Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zondag 21 oktober 2012 om 18:43
Liq, mijn vriend werkt 6dagen en dan heeft hij er vier vrij. In die vrije dagen zijn er ongeveer twee dat hij klust. Ik doe vrijwilligerswerk en hou het huis schoon. In mijn vrije tijd (best veel) maak ik dingen.
EV, leuke foto's en soms vallen ze net anders uit dan jij ze post.
Placemat laat ik even voor wat het is. Ga morgen weer opzoek naar leuk garen voor een carnavalssjaal. Leuk patroon gevonden. En kerst is nog ver weg.
EV, leuke foto's en soms vallen ze net anders uit dan jij ze post.
Placemat laat ik even voor wat het is. Ga morgen weer opzoek naar leuk garen voor een carnavalssjaal. Leuk patroon gevonden. En kerst is nog ver weg.
zondag 21 oktober 2012 om 19:29
***, net op iedereen gereageerd, verkeerde knopje, post weg ***
In de herhaling:
Elmervrouw, leuke impressie van je middag. En wat een knotsen van pompoenen zeg!
Steph, balen van je placemat. Je begin zag er veelbelovend uit. Waar ging het mis?
*klopt ikbenik geruststellend op schouder*: mìjn MijnAlbum zou gedeactiveerd worden in verband met te weinig activiteit. Hopelijk is dat sinds mijn fotopostactie van gisteren weer over. Heb je je drukke dag overleefd? Was het leuk?
De bovenste rand van het schilderij is trouwens verf met gelmedium, zodat het pasteus wordt.
Zwarte kat, leuk dat je katje er eindelijk is, jammer dat het er 1 is. Hopelijk vind je snel een maatje. Heb je geen snoetige foto's?
Liq, ik voel me zelfs vaak schuldig, omdat ik dan wat wil knutselen maar ik mezelf er niet toe kan zetten. En dan werk ik niet fulltime, kun je nagaan. Samen met twee kinderen, een huishouden, sociale contacten en niet te vergeten een man vind ik ook 's avonds vaak niet de moed om aan de slag te gaan. Terwijl, als ik eenmaal bezig ben, ik er heel erg blij van word.
In de herhaling:
Elmervrouw, leuke impressie van je middag. En wat een knotsen van pompoenen zeg!
Steph, balen van je placemat. Je begin zag er veelbelovend uit. Waar ging het mis?
*klopt ikbenik geruststellend op schouder*: mìjn MijnAlbum zou gedeactiveerd worden in verband met te weinig activiteit. Hopelijk is dat sinds mijn fotopostactie van gisteren weer over. Heb je je drukke dag overleefd? Was het leuk?
De bovenste rand van het schilderij is trouwens verf met gelmedium, zodat het pasteus wordt.
Zwarte kat, leuk dat je katje er eindelijk is, jammer dat het er 1 is. Hopelijk vind je snel een maatje. Heb je geen snoetige foto's?
Liq, ik voel me zelfs vaak schuldig, omdat ik dan wat wil knutselen maar ik mezelf er niet toe kan zetten. En dan werk ik niet fulltime, kun je nagaan. Samen met twee kinderen, een huishouden, sociale contacten en niet te vergeten een man vind ik ook 's avonds vaak niet de moed om aan de slag te gaan. Terwijl, als ik eenmaal bezig ben, ik er heel erg blij van word.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 22 oktober 2012 om 09:58
Ja, dat waren echt joekels van pompoenen! Je kon raden hoeveel ze wogen en welke de zwaarste was.
Hm, straks 's kijken op de site of de uitslag er staat (was een wedstrijdje).
Hoe was je drukke dag, IBI?
Iedereen heel fijne dag gewenst, ik ga wat doen. Goed teken dat ik ongeduldig ben en snel wil gaan schrijven. Ik zit er middenin!!
Hm, straks 's kijken op de site of de uitslag er staat (was een wedstrijdje).
Hoe was je drukke dag, IBI?
Iedereen heel fijne dag gewenst, ik ga wat doen. Goed teken dat ik ongeduldig ben en snel wil gaan schrijven. Ik zit er middenin!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 22 oktober 2012 om 20:37
Ik heb je allang terug gemaild
Dames; ik ben jullie allemaal kwijt
Dus nog een keer de oproep;
De eerste week van november, volgens mij van 31 oktober tot 4 november ofzo, is het KreaDoe in Utreg.
Ik wilde dan een knutselmeet doen ofzo.
Het slechte nieuws is dat ik ergens die week naar één of ander verrot pretpark moet, waarschijnlijk de vrijdag.
De data dat ik kan zijn dan dus 31 oktober, 3 en 4 november en als het moet de 1e, dan moet ik even mijn fysio verzetten.
Willen de liefhebbers om mee te gaan mij even een mailtje sturen met welke van die data je kunt of echt niet kunt?
Dan ga ik een datum prikken.
Mail mag naar marelsmarels@gmail.com.
Woensdag ga ik dan met 100% zekerheid een datum prikken. Later aanschuiven mag nog, maar dan heb je geen inspraak meer in de datum
Dames; ik ben jullie allemaal kwijt
Dus nog een keer de oproep;
De eerste week van november, volgens mij van 31 oktober tot 4 november ofzo, is het KreaDoe in Utreg.
Ik wilde dan een knutselmeet doen ofzo.
Het slechte nieuws is dat ik ergens die week naar één of ander verrot pretpark moet, waarschijnlijk de vrijdag.
De data dat ik kan zijn dan dus 31 oktober, 3 en 4 november en als het moet de 1e, dan moet ik even mijn fysio verzetten.
Willen de liefhebbers om mee te gaan mij even een mailtje sturen met welke van die data je kunt of echt niet kunt?
Dan ga ik een datum prikken.
Mail mag naar marelsmarels@gmail.com.
Woensdag ga ik dan met 100% zekerheid een datum prikken. Later aanschuiven mag nog, maar dan heb je geen inspraak meer in de datum
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 23 oktober 2012 om 20:44
Goedenavond!
Het is al even terug dat ik hier wat heb gepost, maar kom toch weer even een teken van leven geven. Moest aan jullie denken omdat ik aan het kleien was zojuist. Even wat uitprobeerseltjes voor eventuele cadeautjes.
Ik twijfel nog steeds over de Kreadoe, dus als jullie laten weten wanneer jullie gaan...Dan kan k mij altijd nog aansluiten als k door de toelatingstests van tante Marels heen kom
Het is al even terug dat ik hier wat heb gepost, maar kom toch weer even een teken van leven geven. Moest aan jullie denken omdat ik aan het kleien was zojuist. Even wat uitprobeerseltjes voor eventuele cadeautjes.
Ik twijfel nog steeds over de Kreadoe, dus als jullie laten weten wanneer jullie gaan...Dan kan k mij altijd nog aansluiten als k door de toelatingstests van tante Marels heen kom
woensdag 24 oktober 2012 om 11:00
woensdag 24 oktober 2012 om 12:48
woensdag 24 oktober 2012 om 20:17
Marels, aangezien mijn schoonloeder (die nog steeds nog niets heeft laten weten) heel graag wilt gaan en ik alleen op donderdag kan laat ik een evt KreaDoe-meet aan mij voorbij gaan. Ik heb nog genoeg in huis voor te krea-en.
Pearle, wat een mooie ideeën zeg.
Ik ben nog aan het punniken/breien met mooi zwart/wit gemaleerd garen van de Zeeman (leuke prijzen).
Pearle, wat een mooie ideeën zeg.
Ik ben nog aan het punniken/breien met mooi zwart/wit gemaleerd garen van de Zeeman (leuke prijzen).
woensdag 24 oktober 2012 om 21:00
woensdag 24 oktober 2012 om 21:20
quote:pearle schreef op 24 oktober 2012 @ 13:16:
Ik heb wat takken geraapt in het bos
wie heeft er nog leuke ideetjes?Ik heb van takken een heel nieuw boompje gemaakt:
http://www.facebook.com/m ... 86581&type=1&l=3d875ceb84
Als het goed is doet de link het.
Ik heb wat takken geraapt in het bos
wie heeft er nog leuke ideetjes?Ik heb van takken een heel nieuw boompje gemaakt:
http://www.facebook.com/m ... 86581&type=1&l=3d875ceb84
Als het goed is doet de link het.