoorloos, bedoel ik ook echt spoorloos. Nachten- en dagenlang zocht ik dan en riep ik hem en iedere keer weer was ik een zenuwinzinking nabij omdat ik ervan overtuigd was dat ik hem nooit meer zou zien. En na 2 weken stond hij dan op een dag opeens weer in de keuken, alsof er niets gebeurd was. Heel bijzonder, want ik heb echt nooit geweten waar hij uithing. Dus wat ik maar wil zeggen is, geef de hoop niet op, het kan nog dat witje gewoon weer thuiskomt.
Vanavond een uur lang met een grote grijns op mijn gezicht gezeten, de katers waren buiten en ik had het trapluik open en de kittens waren in de huiskamer elkaar achterna aan het rennen, verstoppen, spelen etc. Wat een prachtgezicht. Heb er echt van genoten. Nu zitten ze weer lekker op hun kamer, de katers zijn binnen en we gaan zo naar bed.
Vandaag kwam de rooie even binnen en de kittens zaten op de trap, ik riep hem en hij moest dus langs de trap om naar me toe te komen en deed dat met zijn staart omhoog. Is wel een goed teken denk ik. Hij lijkt al wat rustiger.
De zwartwitte wilde met zijn staart tussen zijn benen meteen weer naar buiten toen hij de kittens zag maar gedraagt zich ook wel wat nieuwsgierig. Tot nu toe is het alleen bij blazen van een afstand gebleven. Ik doe het ook echt heel rustig aan met introduceren, heb geen haast. Vind het wel een geruststellend idee dat de kittens elkaar hebben en dat de katers zich momenteel als hufters gedragen, dat komt ook vast goed

De kleinste dame weeg ik iedere dag even, want ze loopt qua gewicht en grootte echt achter op haar zusje. Vroegen ze in het asiel al, of ik dat goed in de gaten wilde houden. Ze is zo piepklein. Verder merk ik niets aan haar, ze is heel levendig en eet goed.
Nog eentje dan, gewoon omdat ze zo vreselijk schattig zijn.

maandag 17 augustus 2020 om 00:37
Oh wat zijn ze snoezig!! Hoe ze ook naar de camera kijken, te lief
Denk dat ze qua leeftijd ongeveer hetzelfde zijn als mijn kittens nu (is geschat door de dierenarts want de kittens zijn zonder moeder gevonden en toen ongeveer 3,5 week oud).
Vind het zo jammer dat ik geen foto’s van mijn babies kan plaatsen...
Denk dat ze qua leeftijd ongeveer hetzelfde zijn als mijn kittens nu (is geschat door de dierenarts want de kittens zijn zonder moeder gevonden en toen ongeveer 3,5 week oud).
Vind het zo jammer dat ik geen foto’s van mijn babies kan plaatsen...

maandag 17 augustus 2020 om 01:18
calamycat hopelijk volgt
Jou voorbeeld ook bij miekje z’n witje ik kijk echt paar keer per dag.
Hier wou kater ook niet binnenkomen hij het roepen... voorheen kwam hij altijd als ik hem riep.. ik kan zien waar hij uithangt en ik weet ook zeker dat hij me hoort maar hij vertikt het gewoon, en toen begon de noodweer hier ook echt heel hard knallen en regen maar
Meneertje kwam nog steeds niet.. ik er naartoe rijden en hij kwam zeiknat miauwen naar me toe gerend wat een gekkie..
Maar me altijd zo ongerust om hem.
Jou voorbeeld ook bij miekje z’n witje ik kijk echt paar keer per dag.
Hier wou kater ook niet binnenkomen hij het roepen... voorheen kwam hij altijd als ik hem riep.. ik kan zien waar hij uithangt en ik weet ook zeker dat hij me hoort maar hij vertikt het gewoon, en toen begon de noodweer hier ook echt heel hard knallen en regen maar
Meneertje kwam nog steeds niet.. ik er naartoe rijden en hij kwam zeiknat miauwen naar me toe gerend wat een gekkie..
Maar me altijd zo ongerust om hem.
maandag 17 augustus 2020 om 09:29
@cc wat een dropjes. En wat lijkt de donkere qua tekeningen op mijn derde!
Mijn oudste (1 jaar en 2 maanden) is een echt prachtige grote maar slanke witte kater met oranje vlekken en blauwe ogen.
Gevolgd door een heel klein (2,5 kg) zwart poesje van gister 1 jaar met een wit befje. En dan dus nu een lapje (4 mnd) erbij die een soort samenvatting is van hun kleuren.
Leukste is dat ze samen echt één grote drie-eenheid zijn. Waar de een is, is de ander. Lagen ook de afgelopen week, ondanks de warmte, als 1 grote kat op bed te slapen.
Mijn oudste (1 jaar en 2 maanden) is een echt prachtige grote maar slanke witte kater met oranje vlekken en blauwe ogen.
Gevolgd door een heel klein (2,5 kg) zwart poesje van gister 1 jaar met een wit befje. En dan dus nu een lapje (4 mnd) erbij die een soort samenvatting is van hun kleuren.
Leukste is dat ze samen echt één grote drie-eenheid zijn. Waar de een is, is de ander. Lagen ook de afgelopen week, ondanks de warmte, als 1 grote kat op bed te slapen.
mittensz wijzigde dit bericht op 17-08-2020 09:33
Reden: Ging iets mis
Reden: Ging iets mis
87.10% gewijzigd

maandag 17 augustus 2020 om 09:33
Ahhh CC, wat een poepies! Super leuk dat je er weer twee kleintjes bij hebt.
Het is je gegund, meid. Ik hoop dat ze een hoop vreugde en liefde brengen bij je. Dat heb je wel verdiend.
En ze zijn enorm schattig en prachtig.
Geniet lekker van ze. Komt vast goed met je overige katten.
Mieke, sterkte. Ik hoop zo dat hij nog terug komt.
Jaime heeft voor het eerst in een week weer eens binnen bij mij geslapen. Vond het wel gezellig, ik miste hem al.
Het is je gegund, meid. Ik hoop dat ze een hoop vreugde en liefde brengen bij je. Dat heb je wel verdiend.

En ze zijn enorm schattig en prachtig.

Geniet lekker van ze. Komt vast goed met je overige katten.
Mieke, sterkte. Ik hoop zo dat hij nog terug komt.

Jaime heeft voor het eerst in een week weer eens binnen bij mij geslapen. Vond het wel gezellig, ik miste hem al.

maandag 17 augustus 2020 om 12:29
Het is erg rustig in huis dan merk je weer even goed dat een ADHDer niet thuis is.
Het is afwachten momenteel.
De zoekopties worden kleiner alleen heb ik als voordeel dat er een groot kanaal ligt waarmee zijn actieradius niet zo groot is.
Wat gek met jouw kat CC dat er niks loos was verder. Ik heb het dus een keer eerder gehad en van die poes was niks meer over zo mager.
Het is afwachten momenteel.
De zoekopties worden kleiner alleen heb ik als voordeel dat er een groot kanaal ligt waarmee zijn actieradius niet zo groot is.
Wat gek met jouw kat CC dat er niks loos was verder. Ik heb het dus een keer eerder gehad en van die poes was niks meer over zo mager.
maandag 17 augustus 2020 om 14:05
Hendrikje, wat jammer dat je nog geen foto's kan plaatsen. Je hebt te weinig berichten zie ik, mag pas als je 200 berichten op dit forum hebt geplaatst. Het lijkt me een gezellige boel bij jou met al die beestjes
De kittens zijn 11 weken (moederpoes was een zwerfkat die zwanger in het asiel kwam, kittens heeft gekregen, gesteriliseerd is en toen weer is buitengezet) maar de kleinste lijkt dat nog absoluut niet. Ze lijkt bijna breekbaar, de ukkepuk.
Alaynee, ik snap je zorgen hoor en ik snap de katten soms ook niet. Dan wordt het noodweer en ik roepen en roepen en binnenkomen ho maar en dan komt (meestal de zwartwitte) als een verzopen kat pas na het noodweer binnen.
Mittensz, wat leuk dat de katjes het zo goed met elkaar kunnen vinden. En dan zo'n kluwen katten op bed, geweldig
Madrid, dank je wel!
Fijn hoor dat Jaime weer binnen heeft geslapen, veel gezelliger.
Mieke, er is inderdaad zo weinig wat je nu nog kunt doen.... je hebt er al alles aan gedaan.
En ja, dat vond ik ook altijd zo vreemd dat hij gewoon altijd zijn oude zelf was (niet mager e.d.), dat hij ergens tijdelijk een ander huisje heeft gezocht lijkt me sterk, want er zijn hier behalve mijn eigen kleine straatje (6 huizen) geen huizen in de buurt. Ik zal het nooit weten, het heeft me wel altijd verbaasd.

De kittens zijn 11 weken (moederpoes was een zwerfkat die zwanger in het asiel kwam, kittens heeft gekregen, gesteriliseerd is en toen weer is buitengezet) maar de kleinste lijkt dat nog absoluut niet. Ze lijkt bijna breekbaar, de ukkepuk.
Alaynee, ik snap je zorgen hoor en ik snap de katten soms ook niet. Dan wordt het noodweer en ik roepen en roepen en binnenkomen ho maar en dan komt (meestal de zwartwitte) als een verzopen kat pas na het noodweer binnen.
Mittensz, wat leuk dat de katjes het zo goed met elkaar kunnen vinden. En dan zo'n kluwen katten op bed, geweldig

Madrid, dank je wel!

Mieke, er is inderdaad zo weinig wat je nu nog kunt doen.... je hebt er al alles aan gedaan.
En ja, dat vond ik ook altijd zo vreemd dat hij gewoon altijd zijn oude zelf was (niet mager e.d.), dat hij ergens tijdelijk een ander huisje heeft gezocht lijkt me sterk, want er zijn hier behalve mijn eigen kleine straatje (6 huizen) geen huizen in de buurt. Ik zal het nooit weten, het heeft me wel altijd verbaasd.

maandag 17 augustus 2020 om 16:51
https://postimg.cc/gallery/ShtWBNK
Hoop dat dit werkt, dit zijn mijn Catanova’s. Het lapje heeft dezelfde tekening als die ze op haar kop heeft, ook precies aan de achterkant
. Komt helaas niks tweekleurigs uit.
Hoop dat dit werkt, dit zijn mijn Catanova’s. Het lapje heeft dezelfde tekening als die ze op haar kop heeft, ook precies aan de achterkant