Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
donderdag 14 oktober 2010 om 21:24
Ah, da´s handig Fran.
Tonks, inderdaad gewoon jezelf laten zien. En ook helemaal niet erg om je een beetje kwetsbaar op te stellen hè. Ja mag best laten weten dat je dit heel lastig vindt en dat je er onzeker van wordt. Omdat je zo je best doet en het prima gaat met Kaatje. Maar dat je niet zomaar een negatief idee van anderen kunt ombuigen als ze je niet kennen...
Ik ga aan je denken hoor.
Weet je wanneer Mojo dan nu wordt opgehaald?
Tonks, inderdaad gewoon jezelf laten zien. En ook helemaal niet erg om je een beetje kwetsbaar op te stellen hè. Ja mag best laten weten dat je dit heel lastig vindt en dat je er onzeker van wordt. Omdat je zo je best doet en het prima gaat met Kaatje. Maar dat je niet zomaar een negatief idee van anderen kunt ombuigen als ze je niet kennen...
Ik ga aan je denken hoor.
Weet je wanneer Mojo dan nu wordt opgehaald?
donderdag 14 oktober 2010 om 21:27
Its: wat een SCHEETJE Vooral die eerste foto met die uitgestrekte teentjes aaaahhhh. Slofje doet dat ook altijd en dat vind ik sooooooooooo lief. Moet ik altijd ff dat pootje pakken en die kussentjes kussen . Tweede gaapfoto is natuurlijk ook uniek!!
Tonks: jij bent geen slechte (nijnen)moeder en ik neem aan dat als je merkt dat er iets niet goed is, je ook gelijk bij de DA zit.
Ik ga 's morgens naar de nijnen en kippen, kijk ff of alles goed is, geef voer en ben ook weer weg tot 's avonds, net als jij. Maar over dit heb ik gewoon een slecht gevoel. Heeft denk ik ook te maken met alle andere shit, zoals Streepy, geen baan, amper inkomen blabla en ga zo maar door.
Tonks: jij bent geen slechte (nijnen)moeder en ik neem aan dat als je merkt dat er iets niet goed is, je ook gelijk bij de DA zit.
Ik ga 's morgens naar de nijnen en kippen, kijk ff of alles goed is, geef voer en ben ook weer weg tot 's avonds, net als jij. Maar over dit heb ik gewoon een slecht gevoel. Heeft denk ik ook te maken met alle andere shit, zoals Streepy, geen baan, amper inkomen blabla en ga zo maar door.
donderdag 14 oktober 2010 om 21:32
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 oktober 2010 @ 21:18:
Ik heb Mystique vandaag nog even gezien maar ze weigert echt om binnen te komen. Woensdag stond er hier al iemand voor de deur om Mojo op te halen maar ik wist niet eens dat dat afgesproken was. Het is wel belangrijk dat hij snel vertrekt nu denk ik voordat ze helemaal niet meer haar neus komt laten zien.Maar Mojo is er dus nog? En dan maar afwachten of het inderdaad daar aan ligt. Misschien is Mystique wel gewoon een uithuizige sloerie
Ik heb Mystique vandaag nog even gezien maar ze weigert echt om binnen te komen. Woensdag stond er hier al iemand voor de deur om Mojo op te halen maar ik wist niet eens dat dat afgesproken was. Het is wel belangrijk dat hij snel vertrekt nu denk ik voordat ze helemaal niet meer haar neus komt laten zien.Maar Mojo is er dus nog? En dan maar afwachten of het inderdaad daar aan ligt. Misschien is Mystique wel gewoon een uithuizige sloerie
donderdag 14 oktober 2010 om 21:37
Slofferdepof, hier eerst even een hele dikke voor jou. Ik sluit me aan bij de rest: voel je niet schuldig, je kon hier niks aan doen. Ik snap dat je het anders voelt, ook omdat het zo kort na Streepy is gebeurd maar denk hierdoor niet dat je slecht voor je beestjes bent. Als er iemand voor haar beesten leeft, ben jij het wel. Ik ben blij dat je iig je neus hier weer laat zien, dan kunnen we je knuffels geven als je daar behoefte aan hebt.
Nu Vroontje nog terug terug op het nest en dan zijn we weer behoorlijk compleet. Iemand nog iets gehoord van haar de laatste tijd? Vroon, hoe gaat het meissie? Kom je snel weer eens tetteren, al zwaai je alleen maar even?
Nu Vroontje nog terug terug op het nest en dan zijn we weer behoorlijk compleet. Iemand nog iets gehoord van haar de laatste tijd? Vroon, hoe gaat het meissie? Kom je snel weer eens tetteren, al zwaai je alleen maar even?
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 14 oktober 2010 om 21:43
Itsie, wat een poepie is Maddie. Nog zo ontzettend lief en onschuldig (nou ja, zo lijkt ze iig ). Fijn dat het ook goed samen gaat intussen met de andere 2 poekels. Hoe is het verder met je?
Cis, ben je nog op aarde of zweef je al in Afrikaanse sferen rond?
TH, hoest met jou? Ben je intussen al weer 'vrij' en op weg naar huis?
En Fantje, dat ik met vermoeidheid loop te tobben wil niet zeggen dat jij niet ook mag zeggen dat je moe bent! Gek mens. Vind je het gek dat je moe bent, je hebt nogal wat meegemaakt de laatste tijd. Dat moet er toch uit op één of andere manier. Zit je nog aan de b12? En hup naar de dok met die knie en schouder. Klopt, je bent te jong voor dit soort 'problems' en daarom zit je bij de dok zodat er wat aan gedaan kan worden.
Cis, ben je nog op aarde of zweef je al in Afrikaanse sferen rond?
TH, hoest met jou? Ben je intussen al weer 'vrij' en op weg naar huis?
En Fantje, dat ik met vermoeidheid loop te tobben wil niet zeggen dat jij niet ook mag zeggen dat je moe bent! Gek mens. Vind je het gek dat je moe bent, je hebt nogal wat meegemaakt de laatste tijd. Dat moet er toch uit op één of andere manier. Zit je nog aan de b12? En hup naar de dok met die knie en schouder. Klopt, je bent te jong voor dit soort 'problems' en daarom zit je bij de dok zodat er wat aan gedaan kan worden.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 14 oktober 2010 om 21:51
Ik durf gewoon niet meer naar de dokter... ik voel mij zo'n aansteller. 't Is net alsof ik niet "echt" wat mankeer maar er is wel constant iets "stuk" lijkt het. Nou weer die stomme knie. Ik heb in de vakantie (in het zwembad in Vegas notabene!) een soort van mijn knie verdraait ofzo. We hebben toen zoveel gesjouwd, vooral later ook nog in Disney, dat ik het maar daarop gooide maar het is nu alweer een poosje later en het doet auwie als ik mijn been strek of juist buig. Heeel raar. Maar ik heb zo'n hekel aan dokters hier, de laatste keer was ik met vijf minuten weer buiten. Ik had gevraagd voor nieuw recpetje voor mijn codeine en vroeg haar om even naar mijn knie te kijken maar ik had mijn "klacht" al besproken, je mag nl. maar een klacht per bezoekje behandelen....Bleh.
Optimist tot in de kist!
donderdag 14 oktober 2010 om 21:55
nou, das niet echt typisch Canadees hoor. Ik krijg ook maar 10 minuten bij mijn DA en als die om zijn zegt hij echt: ja, de rest moet maar de volgende keer!!!
En Fantje: je bent NOOIT een aansteller. Jij kent je lichaan het beste en als ze het niet serieus nemen, nou, dan moet je gewoon blijven zeuren
En Fantje: je bent NOOIT een aansteller. Jij kent je lichaan het beste en als ze het niet serieus nemen, nou, dan moet je gewoon blijven zeuren
donderdag 14 oktober 2010 om 21:55
Oh, nou, dan bel je morgen gewoon de ha op en zeg je dat je 3 afspraken achter elkaar wilt omdat je 3 klachten hebt. Probleem opgelost. En ga nou gewooohooon muts. Je lijkt mijn oma wel zo, die vond ook altijd dat andere mensen de dokter harder nodig hadden... tssss.
Ik hoorde vandaag van tattoomeneer nog een akelig verhaal over een van zijn honden. Die is van het balkon gevallen en heeft nu een poot op 2 plaatsen gebroken. En er zat een vlek bij zijn hart. Dan schrik je je toch ook rot. En het is ook niet een hond die je in je eentje optilt. Hij heeft ook Grote Honden. Zielig hoor, nu moet hond elke week naar de da voor nieuw gips.
Ik hoorde vandaag van tattoomeneer nog een akelig verhaal over een van zijn honden. Die is van het balkon gevallen en heeft nu een poot op 2 plaatsen gebroken. En er zat een vlek bij zijn hart. Dan schrik je je toch ook rot. En het is ook niet een hond die je in je eentje optilt. Hij heeft ook Grote Honden. Zielig hoor, nu moet hond elke week naar de da voor nieuw gips.
donderdag 14 oktober 2010 om 22:12
quote:Ratteke schreef op 14 oktober 2010 @ 21:55:
Ik hoorde vandaag van tattoomeneer nog een akelig verhaal over een van zijn honden. Die is van het balkon gevallen en heeft nu een poot op 2 plaatsen gebroken. En er zat een vlek bij zijn hart. Dan schrik je je toch ook rot. En het is ook niet een hond die je in je eentje optilt. Hij heeft ook Grote Honden. Zielig hoor, nu moet hond elke week naar de da voor nieuw gips.Misschien een geluk bij een ongeluk?? Die vlek bij het hart komt waarschijnlijk niet van het vallen en is nu alleen maar opgemerkt omdat er foto'ss gemaakt werden vanwege die val?? Snap je?
Ik hoorde vandaag van tattoomeneer nog een akelig verhaal over een van zijn honden. Die is van het balkon gevallen en heeft nu een poot op 2 plaatsen gebroken. En er zat een vlek bij zijn hart. Dan schrik je je toch ook rot. En het is ook niet een hond die je in je eentje optilt. Hij heeft ook Grote Honden. Zielig hoor, nu moet hond elke week naar de da voor nieuw gips.Misschien een geluk bij een ongeluk?? Die vlek bij het hart komt waarschijnlijk niet van het vallen en is nu alleen maar opgemerkt omdat er foto'ss gemaakt werden vanwege die val?? Snap je?