Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

mogguh

ik ben ook wakker.

Is de zooi in de klas al opgeruimd?

Vroeg bij Francis.

Misschien een iets dunner extra dekentje doen?

En Ratteke ook.

Gaaf dat tatoo dan helemaal af is.

Het zag er al wel heel kompleet uit...alleen die lijnen bijwerken nu?
Alle reacties Link kopieren
Cis, oefen je al voor op vakantie. Hoop dat je morgen nog een beetje uit kunt slapen

Kinders toch, jullie hebben je weer misdragen in de klas. Zo worden jullie toch nog nooit zo netjes en opgevoed als ik ben

Ratteke, veel succes bij de tattoomeneer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja, vandaag gaat ie er nog een keer helemaal over heen zodat alles er netjes uitziet. En dan is mijn rugtattoo helemaal klaar!

Nog een uurtje werken en dan naar huis, insmeren, inwikkelen, hond uitlaten, paramolletje er in en dan er heen.
Goedemorgen!

Nou, ik was niet zo vroeg vandaag hoor. Gaaaap.

Wat een gedoe Fran, dat vroeg wakker worden. Misschien inderdaad een dunner dekentje (fleece?) of sokken aan?

En ga je morgen weg? Nu al vakantie, joehoooeeeeee! Ben uiteraard totaal niet jaloers hoor.

Ratje, spannend vanmiddag. En fijn dat jij wel zo lekker geslapen hebt.

Bieb en Its

Hoe voel je je vandaag, Bieb?

Ik heb net mijn ontbijtje naar binnen, poes zit alweer op schoot en * kuch * Koffietijd staat aan. Wát een slappe hap programma zeg. Echt te erg.

Zo maar even doezen. Laatste restjes Mars uit mijn haren spoelen, maskertje in m´n haar, beetje tutten.
ook mogguh Splint.

Ik zit in mijn pyama beneden te bedenken of ik ga douchen of nog even niet.

Ben beetje sloom.

Voel me verder redelijk....op snotkop en zwaar voorhoofd na.
Meisjes, het klasje is lekker rustig vandaag . Laatste werkdag is typerend voor de hele periode: ik kan niks doen vanwege missende memorystick .

Splinter,, lekker tutten!

Bieb, beterschap!

Francis, nog even en je gaat lekker weg

Ratteke, fijn dat de tattoo straks af is en Its, geniet van je vrije dag!
Meisjes, het klasje is lekker rustig vandaag . Laatste werkdag is typerend voor de hele periode: ik kan niks doen vanwege missende memorystick .

Splinter,, lekker tutten!

Bieb, beterschap!

Francis, nog even en je gaat lekker weg

Ratteke, fijn dat de tattoo straks af is en Its, geniet van je vrije dag!
er zit een krasje op je tong TH

sterkte nog even vandaag!
ik heb nog poffertjesbeslag staan in de koelkast (van zondag maar zit in een afgesloten fles)

ik ga es even proberen of die nog goed is.
Bieb, ik zit ook nog in pyjama. Te bibberen, want de balkondeur staat open. Heb net het bewust-kinderlozen topic gelezen en prijs me weer eens rijk dat ik om deze tijd nog heerlijk zo erbij kan zitten.

Hoe lang zou het duren voor je hoofd-ontstekingen weer weg zijn? En hoe valt je vlieg-medicijn vandaag?

Haai TH! Zit je nu duimen te draaien? Balen.

We sparen onze rellerij wel weer voor vanavond, als de juf er weer is. Goed plan?
Owww, poffertjes, mjammmmm!

Ik zat vannacht om 3:18 rechtop in bed omdat ik dacht dat het tijd was om op te staan. Kaatje was namelijk wakker geworden en meestal is dat rond tijd dat het tijd is om op te staan. Die heeft de hele nacht een zeehond nagedaan.

Uiteindelijk weer in slaap gevallen en pas om 8:15 wakker geworden terwijl ik om 8:30 moest beginnen.

Te laat, te laat. Again!

Vanmiddag moet ik ook werken en daar ben ik gelukkig ruim op tijd voor

Mystique is trouwens alweer een aantal dagen weg...
Het Viva forum is papaja.
Ik vind dat ook een leuk topic Splint. Heel grappig die openingspost.
Het Viva forum is papaja.
2 porties poffertjes op met roomboter en poedersuiker mmmmmmmm

balen van verslapen Tonks.

Moest je bellen of poetsen?

En rare Mystique
*erwtensoepboer laat*
Werkdag is zojuist veranderd in werkdag from hell . Na pittige discussie loopt baas weg en kneust enkel of scheurt enkelbanden. Ik loop met trillende handen buiten terwijl haar baas probeert enige rust in de toko te brengen. Ze wil/kan ook geen hulp accepteren. Wat een kutdag.

Moest even wat frustratie kwijt. En man neemt tlf niet op.
ooh wat kut TH.

En discussie was met jou?

En nu...al weer wat gekalmeerd daar?
Ohw TH, wat kut! Even adem halen...
Jezus TH, wat is er gebeurd dan?

En inderdaad, was die discussie met jou? Moet baas niet naar een arts of EH?

Hoe ist met jou nou?

Adem in, adem uit.....
Jemig TH...wat een ellende!
Ik ben mijn eigen bananenschil
TH, hoe gaat het nou?? Ik ben heel erg benieuwd naar wat en nou allemaal is gebeurd daar, het klinkt behoorlijk heftig

En ff zeuren over mezelf.

Na weer een beroerde nacht (ik heb het half 5 zien worden) heb ik eens naar het UWV gebeld. Situatie uitgelegd, dat ik onmogelijk kan solliciteren nu omdat ik zo slecht slaap. Ik zie mezelf hier niet mee werken, dat zou ziekmelding na ziekmelding worden. Dat wil ik een werkgever niet aandoen maar vooral mezelf niet. UWV raadde me aan om het formulier 'melding verslechtering gezondheid' digitaal te versturen. Dit heb ik net gedaan, benieuwd wat hier nu weer uit gaat komen. Zucht.
Ik ben mijn eigen bananenschil
olijfje

En die arme THm wat is er gebeurd dan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ohw, Olijf... wat balen weer...
Olijf, dat is echt balen

Rust is hier weergekeerd, baas is naar het ziekenhuis met man en we hebben het wel uitgepraat. Discussie was inderdaad tussen haar en mij en kwam vooral voort uit frustraties over de gang van zaken aan beide kanten. Ook dat hebben we goed uitgesproken, het ligt niet aan haar en mij.

Ik kan nu eindelijk aan de slag dus ga dat heul snel doen en deze werkdag een goed slot geven. En dan moet ik daarna ook nog naar school....terwijl ik me het liefst zou gaan bezatten .

Thks voor alle lieve berichten meisjes! Dat was heel troostend om te lezen, ik kon helaas niet eerder reageren. Moest ook even tranen drogen en mascara van wangen poetsen .

Nou, het gaat weer lekker hier... Wat een verhaal TH. En dat uitgerekend vandáág.

Olijfje, wat een akelig forumulier om in te moeten vullen.

En dan zit ik hier, vol adrenaline omdat mijn tattoo af is! En het is echt heel mooi geworden. Ben er heel blij mee. Alleen heb ik nu wel gebloed geloof ik. Ik haalde het plastic er net af en dat was toch rood... Nah, gaat ook wel weer over. Ben nog gematst (een beetje) met de prijs. Totaalprijs is 480 euro.

Vanavond eten we stamppot zuurkool met een speklappie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven