Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Na thuiskomst in een comfortabele maar erg oncharmante combi van kleding gestapt, even met man gekletst (had hem wel gesproken toen ik van werk naar school reed) en een lekker glas wijn + ontspannend stukkie tv gekeken (The big bang theory).

En nu zo'n beetje bij hier, had tussendoor al wel veel gelezen gelukkig.

Voor Slofje: geniet van dat warme kattenlijf naast je

Its, wat een zalige plaatjes

Francis, heel veel plezier op reis, ik ga de link zo in mijn favorieten zetten!

Bieb, wat fijn, die onverwachte aandacht van MO en vriendin: kan je wel gebruiken. Wat een rotcombi van klachten en pillen.

Tonks, veel sterkte bij het gesprek morgen: wees jezelf dan komt het allemaal goed.

Olijf, ik vind het zo rot dat je door zo'n dal gaat en dan zo'n formulier moeten invullen. Het zet mijn frustraties wel meteen in perspectief.

Ratteke, jij ligt lekker in dromenland met een mooie tattoo op je rug .

Borrie, die Roest is wel een lekker ding zeg . Lijkt mijn baas wel, die rolt ook van het ene in het andere ongeluk. Opruimactie klinkt goed, misschien moet ik morgen ook zoiets gaan doen. Opruimen in de praktijk leidt ook vaak tot ruimte in mijn hoofd.

Splinter, zijn je haren weer lekker zacht na het maskertje? En hoest met de pukkel op de billen .

Ik voel me wel weer redelijk, viel bijna in slaap tijdens rekenen maar in de les daarna was ik weer fit. En ik kan ook weer lachen om het leven: de laatste werkdag paste in zekere zin wel bij het hele verloop van mijn activiteiten daar. Hopelijk geneest de enkel van mijn (leuke) bazin ook voorspoedig.
En speciaal voor Ollie en Vroon een apart bericht: Ollie: GAAN naar die huisarts! Niks niet doorlopen met een zere knie, zo maak je misschien alleen maar meer kapot. En Vroon, ik mis je hier ook echt heel erg, maar ik snap het ook.
Olief moest er toen ook 3 nemen en een zwik ibu's en mollen. Tramadol is echt heftig spul hoor. Gut, wat kreeg ik toen voor die giga pijn in mijn verhemelte en gezicht bij mijn laatste bijholte-ontsteking...ff denken...pompiedom...Arthrotec! Dat is diclofenac met een maagbeschermer in één, misschien is dat nog een idee? Hielp als een tierelier bij mij en is niet zo heftig als die Tramadol.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ach TH, dal valt wel mee hoor. Ik ben wel een beetje een Jantje huilt maar Jantje lacht ook weer heel gauw. Het was ff slikken vanmiddag en vraag me gewoon af wat het UWV hier verder mee gaat doen. Herkeuren? Geen idee.

Ik heb bedacht dat ik morgen maar weer eens een lekkere fles Baileys ga halen, heb ik wel verdiend
maar die Arthrotec moeten dan weer via de huisarts he...

Daar heb ik geen zin meer aan.

Ga morgen wel even bij de kruidvat kijken of ze gewone diclofenac hebben en een nieuw doosje ranitidine erbij.

Vroon ik zag ook spannende tatoo foto's!

Kom je gauw vertellen!!!

lekker TH ,charmante pak aan en ontspannen.

Fijn dat je morgen vrij bent.

Olijf hoe voel jij je nu?
oh gelukkig...je lacht al weer (voor nu )

en die fles Baileys heb je wel verdiend ja!!
Pants, ik kwam aan en toen kon ik niet aan het werk omdat mijn werkmateriaal op een usb-stick stond die er niet was. Bleek later ook nog weer een misverstand trouwens. Anyway, ik kon 2 kleine dingen doen en verder heb ik koffie gedronken en afspraken gemaakt met huisarts (wild vlees ipv een nagel op mijn kleine teen) en de fysio (nek en rug hebben professionele aandacht nodig).

Baas kwam uit overleg en liep ook rond met frustraties omdat ik moest stoppen en ik was inmiddels ook aardig opgefokt vanwege zinloze tijd doorbrengen (niet voor het eerst). Zij kon haar frustraties niet kwijt, liep weg, schopte tegen en deur en ging daarna ook nog door haar enkel dus consternatie alom. Halve gang was bezig met ijs zoeken en aandacht geven en daar houdt ze helemaal niet van. En ik voelde me erg schuldig en toen er iemand vroeg hoe het mij ging kwamen de tranen.

Uiteindelijk hebben we het wel goed uitgepraat, want onze band is gewoon goed: ik ben 1 van de weinige mensen die ze op lastige momenten kan verdragen en in vertrouwen neemt over moeilijke en persoonlijke dingen.

Nadat zij was opgehaald kon ik in ieder geval de klus afmaken die ik graag wilde afronden en bij vertrek heb ik medebazin gemeld dat de klus af was en dat ik nu snel weg moest ivm school. Over de betaling van gemaakte uren krijg ik nog bericht. En dat was het dan. En nu ik het zo heb opgeschreven voel ik dat het er toch nog een beetje moeilijk mee heb.

*spoelt brokje in keel weg met een slok rosé*
Ja, Arthrotec is op recept idd. Maar misschien red je het met gewone diclo (Voltaren is dat geloof ik) ook wel. Ik hoop het voor je want al die troep.. Van Arthrotec kreeg ik trouwens een heel raar gevoel in mijn maag, ondanks die beschermer die er in zit. Niet echt pijn maar meer een soort hol gevoel, alsof je erge honger hebt (maar dat had ik niet).

Hoest met het koppie nu? Nog steeds duizelig en wiebelig?

Ik voel me verder wel weer ok hoor. Beetje balen, soms een beetje gelaten. Tja, afwachten maar en hopen dat de slaappoli de 25e weer ideeën heeft want ik weet het zo langzamerhand niet meer. Ik baal er ook een beetje van dat ik die melatonine niet vergoed krijg en dus steeds betaal voor iets wat niet werkt. Het is geen wereldbedrag (15 euro per maand) maar toch..
Je hebt het goed gedaan praathoofd!

jammer dat het zo abrupt gegaan is en door enkel van bazin was ze er natuurlijk niet op het moment van jouw weggaan.

Lijkt me raar kaal..

"leg de sleutel maar in de brievenbus als je klaar bent en de mazzel..."

ik hoop dat daar nog even op teruggekomen wordt met een mooie bos bloemen en/of een borrel met je ex collega's
als de melatodinges werkt is het natuurlijk geen probleem om daarvoor te betalen. Maar idd als je het gevoel hebt dat het toch niet werkt is een euro al te veel.

Nouja het is zo de 25ste en dan weer nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!

Nu die wazigheidspil is uitgewerkt voel ik me weer redelijk.

Slikken gaat nog wat moeilijk en bij plotselinge bewegingen gaat mijn evenwichtsdinges nog steigeren maar dat zijn maar bijzaken

morgen nog wel thuis voor alle zekerheid.

Ik had een uit eten afspraak met een vriendin maar dat leek me geen goed plan.

Bij verzetten kwamen we 3 weken verderop uit en das ook niet leuk.

nou komt ze morgen bij mij en gaan we hier kletsen en eten bestellen/laten brengen of halen..

Ook leuk!
Het was inderdaad wel heel raar, ik had niet gerekend op bloemen ofzo maar door de hele combi van gebeurtenissen voelde het heel onwerkelijk. Ik wacht het verder wel af, maar zonder al te hoge verwachtingen eigenlijk. Alle verwachtingen die ooit gewekt zijn bleken niet ingelost te kunnen worden.
Bieb, das een gezellige middenweg!

Olijf, ik was blij te lezen dat je ook weer snel lacht. Maar je weet het: hier mag alles!
Jemig TH, dus je hebt niet eens een echt afscheid gehad? Ik hoop wel dat dat idd nog gaat komen want anders maken ze zich er wel heel lomp vanaf. En tuurlijk heb je het er moeilijk mee, dit wilde je helemaal niet. Frustrerend.

En leuk Bieb dat vriendin morgen komt, dat is een goeie oplossing!

Meiden ik ga slapen!

Cis, ik denk niet dat ik je morgenochtend nog spreek voor half 10 maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne en mooie vakantie!! Geniet, geniet, geniet en ik ga je blogs volgen!

Morgen om 11 uur huis bekijken, ben benieuwd.

Truste allemaal
ik ga ook richting mandje.

Kom zo nog wel vandaaruit even gluren hier...

Voor wie vast gaat slapen truste!

Verwacht Splinter nog wel even eigenlijk.
Lomp is inderdaad een goeie typering. Maar daar had ik dan nog wel rekening mee gehouden .

Veel plezier bij het huis kijken! Wie weet gaat dit m worden .

En slaap lekker
Bieb en Panta, gezellige vriendenweekenddates. Leuk, goeie oplossing ook Bieb.

TH, wat een verhaal zeg. Moet heel onwerkelijk zijn als je daar middenin zit. En voor het geval je echt geen bloemetje meer krijgt, krijg je er alvast eentje van mij. Heb je best verdiend.

Mijn haartjes zijn weer lekker zacht inderdaad. En mijn billen ook hoor. Kheb lekker hard gescrubd vanochtend. Zien?

Morgen lekker thuis werken, even naar de kapperT en ´s middags komt onze nieuwe hulp voor het eerst. Dus die moet ik even wegwijs maken. En dan....weer een weekend weg! Geen vakantie dit keer, maar een studieweekend met het orkest. Vandaag heb ik alle buren al laten meegenieten van mijn toeterkwaliteiten, ter voorbereiding op het studieweekend.
ja spannend het huis kijken.

Hoop dat het net zo leuk is als die andere en dat jullie deze wel gelijk kunnen huren.
quote:biebelien schreef op 15 oktober 2010 @ 00:26:

ik ga ook richting mandje.

Kom zo nog wel vandaaruit even gluren hier...

Voor wie vast gaat slapen truste!

Verwacht Splinter nog wel even eigenlijk.

Oh ja?

Heb je al iets gehoord van je Portugeese vriendje? Mijn fles is bijna leeg.

Olijfje, spannend morgen! Zet je ogen goed open en zoek vast een mooi plekje voor ons.

Slaap lekker voor de slaperts. Ik ga er zo ook in.

Oeps, is ook wel tijd eigenlijk. En morgen weer vroeg op om Fran uit te zwaaien te werken.
Truste allemaal, ik ben net even elders geweest met foto's v mijn huisje.

Vroon, ik wil niet opdringen ofzo hoor maar ik mis je inderdaad ook best wel behoorlijk. Je bent altijd zo'n heerlijk mens om te lezen.

Dochter en zoon komen binnengedruppelt na een paar dagen bandcamp. Ze hebben supermooi weer gehad en aan dochters verhalen is het ook leuk geweest. Rozijn verteld altijd eerst wat ze gegeten heeft en dan pas over wat ze gedaan hebben, is altijd al zo, heel grappig. Toen ze vroeger bij een vriendinnetje was wezen spelen dan vroegen we altijd hoe het was en ze zei altijd eerst wat voor snoep ofzo ze had gehad. Maf kind. 't Is een dunnetje hoor, niet zoals ik, maar eten dat ze kan! 't Is een echte smulpaap!
Optimist tot in de kist!
Portugese vriend gaat volgend weekend met mijn zwager naar Portugal

heeft Amarguinha op zijn lijstje staan!

Dus kleine slokjes tot die tijd
Grappig Ollie, dat ze dat zo doet.

Ha, eigenlijk heb ik dus ook een soort bandcamp dit weekend. Klinkt veel stoerder dan studieweekend.

Morgen ga ik je foto´s kijken. Anders wordt het weer na 1 uur voor ik in bed lig. Nu heb ik nog een kansje dat het vóór 1 uur wordt.

Ik zal morgen ook nog wat foto´s neerzetten daar.

Nu ben ik weg hoor. Truste!
wel fijn als je zo lekker slank bent als Rozijn en dat ook lekker blijft terwijl ze zo geniet van snoepen en eten!

*dat wil ik oohook...!*
Ja, ik ook, en het maffe is dat ik net zo was toen ik ging trouwen zelfs nog. Pas na de zwangerschappen ging het echt mis...
Optimist tot in de kist!
Ik was nog even iets voor school aan het proberen maar ik ga nu ook plat. Bedankt voor de blommen! Die doen me goed

Dag lieve maisjes, tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven