Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:18
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:41
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:42
vrijdag 15 oktober 2010 om 09:13
Nee, dat is altijd afwachten Splint. We hebben nu een hele goedkope vlucht en kunnen zelf dus niet inchecken. Maar ik doe mijn schoenen uit en schuif mijn stelten onder de stoel voor mij.
Vliegen ansich vind ik niet eng. De rit met mijn schoonouders naar Schiphol vind ik erger
*ssssht, niet hardop zeggen*
Vliegen ansich vind ik niet eng. De rit met mijn schoonouders naar Schiphol vind ik erger
*ssssht, niet hardop zeggen*
vrijdag 15 oktober 2010 om 09:19
En voordat ik mijn inlog op mijn werk, ook nog even heel veel succes wensen an Tonks, voor het gesprek vandaag!!
Hoe laat is het gesprek? En is Kaatje weer een beetje opgeknapt?
* denkt stiekem dat als ze nog niet lekker is, ze misschien ook wel een beetje rustiger is *
Zet ´m op meis, er is niks mis met jou, je doet het prima.
Hoe laat is het gesprek? En is Kaatje weer een beetje opgeknapt?
* denkt stiekem dat als ze nog niet lekker is, ze misschien ook wel een beetje rustiger is *
Zet ´m op meis, er is niks mis met jou, je doet het prima.
vrijdag 15 oktober 2010 om 09:25
Tonks, ik hoop dat je hier nog even leest voordat de mensen komen. Heel veel sterkte straks, laat je de kop niet gek maken he. Laat Kaatje maar gewoon haar gang gaan. Blijf rustig, laat de mevrouw of meneer uitpraten en als je iets niet snapt gewoon gelijk vragen wat ze bedoelen. En blijf ademhalen.
vrijdag 15 oktober 2010 om 10:05
vrijdag 15 oktober 2010 om 12:41
Ben ik weer! Huis was leuk, wel ouderig (badkamer met groene blommentegels ) maar dat kwam ook vooral door de oude mensen inrichting die er nu nog was. Bewoonster is net naar bejaardenhuis gegaan. Tuin was geweldig, een echte Tettertuin!
Maar ja, nr. 1 was ook serieus geïnteresseerd dus afwachten maar weer. Dinsdag kan ik ff bellen wat de status is.
Maar ja, nr. 1 was ook serieus geïnteresseerd dus afwachten maar weer. Dinsdag kan ik ff bellen wat de status is.
Ik ben mijn eigen bananenschil