Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

TH en Olijf

TH maak er nog wat van van...van wat er nog over is van je dag.

En Olijf..waardeloos maar wel verstandig van je dat je gebeld hebt.

(en het formulier hebt ingevuld.)

Ratteke nog wel een behoorlijk bedrag hoor!!

Maar blij dat je er blij mee bent.

ik heb een beetje slikproblemen.. Voelt rotterig
Alle reacties Link kopieren
voor de tattoo van Ratteke.
TH, fijn dat het toch weer ok is op je laatste werkdag. Maar wat een puinhoop zeg, ik zag ongeveer onze keetklas van gisteravond voor me Succes, ook voor vanavond en ik snap helemaal dat je eigenlijk liever aan de amarguinha wil!

Ratje, wat fijn dat tattoo nu helemaal af is!! Balen dat je wel gebloed hebt, maar je bent er nu vanaf!!

Bieb, slikprobleem, dat is kut. In je keel of zit het bij je adamsappel zeg maar?

En bij mij zitten de tranen hoog. Ik voel me machteloos en moedeloos even. Ik ben altijd zo vol goede moed over herstel en dat het vast wel beter gaat en dan is dit een hard gelag. Ik weet ook even niet wat ik nu verder nog kan doen behalve maar weer naar de slaappoli gaan. Dit is niet zoals ik het me allemaal had voorgesteld.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf, een hele warme knuffel meis! Ik ga off en probeer straks nog even mobiel aan te haken.
Hallo lieverds,

Getver TH, dat is met recht een rotdag. Gelukkig toch nog een goed gesprek erachteraan gehad en goed dat je weet dat het niet aan jouzelf ligt (weet je dat echt, want anders komen wij het er allemaal nog wel even verder inhameren!).

En Olijf, meid, dat is een rot formulier om in te vullen het is een soort van anti-hoop formulier maar dat is het he, alleen maar een formulier, 't zegt niks over jouw toekomst. Maar snappen doe ik het wel hoor.

Ik wil telkens een "hug" toevoegen maar vind hem op den duur zo nietszeggend, ik ben op zoek naar een "uberhug" smiley....

Hier gaat alles redelijk. Ik weet niet hoe ik het beter kan zeggen. Baan is goed, moet alleen nog heel erg wennen aan het tempo, ik ben nogal een snelle juffer in denken enzo maar moet nu een flinke pas terug doen en kalmpjes aan (heeeel kalmpjes aan) met de client meedenken. Ik heb nog niet eerder met deze doelgroep gewerkt en ik heb telkens het gevoel dat ik niet hard genoeg werk. Ik geloof dat ik goed aansluit qua contact bij de clienten maar heb gewoon moeite met het tempo...Verder ben ik op de een of andere manier flink depri en slaap beroerd, moet toch mijn schildklier maar weer eens laten testen. Ben zoooo moe. Voelt zo stom om dat hier neer te zetten terwijl Olijf zo aan het tobben is, ik voel mij een copykat. Ik ben zo'n 10 jaar geleden ook verteld dat het o.a. fybro is maar sinds ik hier in Canada ben is alles zo raar gelopen in de medische wereld, komt nog bij dat door mijn val alles geconcentreerd werd op mijn li-arm. Nu sinds een klein jaartje heb ik permanent slijmbeursontstekingen in mijn re-schouder. Nu heb ik sinds een maand een hele dikke knie met pijn en ik durf niet meer naar de dok. De laatste keer bij de dok zei ze dat ik veels te jong ben om zoveel "problems" te hebben. Ik zat te grienen in de auto op de weg naar huis. Alsof ik het leuk vind ofzo...of dat ik mij aanstel.

Nou meiden, genoeg geklaag. Ik ga zo maar weer naar het werk. Heb vandaag met de client afgesproken bij de Starbucks in de Chapters (supergrote boekwinkel), client wil graag bij een boekwinkel werken om boeken in de schappen te zetten enzo. Maar ze wil maar bij 1 boekwinkel werken en ik probeer haar te laten zien dat er ook nog anderen zijn...

Nou tandjes poetsen...oh eerst nog even thee drinken...
Optimist tot in de kist!
Positief beginnen:

voor de tattoo van Ratje! Eindelijk hè. Heeft hij er nog veel aan moeten doen? We willen wel een eindresultaatfotoo natuurlijk. Leuk leuk!

Maar dan...

voor ons Praathoofdje. Ook niet leuk om je werk zo te eindigen. Heb je vaker met haar in de clinch gelegen, of kwam dit helemaal uit het niets? Gelukkig wel goed uitgepraat, maar dit wordt een laatste dag die je echt niet meer gaat vergeten. Zo jammer.

Heb je tussen werk en school niet even tijd met man even iets te eten en te drinken samen, dat hij naar je toekomt?

En een hele dikke voor Olijfje. Hoe frustrerend moet dit zijn zeg..... Die melatonine doet dus in feite niet echt veel. Of in elk geval niet structureel. Als dat slapen nou eens beter zou gaan, dan kun je tenminste verder met opkrabbelen. Had je nou al weer een nieuwe afspraak bij de slaappoli?

Biebje, pijnlijk slikken is eigenlijk niet gek, gezien je andere klachten. Al die ontstekingen in je hoofd, zit natuurlijk wel dicht bij je keel ook. Bah, je komt er dan ineens achter hoe vaak je slikt op een dag. Heb je nog ijsjes in huis?

Its! Ben je lekker een vrije dag aan het houden? Lukt het?

En Fran, ben jij al helemaal klaar voor morgen? Hoe laat gaan jullie vertrekken? Ben je al zenuwachtig?
Fantje, ze zijn allemaal gemeend hoor. Ook deze

Maar inderdaad drukt het niet altijd goed uit wat je wilt.

Goed dat je je baan zo leuk vindt! Haha, een ander tempo zal best wennen zijn inderdaad. Misschien is dat straks wel juist heel prettig.

Maar wel balen van je moeheid en je knie. Dat is trouwens wel gek. Heb je er een verkeerde beweging mee gemaakt? Ik vind die dokter wel stom hoor. Ja, natuurlijk ben je veel te jong om zulke klachten te hebben. Dus DAAROM ga je naar haar toe. Om er weer vanaf te komen, nu je nog zo lekker jong bent dat dat goed moet kunnen. Wel gaan hoor, met je knie. En je moeheid. Echt niet mee blijven lopen.

Vergeet je trouwens niet dat die afloop bij je vorige week ook enorm veel energie kan opslurpen? Het speelde natuurlijk al een tijdje dat je daar niet lekker zat en de nasleep is wel heel vervelend. Al dat emotie-gedoe kost zó veel energie. Echt niet gek dat je je even laat nakijken hoor.

(sorry )
ja we huggen heel wat af hier he.

Maar ik geloof dat ze allemaal echt en gemeend zijn de

We zijn gewoon een klef emo groepje
en het slikken gaat nog steeds rot.

Net of ik iets wil wegslikken maar het lukt niet.

Teveel slijm ofzo of dat mn keel een beetje dicht zit...

Heb ook weer zo'n tramadol gehad en nou voelt het net of ik niet meer in mn lichaam zit ofzo..

Mijn benen zijn niet meer van mij...

Raaaaar spul en het werd niet met een gele stiker verboden om te rijden maar in de bijsluiter werd het wel ontraden.

Nou terecht....ik kan niet eens recht lopen.
Wat gek Bieb. Er zijn mensen die dat effect expres opzoeken, maar het lijkt me wel maf.

Misschien moet je even boven een bak stoom hangen met eucalyptus erin? Hm, waar wordt je slijm dunner van? Geen idee eigenlijk....
In ieder geval ff geen zuivel eten of drinken. Daar krijg je alleen maar meer slijm van.
ja, da´s waar.
ik heb ook hele rare schrikreacties.

Ben met een vriendin aan het smsen en iedere keer als smspiepje gaat schiet de adrenaline door me heen en schrik ik me wild.

dit is de laatste tramadol die ik gehad heb..wat een enge troep.

En stomen maar even niet,ben ook weer misselijk.

Ik neem nog maar een colaatje
Misschien ook iets van slijmoplosser Bieb? Bisolvon ofzo.

En idd geen melkproducten of sinaasappelsap. Ik las net dat ananassap wel slijmoplossend werkt.
Zo hé, die Tramadol werkt wel heftig bij jou ja. Waar was dat nou voor, voor je evenwichtsorgaan? Misschien alleen diclofenac nemen verder?
als pijnstiller heb ik die gekregen omdat ik wat pijn aan mn maag kreeg van alle ibuus en paracetamol met coffeine ook gehaald maar die werken nauwelijks bij mij.
Je krijgt niet meer slijm van zuivel maar het slijm wordt dikker.

Vervelend dat je je zo voelt Bieb

En Fantje voor depri gevoelens

En Olijf voor moeheid en stomme lijf wat niet doet wat jij wil

En voor de Tattoo van Rat
ff naar de warrige Bieb, wat een troep zeg, die pillen. En Ollie en Olijf, wat een ellende zeg, die onwillige lijven. Olijf, een paar tranen laten kan ook even opluchten . En Ollie, je hebt ook veel op je bord gehad de afgelopen tijd. Dat kan misschien ook doorwerken in het slapen? voor jou!

Splinter, tijd tussen werk en school was er helaas niet en man is ook niet in de buurt. Ik zit nu op een beetje lege maag naar de docent rekenen te luisteren. De klus was wel af toen ik weg ging en baas heeft haar enkel gekneusd. Ik voel me een beetje warrig worden . Moet misschien even op gaan letten
quote:Splinter02 schreef op 14 oktober 2010 @ 01:08:

Slof lieverd, wat een naar bericht! Arme Kobus, arme jij. Wat is er gebeurd? Het zit je echt niet mee hè, de laatste tijd. Bah. Ik heb echt met je te doen.

Meisjes, allemaal WEER bedankt voor de lieve woorden en het meeleven. Ik ben de laatste week erg verdrietig geweest en kon het amper opbrengen om normaal met mensen te praten of om hier op het forum te kletsen. De dood van Kobus was de spreekwoordelijke druppel. Ik heb de metacam gegeven maar hij knapte er niet van op. Maar omdat hij wel bleef eten, dacht ik dat het wel goed zat. Afgelopen vrijdag wilde hij nog met moeite een blaadje groen eten en heb ik de DA gebeld. Afspraak gemaakt. 5 Minuten later ga ik naar buiten en hij ligt helemaal slap in een hoekje. Ik pak hem op, hij maakte nog 1 geluidje en was dood.

Ik had eerder weer naar de DA moeten gaan, heb het verkeerd aangepakt en voel me ontzettend schuldig. Ben toch bang dat hij een verstopping heeft gehad en ik heb het verdomme niet gezien. Misschien is het iets anders geweest, maar dat zal ik nooit weten. Ik probeer het nu van me af te zetten, maar dat is moeilijk. Eerst Streepy en nou mooie grote Kobus, die hooguit 3 jaar oud was.

Ik heb hem een poosje laten liggen, zodat Mevrouw Mini kon snuffelen. En toen ging ze helemaal op hem liggen en wassen . Het is nu morgen een week geleden en die arme Mini zit maar een beetje te zitten.

De buurman heeft de volgende dag een groot gat onder de kersenboom gegraven en daar ligt hij nu.

Bah, ik wordt weer emotioneel dus we sluiten dit hoofdstuk maar af.
En zo te lezen moeten er even wat uitgedeeld worden aan TH, Fantje, Bieb en Olijfje.

Bieb: ik heb ooit ook Tramadol gehad! Ik kon die alleen slikken vlak voordat ik naar bed ging, want ik ging gewoon knock-out van die troep. Ja en logisch dat ik de pijn in mijn rug dan niet meer voelde
Ik jaag iedereen weg
Dikke voor jou Slof

En schuldgevoel is een waardeloze emotie, waar je niks mee kan hoor
quote:Francisca_ schreef op 14 oktober 2010 @ 19:17:

Dikke voor jou Slof

En schuldgevoel is een waardeloze emotie, waar je niks mee kan hoor Ik weet het, maar toch , ben daar erg goed in helaas
Niet doen wijffie. Je hebt gedaan waarvan je op dat moment dacht, dat dit het beste was. Je weet niet hoe het had uitgepakt als je wél eerder naar de DA was geweest. Je weet het gewoon niet. Dus waarom schuldig voelen? Kobus heeft het heerlijk bij jou gehad, weet ik zeker.

slofje toch, praat jezelf nu niets aan. Jij kunt hier niets aan doen. Kobus heeft drie geweldige jaren bij jouw gehad. En dat is minstens zo belangrijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven