Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Ik heb uiteraard niet alles gelezen nog...maar wanneer is de creadoe??????? magikmeeee (als het nog niet geweest is) *kijkt heel lief*
Snjókorn falla, á allt og alla
Jij mag meeeeeee.

Ik ga morgen een mailtje rondsturen!

Beloofd!!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 18 oktober 2012 @ 22:47:

Jij mag meeeeeee.

Ik ga morgen een mailtje rondsturen!

Beloofd!!

Leuk!!!
Snjókorn falla, á allt og alla
De regenboogkleuren-regen was mijn idee.

De traktatie was afgekeken van Pinterest; vond 'm ook erg leuk! Maar eigenlijk mag hij mss niet hier, want ik heb het m'n dochter zelf laten knutselen met een vriendinnetje. Dus; het idee was afgekeken en het werk uitbesteed

Hoe is het met je schilderij (2de poging) Ak..?
Niemand hier vandaag?

Ik ben ijverig geweest vandaag. Dit afgemaakt:

En ik heb vandaag afspraken gemaakt voor een hobbymarkt volgende week zondag. Herkansing, grijns.

Verder niks knutselen, ik ben aan het schrijven!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mooi Elmervrouw! Wat een kunstwerkje Ben wel benieuwd wat je aan het schrijven bent?

Ik ben vandaag naar de markt geweest met mijn moeder om de voeringstof voor haar tas uit te zoeken. Nu kan ik lekker aan het naaien. In theorie dan want een fotoalbum, de tentamenweek, de sinterklaassurprise en de rugzak moeten een beetje vechten om de meeste aandacht En ik schijn ook nog een echtgenoot te hebben
quote:Akakia schreef op 16 oktober 2012 @ 22:37:

[...]

Kijk, daar herken je de echte knutselaar aan! Meteen een ambitieus project in het hoofd. post je foto's van de vorderingen? Zal ik doen. Het zal wel snel af zijn, want ik heb maar twee zaterdagen om het te maken

Ikbenik, wat een mooie foto's plaats je weer neer. Die angry birds Leuk leuk leuk.

EV, ik kon vandaag niet op het forum komen. Onderhoud.

Marels, ik kan alleen op donderdag naar de creadoe maar....als mijn schoonma wilt gaan dan ga ik met haar mee (niemand anders wilt met haar meegaan). Hopelijk vergeet ze het. Maar stuur evengoed een mailtje naar mij.

Even wat foto's plaatsen wat vriend en ik hebben gemaakt.

De kast is door vriend gemaakt:

Een foto door mij gemaakt met mijn beanie:

En een weefplacemat met kerstgroen en kerstrood (zie je bijna niet) waar ik nog mee bezig ben.

Oh, wat een gave kast! Geweldig, met al die vakken zo. Heel knap! Wat wordt het, een boekenrek?

Achnein, je bent heel wat van plan! Succes!

En op je vraag: als het goed is ben ik een vervolg op mijn 1e boek aan het schrijven.

Iedereen 'n fijne zaterdag gewenst!
Gave kast!!!!!

En ik vind dat beeldje op de achtergrond van je beanie trouwens ook erg leuk! (weet dat t daar niet om ging; maar het viel me op!)

mooi herfstlantaarntje ook EV!

verder geen tijd om te reageren; morgen feest hier voor famil;ie dus ernstig aan het opruimen/poetsen/stofzuigen/tuin snoeien/ramen lappen etcetcetc
Waar zijn mijn foto's gebleven??? Ik zie ze niet meer.

EV, het is een dvd-kast. We hebben er zoveel dat een kast uitpuilde (hobby van vriend). Dus heeft hij er zelf een voor ontworpen en gemaakt.

Ikbenik, dat beeldje is ook leuk. Een keer op een kunstmarkt gekocht.Poets ze.
en voor vriend, Steph.

Sterkte Ibi, met het poetsen etc. en de rest!

Sjonge, wat een mooie herfstkleuren op het moment, ik geniet me suf als ik buiten loop met de hond of autorijd of fiets. Wow! Ik hou ervan. Zeker met dit weer (al was het hier bewolkt vandaag).

Waar is iedereen?
Ik ben hier...

EV, mooie kleuren. Ik geniet me buiten ook suf, het is zo prachtig overal!

Ikbenik, huis aan kant? Fijn zo'n feestje, is alles meteen weg!

Gave kast Steph, en ook leuke andere knutsels.

En voor iedereen die ik vergeten ben: haai!

Ik ben vanavond eindelijk bezig geweest aan mijn schilderij. Het wordt een soort Kimidoll meets de Efteling (dus:

meets )

en voor wat betreft de kleuren heb ik me laten inspireren door:

Ik heb net de achtergrond geschilderd. En daar foto's van gemaakt. Aangezien ik berichten krijg dat "Mijn Album" gedeactiveerd gaat worden, haal ik momenteel mijn camera leeg om alles te archiveren. Daar zitten nog wat knutselfoto's tussen, dus die zal ik straks uploaden.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Armbandje (al eerder gemaakt):

Kraamcadeau's voor vriendin:

En tot slot: Akakia meets Bob Ross in pastel:

Akakia meets Bob Ross :-)

Lekker foto's kijken zo hier, op de (niet meer zo heel) vroege zondagmorgen, voordat ik nog een uurtje ga schrijven en dan erop uit trek. Pompoenendag in een museum hier in de buurt, maar er is ook allerlei kunst te zien: mozaiek, glasblazen en (oude) ambachten. Lijkt me leuk en interessant. Zeker als ik kunstenaars bezig kan zien. En het pompoenengebeuren is heel kleurrijk, dus genieten voor deze colour-lover.

De armbandjes van de onderste foto's zijn trouwens heel mooi zeg!
Goedemorgen trouwens allen, fijne zondag!
Gaat 'mijn-album' gedeactiveerd worden??????

IEKS!

Daar heb ik inmiddels ook heel wat foto's op staan...! Waarom weet ik dit niet? Of is dat alleen jouw album dat gedeactiveerd gaat worden?

(*pakt alvast papaieren zakje om in te gaan hyperventileren*)

Gaat zo te horen een leuke dag worden EV..! Geniet ervan!

Ak; heb je de rand in het bob-ross-schilderij gemaakt mbv een gescheurde rand?

Hier de stilte voor de storm. Ik ga nog snel ff sporten, het huis is netjes opgeruimd (voor zolang het duurt) en zelfs de tuin is gesnoeid en geveegd. Laamarkomme!

(*zet zich schrap voor een drukke dag *)
.
Akakia, Wat een mooie inspiratie zeg. Leuke en mooie armbanden heb je gemaakt.

EV. fijne pompoendag.

Chat, wat jammer dat kat twee ziek was. Hoe oud is de nieuwe kat?

Ik baal dat mijn geweefdplacemat niet mooi is geworden. Helemaal klaar op garen insteken na en het is lelijk. Weet nog niet wat ik ermee ga doen.
Hoi allemaal! Weer even bijgelezen. Wat een leuke dingen zijn er gepost!

Hier wordt eigenlijk niet geknutseld momenteel. Ik zou wel willen, maar heb er echt geen puf meer voor als ik thuiskom na een lange werkdag. Hoe doen andere mensen dat toch?

@EV: wow, een boek, het tweede al. Is het eerste ook uitgegeven? Ik overweeg mee te doen aan Nanowrimo (November Writing Month, waarin je in een maand tijd een roman schrijft) omdat ik veel mensen ken die dat ook doen en ik het al heel lang eens wil. Maar ik weet niet of ik het vol ga houden, ik breng al zoveel tijd door achter een computer.
Hm Liq, het is niet het tweede, heb nog méér gedaan inmiddels (maar die andere twee zijn in eigen beheer, en een derde zelfs helemaal alleen voor mezelf en enkele anderen laten drukken). Het eerste is uitgegeven door een echte uitgever! *trots*

Jammer van je placemat, Steph. Ik herinner me nog veel heel vroeger, als we dat weleens op school deden, dat het bij mij altijd scheef werd.

Een kitten... wat lief!

Pompoenengebeuren was gaaf!! Erg goed georganiseerd, zeer de moeite waard. Hoewel het nog leuker is voor kinderen, ze konden allerlei dingen doen, zoals pompoenen uitsnijden, kaarsen maken, zeepjes maken. Heel leuk. Ik heb gekletst met een paar kleine meisjes en hun oma die ik helemaal niet eens kende. Lekker in de zon gezeten ook, het klaarde vanmiddag helemaal op.

Hier wat foto's van de site, dan hebben jullie een idee.

Mijn camera was ineens leeg, grrrr. Zul je net zien!

Het thema is duizend-en-een-nacht dit jaar.
Geen idee waarom die laatste foto's zo groot hier staan, ik doe precies hetzelfde als bij de andere foto's.

Ik probeer het te veranderen, maar dat werkt niet.

Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven