Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
donderdag 14 oktober 2010 om 19:57
even wat gegeten en geloof dat ik de tramadol weer de baas ben.
Slofje neem het jezelf nou niet kwalijk.
Je bent bij de dierearts geweest,je hebt met de metacam gezorgd dat hij geen/minder pijn had en hij at gewoon.
Hoe had je dit dan kunnen voorkomen??
En wat Its zegt: hij heeft wel 3 mooie jaren gehad bij jou!
(er zijn er zat die na een klain jaartje in de stoofpot gaan...)
Kobus en zijn vrouw hebben het fijn gehad.
Slofje neem het jezelf nou niet kwalijk.
Je bent bij de dierearts geweest,je hebt met de metacam gezorgd dat hij geen/minder pijn had en hij at gewoon.
Hoe had je dit dan kunnen voorkomen??
En wat Its zegt: hij heeft wel 3 mooie jaren gehad bij jou!
(er zijn er zat die na een klain jaartje in de stoofpot gaan...)
Kobus en zijn vrouw hebben het fijn gehad.
donderdag 14 oktober 2010 om 20:45
Een linkje is altijd handig! Ik ga zeker lezen. Ik hoop dat jullie een superdupervakantie hebben!
Ik heb net gedoucht, de kattenbakken gedaan en dat was een goor klusje. Er heeft er weer eentje naast gepiest en dat heb ik niet door gehad. Vieze stinkende oude kattenzeik opruimen is niet tof als je net schoon bent. :puke:
Ik heb net gedoucht, de kattenbakken gedaan en dat was een goor klusje. Er heeft er weer eentje naast gepiest en dat heb ik niet door gehad. Vieze stinkende oude kattenzeik opruimen is niet tof als je net schoon bent. :puke:
donderdag 14 oktober 2010 om 20:49
Slof, Bieb heeft helemaal gelijk hoor. Dus geen schuldgevoel voor jou. Makkelijk gezegd, ik weet het, jij moet weer een beestje missen. Hee, maar kom gerust wat knuffels halen hier hoor. Ook als je geen tetter-zin hebt.
Fran, jaaa, ik ga je blog zeker lezen. Ben heel benieuwd. Alles helemaal klaar, op je haarborstel na? Paspoort bij je?
Zeg maar tegen de piloot dat hij voorzichtig vliegt!
Bieb, kun je niet 2x een halve tramadol innemen, verdeeld over de dag? Of juist direct iets eten erna?
Fran, jaaa, ik ga je blog zeker lezen. Ben heel benieuwd. Alles helemaal klaar, op je haarborstel na? Paspoort bij je?
Zeg maar tegen de piloot dat hij voorzichtig vliegt!
Bieb, kun je niet 2x een halve tramadol innemen, verdeeld over de dag? Of juist direct iets eten erna?
donderdag 14 oktober 2010 om 20:50
ouwe kattezeik is inderdaad goor. Ik heb al een paar weken zo'n luchtje in mijn woonkamer hangen. Ben al op handen en voeten de knieën rondgeweest, ruiken aan de vloer en in alle hoeken en gaten, bank en kussens maar kan het niet vinden! Grr en elke keer dat ik binnenkom denk ik: er is ergens gezeken!!!!!
donderdag 14 oktober 2010 om 21:14
donderdag 14 oktober 2010 om 21:15
Bedoel je dat gesprek?
Das pas morgen.
Ik heb net nog een beetje opgeruimd hier maar ik heb het niet overdreven. Ik heb er geen zin en geen tijd meer voor. Het is bijna weekend en zolang Kaatje niet vastplakt aan de grond is het allemaal goed voor haar weerstand hoor
Ze is vandaag niet naar school geweest. Ze was nog niet helemaal lekker en ik heb de gastouder maar laten beoordelen of ze er wel/niet aan toe was. Kaatje ligt nu in mijn bed te slapen. Prima hoor
Slof: en als er iemand voorzichtig is met dr nijnen ben jij het wel. Ik beken direct dat ik niet 2x per dag check bij de konijnen hoor. Ik zorg dat ze elke dag te drinken hebben/hooi hebben/water hebben etc. en wat groente en een schone bak en ik kijk af en toe naar buiten als het zo uitkomt. Ben ik nu een slechte konijnenmoeder?
Das pas morgen.
Ik heb net nog een beetje opgeruimd hier maar ik heb het niet overdreven. Ik heb er geen zin en geen tijd meer voor. Het is bijna weekend en zolang Kaatje niet vastplakt aan de grond is het allemaal goed voor haar weerstand hoor
Ze is vandaag niet naar school geweest. Ze was nog niet helemaal lekker en ik heb de gastouder maar laten beoordelen of ze er wel/niet aan toe was. Kaatje ligt nu in mijn bed te slapen. Prima hoor
Slof: en als er iemand voorzichtig is met dr nijnen ben jij het wel. Ik beken direct dat ik niet 2x per dag check bij de konijnen hoor. Ik zorg dat ze elke dag te drinken hebben/hooi hebben/water hebben etc. en wat groente en een schone bak en ik kijk af en toe naar buiten als het zo uitkomt. Ben ik nu een slechte konijnenmoeder?
Het Viva forum is papaja.
donderdag 14 oktober 2010 om 21:18
Ik heb Mystique vandaag nog even gezien maar ze weigert echt om binnen te komen. Woensdag stond er hier al iemand voor de deur om Mojo op te halen maar ik wist niet eens dat dat afgesproken was. Het is wel belangrijk dat hij snel vertrekt nu denk ik voordat ze helemaal niet meer haar neus komt laten zien.
Het Viva forum is papaja.