Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat het 'gate closing' is voor de vlucht van Cis en E. Dus ze vertrekken zo te zien op tijd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Spannend Olijf!

En een lik verf kan een hoop doen in een ouderwetsche inrichting.

Badkamer dan maar voor lief nemen....?

(of juist nog meer retro maken,is ook weer heul hip nu)
En het scheelt al een hoop als al die troep voor het raam (beeldjes, plantjes in verschrikkelijke potjes), het groenbeige tapijt. de foeilelijke vitrage en de donkereiken meubels weg zijn

Ik vond die badkamer ook wel weer grappig, dus retro is idd een idee.
Zo, nu ff lekker koffie en mijn bruine pistoletjes met verse eiersalade opeten!

Hoe voel je je vandaag Bieb?

En TH, hoest met jou na die maffe dag van gisteren?
ik heb gedoucht en in de kleren.

De spierpijn overal en zere nek negeer ik vandaag.

Tosti in de maak , yumyum

en dan ga ik gewoon aan de paracetamollen met caffeine en nog een extra bak sjord voor het effect.

En even stofzuigen en de was doen.
Olijf, leuk zo'n retrobadkamer . Maar het huis en die tuin klinken wel prima hoor, ik duim dat nr. 1 afhaakt!

Bieb, rot van die spierpijn en zere nek . Ik ziet hier ook allerlei pijntjes te negeren en ga zo een lekker broodje maken. Die rare dag zit nog wel in mijn systeem, verkrampte spiertjes, hoofdpijn die sluimert. Maar ik zoek ook afleiding in huishoudelijke klussen en de was . En een vriendin belt me zo terug, kan ik ff lekker kletsen.
Hoop dat het nu wel een keertje beter wordt Bieb. Duurt best lang zo, hè?

Olijf, ik duim ook hoor, dat de 1e kijkers het niet willen. Juist heel leuk om een huis dan zo te transformeren tot iets moderns. Althans, ik ga ervan uit dat je de stijl wel gaat veranderen?

TH ook al in de pijntjes. Misschien vandaag lekker aan die borrel die je gisteren niet kon nemen? Gewoon, stiekem nu al? En doe lekker rustig aan, zo´n dag als gisteren is niet niks.

Ik werk nog een half uurtje door en dan met Sil naar de DA. Hij heeft een raar rood plekje op z´n onderlip, bij z´n hoektand. Lijkt ontstoken, hoewel hij gewoon eet en speelt en alles. Maar omdat we dit weekend weg zijn laat ik er liever nu even naar kijken dan dat het misschien wel erger wordt in het weekend.

De arme schat zit al bij de voordeur te mauwen. Ik denk dat hij nu al wil gaan.

En daarna gelijk door naar bandcamp. Man wil stipt om 16u vertrekken, dus ik denk niet dat ik kan updaten hoe het bij de DA was.

En dan ben ik zondagmiddag pas weer terug. Ga ik jullie alwéér missen!
Splinter, succes bij de DA en veel plezier op band camp . Gaat vast lukken! En misschien voor je volgende verjaardag toch een mobiel + internetabonnement vragen . Want wij willen jou eigenlijk ook niet zo lang missen

Die borrel heb ik gisteravond nog gedronken en ik laat m nu nog even staan: moet nog boodschappen doen enzo
Leuk toch zo'n inrichting (dit is niet HET huis hoor maar zoiets zag het er uit, alleen dan al wat leger)

Geweldige woonkamer Olijf . Ik zou vragen of je wat vd meubels e.d. kunt overnemen...

Maar alle gekheid op een stokkie, we gaan ervoor duimen joh.

Fran, mocht je hier nog komen dan en heeeeeel veel plezier, vergeet ons niet!

Nou, ik ga vanochtend naar de university hier, daar werkt een client in de foodcourt (binnenplein met allemaal restaurantjes). Daarna op het kantoor met twee andere clienten. Allemaal nog in het kader van mijn training. Volgende week ben ik on my own. Super! Nu mag ik nog niet alleen met een client zijn en das knap lastig met plannen. Verder volgende week twee trainingsdagen; careerplanning en medicijntoediening (moet je een certificaat voor hebben). Dus best een leuk weekje voor de boeg.
Optimist tot in de kist!
quote:Olijfje_ schreef op 15 oktober 2010 @ 16:11:

Leuk toch zo'n inrichting (dit is niet HET huis hoor maar zoiets zag het er uit, alleen dan al wat leger)

[afbeelding]Het kan echt veeel erger
Het Viva forum is papaja.
laat maar...
Hi Tonks, hoe is het gegaan vandaag? Alles goed?

Ik heb een lekker middagtukje gedaan, gedoucht en een kliekje zuurkool op. Lekker begin van het weekend.

Is Fran nog aan het vliegen? Of zou ze er al zijn?
ben je al op je boerderie geweest vandaag?
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 oktober 2010 @ 18:13:

ben je al op je boerderie geweest vandaag? Ikke? Vanmiddag om een uur of twee. Hoezo? Heb je alles leeggejat?
quote:borrie2 schreef op 14 oktober 2010 @ 22:50:

Het feit dat ik zijn poot in een nat bakje duw is het probleem helaas

Zalfjes worden wel opgelikt natuurlijk, dus ik zoek iets dat geen kwaad kan, honingzalf heb ik hele goeie verhalen over gehoord, maar waar haal je dat? Of moet dat echt via internet? Er vormt zich een keiharde korst waardoor de troep er niet uit kan, en ik denk dat een zalfje dat kan voorkomen..Ik ben nog aan het bijlezen en misschien ben ik mosterd, maar is weken in de Badedas (groene klassieke fles) ook niet goed? Dat gebruik ikzelf ook altijd bij wondjes en ontstekingen.
He Tonks, hoe is het gesprek gegaan?
...
Niet quoten ajb
*rent ondertussen naar tuintje van Rat met blauwe handschoen aan*
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 oktober 2010 @ 18:43:

*rent ondertussen naar tuintje van Rat met blauwe handschoen aan*Aaaah vandaar! En ik trap er nog beide voeten in ook he... nou succes dan maar, ik hoop dat er nog wat is voor je om te jatten.
Zo, wat is het stilletjes hier ineens?? Allemaal op een bommetje getrapt ofzo

Goh Tonks, ... eh, ik ga even ergens anders reageren

Fantje, lekker dat je bijna zelfstandig aan de slag mag! Werkt voor jou vast een stuk lekkerder!

Goh, ben ik helemaal Splinter een fijne bandcamp vergeten te wensen. Nou ja, alsnog dus maar met terugwerkende kracht!
Zo, even elders mijn mening gegeven
zo ik was even druk met werken

ik heb je gelezen tonks elders, en ik ga morgen of overmorgen reageren.

nu hop hop naar mijn bed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tonkie, ik ook!

't Is weekend!!!! Joepie. Ben flink moe maar ook lekker blij met het weekend gevoel. Vandaag door de sneeuwbuien heen naar de Uni gereden. Lekker verdwaalt daar, hemeltje wat een groot terrein. Om twaalf uur naar de volgende client; kon ik mijn auto niet terugvinden (waaaaaaaah, waarom heb ik geen richting gevoel??).

Maar goed, ik ben weer thuis, nu even warm worden.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven