Slechte huisvrouwen
donderdag 31 maart 2011 om 12:39
donderdag 31 maart 2011 om 14:31
quote:MEFS schreef op 31 maart 2011 @ 13:04:
[...]
ik heb een kerel die vaak voor me strijkt. Dat had ik gevrtaagd voordat we gingen samenwonen
Mijn vriend doet de afwas. Toen hij vroeg of ik zin had om samen te gaan wonen heb ik gezegd dat ik niet wilde als ik moest afwassen .
3x dezelfde was draaien check
Amper strijken check
Was laten verregenen check
Ondergoed van vriend dragen als ik zelf niets schoons heb check
harige hond die mijn zwarte kleding behaard check.
Voor dat laatste gebruik ik trouwens de plakrollers van H&M. Werkt als een tierelier.
[...]
ik heb een kerel die vaak voor me strijkt. Dat had ik gevrtaagd voordat we gingen samenwonen
Mijn vriend doet de afwas. Toen hij vroeg of ik zin had om samen te gaan wonen heb ik gezegd dat ik niet wilde als ik moest afwassen .
3x dezelfde was draaien check
Amper strijken check
Was laten verregenen check
Ondergoed van vriend dragen als ik zelf niets schoons heb check
harige hond die mijn zwarte kleding behaard check.
Voor dat laatste gebruik ik trouwens de plakrollers van H&M. Werkt als een tierelier.
I choose happy!
donderdag 31 maart 2011 om 14:39
hmmm ik ben ook heel erg en er wonen hier nog 3 kinderen, 2 volwassenen en 2 (1 zwangere) katten.
En ik maak altijd fanatiek schoon als ik weet dat de volgende dag mijn ouders komen........die zijn nl van het hele schone, perfect georganiseerde etc. Daar is maandag de wasdag etc.
Maar kijk niet in mijn keukenkastjes o.i.d.
De badkamer wordt schoon als ik toch al onder de douche sta.
Stofzuigen doet man..
maar het lijkt of het allemaal heel schoon en netjes is.
Kids lopen ook altijd in schone kleren, moet er bij zeggen dat ze voor 3 weken aan kleren in de kast hebben en dat het wassen, drogen en strijken gewoon boven ophoopt.
En ik maak altijd fanatiek schoon als ik weet dat de volgende dag mijn ouders komen........die zijn nl van het hele schone, perfect georganiseerde etc. Daar is maandag de wasdag etc.
Maar kijk niet in mijn keukenkastjes o.i.d.
De badkamer wordt schoon als ik toch al onder de douche sta.
Stofzuigen doet man..
maar het lijkt of het allemaal heel schoon en netjes is.
Kids lopen ook altijd in schone kleren, moet er bij zeggen dat ze voor 3 weken aan kleren in de kast hebben en dat het wassen, drogen en strijken gewoon boven ophoopt.
donderdag 31 maart 2011 om 14:41
quote:wizziwik schreef op 31 maart 2011 @ 14:26:
Wat qua was wel helpt is het zo simpel mogelijk maken.
Washing, the lazy-woman's-way:
1. Was meteen scheiden in verschillende wasmanden. Wasmand vol is wasmachine vol dus kan aan (geen uitzoekwerk).
2. Geen kleding kopen die er niet in kan (beugelbh's, wol e.a.) dus kun je met verstand op nul de hele wasmand er gewoon in proppen.
3. Wasdroger leeghalen in een wasmand en die meteen leegkieperen in een grote lade, gauw dicht schuiven.
4. Met verstand op nul de inhoud van de wasmachine in de wasdroger proppen.
Aanwennen om wasmachine en droger elke dag op vast tijdstip aan te zetten volgens bovenstaande schema en je hebt je was gemakkelijk op orde FF serieus, is er een andere manier dan??
Wat qua was wel helpt is het zo simpel mogelijk maken.
Washing, the lazy-woman's-way:
1. Was meteen scheiden in verschillende wasmanden. Wasmand vol is wasmachine vol dus kan aan (geen uitzoekwerk).
2. Geen kleding kopen die er niet in kan (beugelbh's, wol e.a.) dus kun je met verstand op nul de hele wasmand er gewoon in proppen.
3. Wasdroger leeghalen in een wasmand en die meteen leegkieperen in een grote lade, gauw dicht schuiven.
4. Met verstand op nul de inhoud van de wasmachine in de wasdroger proppen.
Aanwennen om wasmachine en droger elke dag op vast tijdstip aan te zetten volgens bovenstaande schema en je hebt je was gemakkelijk op orde FF serieus, is er een andere manier dan??
donderdag 31 maart 2011 om 14:41
quote:Hannah1001 schreef op 31 maart 2011 @ 14:38:
Ziek kind dus excuus om niets te doen want och zo zielig en heeft aandacht van mama nodig. Edit, is in slaap gevallen op de vloer en ik zit op de PC. Slechte huisvrouw en ontaarde moeder - wie doet me na Ik! Kind vouwt de was op en ik zit achter m'n lappie
Ziek kind dus excuus om niets te doen want och zo zielig en heeft aandacht van mama nodig. Edit, is in slaap gevallen op de vloer en ik zit op de PC. Slechte huisvrouw en ontaarde moeder - wie doet me na Ik! Kind vouwt de was op en ik zit achter m'n lappie
donderdag 31 maart 2011 om 14:44
Als kind 1 een bepaald shirtje niet aan wil heeft het op een gegeven moment pech gehad. De inderdaad 3 weken stapel is dan echt op..
Ik vind het huishouden zo'n golfbeweging. Een tijdje gaat het goed en is alles schoon en aan kant, maar dan komt er van alles tussen en dan hoopt de boel zich weer op totdat er dus geen shirt en schone onderbroek te vinden is. Mijn vriend is af en toe van mening dat een onderbroek prima mee onder douche kan. Hoef je er maar 2 te hebben .
Ik vind het huishouden zo'n golfbeweging. Een tijdje gaat het goed en is alles schoon en aan kant, maar dan komt er van alles tussen en dan hoopt de boel zich weer op totdat er dus geen shirt en schone onderbroek te vinden is. Mijn vriend is af en toe van mening dat een onderbroek prima mee onder douche kan. Hoef je er maar 2 te hebben .
donderdag 31 maart 2011 om 14:49
Dweilen met de kraan open dus
Dweilen... ook zo iets...ben nog steeds op zoek naar een superapparaat dat ik vul met water en dat mijn houten-, laminaat- en stenen vloeren en vloerbedekking kan reinigen.
Maar ja, dan heb je weer zo'n reservoir dat je waarschijnlijk leeg moet gooien en zo'n filter dat je moet schoonmaken. Laat maar...
Dweilen... ook zo iets...ben nog steeds op zoek naar een superapparaat dat ik vul met water en dat mijn houten-, laminaat- en stenen vloeren en vloerbedekking kan reinigen.
Maar ja, dan heb je weer zo'n reservoir dat je waarschijnlijk leeg moet gooien en zo'n filter dat je moet schoonmaken. Laat maar...
donderdag 31 maart 2011 om 14:59
Oke, ik sluit me aan... ook ik heb geen schoonmaakhuishoud-gen.
* ik heb een soort inloopkast, maar dan onopgevouwen
* Mijn schoonnmaakster is nu aan het werk
* strijken doe ik niet. Als ik zie dat ik het moet strijken koop ik het niet
* voor het oog is het redelijk opgeruimd, maar trek geen kast open (gevaar voor eigen leven)
enz enz
* ik heb een soort inloopkast, maar dan onopgevouwen
* Mijn schoonnmaakster is nu aan het werk
* strijken doe ik niet. Als ik zie dat ik het moet strijken koop ik het niet
* voor het oog is het redelijk opgeruimd, maar trek geen kast open (gevaar voor eigen leven)
enz enz
donderdag 31 maart 2011 om 15:20