Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
quote:biebelien schreef op 14 oktober 2010 @ 00:28:

als de juf gaat ga ik ook.

*vertrouwd Olijf nog niet helemaal en die kont van Splinter heb ik nu ook wel gezien.....je hebt een pukkel daar Splint!!*

* trekt verschrikt broek weer omhoog en draait zich eerst in een onmogelijk bocht om te kunnen kijken*

Weer vriendjes?

Puh!

Nou, dat is in elk geval geen beker

Ja heur, weer dikke vriendjes. Als je die enge mannen erbuiten laat
En nu ga ik echt.

Laptop klap dicht.

Dahag!
Slaap lekker Panta!

Slaap lekker TH!

Slaap lekker Olijfje!

Slaap lekker Bieb!

Fijn dat ik er weer bij was vanavond.

Nu nog zien hoe ik Sil van me kan losweken. Die heeft me tot wederhelft van zijn klittenband gebombardeerd. Niet gek, na een weekend weg en een maandag en dinsdag waarin ik alleen maar thuis was om te eten en te slapen. En vandaag ook pas weer laat thuis. En druk in de klas natuurlijk. Morgen lekker vrij!
welteruste maisjes

Ja hoor, ik kom de klas binnen...rent iedereen weg!

Moet ik een "laat briefje" halen?
Optimist tot in de kist!
Hier Splint, dat koekeloert wat handiger. Alhoewel die puist zo groot is dat je 'm zo ook wel ziet
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb mijzelf net een glaasje Fanta ingeschonken en zit er helemaal klaar voor maar jammer...te laat, iedereen is weg!
Optimist tot in de kist!
Gheghe Fant, jij mag de bende opruimen terwijl wij lekker gaan slapen
quote:Olijfje_ schreef op 14 oktober 2010 @ 00:41:

Hier Splint, dat koekeloert wat handiger. Alhoewel die puist zo groot is dat je 'm zo ook wel ziet [afbeelding]

Nou-hou.....

* roept tevergeefs naar juf die haar roes ligt uit te slapen *
Aaaah arme Fant! *veegt gauw de puinhoop een beetje aan de kant* Hier, een lekker bakje chippies en een grote fles
Lekker hoor, 't is me hier een bende. Hebben jullie propjes geschoten ofzo?
Optimist tot in de kist!
quote:Olijfje_ schreef op 14 oktober 2010 @ 00:42:

Gheghe Fant, jij mag de bende opruimen terwijl wij lekker gaan slapenAsjeblieft!

quote:Olifantjeinhetbos schreef op 14 oktober 2010 @ 00:46:

Lekker hoor, 't is me hier een bende. Hebben jullie propjes geschoten ofzo?Mwah, zoiets ja.
Ollie . Juf moet echt naar bed maar komt jou nog even een brengen.
Wil jij ook nog een beetje kauwgom in je haar, Fantje?

Of mijn blote puistenbillen zien? Of wat uitgekotste marsjes van Bieb?

Kan hoor!
Gloep, daar is de juf!

* gaat heel netjes zitten *
quote:Splinter02 schreef op 14 oktober 2010 @ 00:49:

Gloep, daar is de juf!

* gaat heel netjes zitten *

Schijnheiligert!!

Maisjes, ik ga slapen. Truste allemaal!!
Truste Olijf!

Ik kan heel goed schijnheiligert zijn hoor! Maar wel met de nadruk op schijn .

(heb onder de tafel nog een fles wijn en een blotebillenbroek)

Fantje, ik ga je alleen laten en duik ook mijn bed in. Heerlijk slapen, met de wetenschap dat ik morgen weer vrij ben en echt lekker thuis. Joepie!

Oh ja, ik had nog een soort van serieuze post staan. Die ga ik nu maar plaatsen en dan lekker naar mijn bed. En lekker uitslapen morgen!
Nou, hier dan mijn sereneuze reactie op de rest van alle berichten. Omdat jullie toch allemaal al in bed liggen, kan het nu wel.

Don´t mind de mosterd, please.....

TH, ku* van je baan! Jammer zeg, ik hoop dat je snel iets anders vindt, dat óók zo passend is!

Tonks, op oorlogspad in HH?

TH óók?!

Cis, gesprek? Jemig, niet flexibel en niet tegen stress kunnen. Sja, wat wil je, als je een burn out hebt?! Snapt ze het niet ofzo?

Wel fijn dat je uiteindelijk een goed gesprek had. Heb je goede hoop voor je gesprek na je vakantie?

Oh jee, wat erg van je oom! Jemig, wat erg.....

Ratje, het is nu even niet leuk thuis hè. En dan heb je misschien ook nog het idee dat je er niks van kan zeggen nu. Althans, dat zou ik hebben. Kun je het er met hem over hebben?

Slof lieverd, wat een naar bericht! Arme Kobus, arme jij. Wat is er gebeurd? Het zit je echt niet mee hè, de laatste tijd. Bah. Ik heb echt met je te doen.

Teehaatje, misschien lig je er al in, maar ik wil je toch nog even heel veel sterks wensen voor morgen. Laatste dag is niet leuk.

En ook voor je taaltoets, shit joh, balen. Bah.

Ah, rekenkundig ontleden! Dat dacht ik ook altijd! Uhm, eigenlijk weet ik pas sinds een paar weken (lees: sinds jouw Pabo-avontuur) dat het redekundig is.....

Biebke, dat klinkt heftig! Ik hoop dat de pillen snel helpen en stoppen met jou misselijk maken. De tips van de reistabletjes kwam ook in mij io. Misschien toch nog aan te komen, morgen?

Panta, ook een knuf voor jou. Je bent zó geduldig, dus ik snap heel goed dat dit niet leuk is. Maar je kan het wél aan hè, ook al baal je ervan.

Kuurweekendje? Jaaaaaaa, magikmee magikmee magikmee? Ik zal heul lief zijn.

Ga trouwens begin december met m´n moeder weer naar de sauna. Heerlijk altijd. En ooit heb ik echt een supergeweldige massage gehad. Volgens mij was dat een drukpuntenmassage, of iets oosters. Zó ontspannend, dat ik de neiging had om me even om te draaien en aan meneer masseur te vragen om met de drukpunten van de voorkant verder te gaan.....
Noujaaa! Wat een bende hier!

Ik heb vanaf 3.30 wakker gelegen en ben er toch maar uitgekomen.

Ik had Olijf verteld dat ik zo wakker lig steeds als ik in bed lig. Maar was er achter gekomen dat dit ook door de kou kwam. Dus, extra dekbed op bed. Ik viel niet eerder in slaap, maar kon me wel lekker ontspannen. Werd ik dus wakker omdat ik zeiknat van het zweet was

Goed... vannacht weer proberen te slapen
Tjeej...

Ik ben aangekleed en ik ga naar de markt en super. Even inslaan voor oppasmeisje
Fran, je bent er erg vroeg bij zeg. Half 9 en al naar de winkel...

Ik doe het je niet na.

Ik heb gisteren alle lol gemist geloof ik. Wat moest ik veel bij lezen. Gelukkig waren het maar korte berichtjes.

Ik ben weer om 10 uur naar bed gegaan. En weer de hele nacht doorgeslapen. Wat een genot! Alleen had ik het vanochtend wel koud. Ik moet er ook maar een dekbedje bij doen. En dan ook kletsnat wakker worden omdat het toch nét te warm is.

Vanmiddag voor de laatste keer naar de tattoeermeneer! En vandaag over een week laseren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven