Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook Toelkinghoed
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zal de Xenos erop naslaan, TH.

En ik had vandaag dus een rokje, panty en laarzen aan, maar jas was natuurlijk te kort. Dus mijn panty was vanaf onder de knie tot aan mijn dijen helemaal doorweekt. Ben er achter dat dat een van de vieste gevoelens is die er bestaat, een natte panty uittrekken.

Ril.
Hoehoehoe, moet wel lachen hier
Ah bah Poenta, da's idd vies. Hier heeft het helemaal niet geregend!
Jaja, dat zei Boeb ook al. Jullie prinsessen uit de Oriënt weten niet hoe dat voelt, regen
En voordat ik nu uit pure meligheid ook Poents, Francoes, Toenks, Boerrie, Sloefje, Roeteke, Oellie en Sploenter ga schrijven kies ik toch maar voor de slimste optie: naar bed!

Slaap lekker allemaal en morgenochtend check ik nog wel even wat er is geschreven .
quote:Talkinghead schreef op 18 oktober 2010 @ 22:42:

Ik heb er 1 van de Xenos die wel redelijk beschermt tegen de regen. Zeker als je rustig fietst, dan flappert ie niet zo erg Nu ik dit lees, schiet me ineens te binnen dat ik eens iemand zag fietsen met een gele regenpocho en er dus niet op zat. Het leek wel een op hol geslagen gele zorro op de fiets
Slaap lekker, Toehoe!
Talkinghoed, toelkinghoed? Slaap lekker
O Poents, das wel erg veel natte panty . Hmm, wat ben ik toch blij met mijn blikkie .
ja gek he Olijf dat dat huis in je hoofd zit

ben je het in gedachten al aan het inrichten enzo?

Ik weet dat ik dat maanden al gedaan heb voor ik de sleutel had...

Lekker die voorpret (dat is als je van verven en klussen en opknappen houdt natuurlijk)

en komt mooi uit nou dat nieuwe bed en dus ook logeerbed/matras

ja sms was lief TH

maar die toevoeging houdt hij voorlopig...

Ik heb vandaag fijn met een collega gepraat (die zelf ook op de moeilijke soort valt)

was fijn,herkenning.
Thoenks moesjes! Ik ga in ieder geval weer zo naar boven.
voor Boeb. En fijn van gesprek met collega!
Nou, dat zal dan toch wel even fijn voelen, Bieb.

En ook herkenning bij collega is prettig. Maar ik snap dat je nu de rolluiken nog een beetje omlaag houdt.

Ik heb ondertussen sinds woensdag al niks meer gehoord. Ben bang dat ik er steeds minder zin in heb zo.

Blegh.
Frans... MO deed niet waar ik hem voor heb

van de kast afspringen in extase zeg maar.... En ik was/ben nogal gekwetst omdat hij bot deed.

(de enige manier die hij kent)

mannen van 39 moeten gewoon dag en nacht klaar staan om mij te bedienen.
Ohw, hij had weer een horkenbui? Niet leuk dat jeje zo voelt bieb....
slaap lekker praathoofd!

Balen Panta! Ik snap ook dat je het nou even van hem af wilt laten hangen (of denk ik dat fout?)

geduld hebben is moeilijk..
Nee dat heb je goed hoor Bieb. Maar het komt er dus wel op neer dat ik nu werkelijk geen idee heb hoe of wat.
ook deels mijn eigen probleem natuurlijk Francis.

Ik ga gelijk allerlei beren op de weg zien en in gedachte uitmaken enzo....sla een beetje door.

Maar het ging niet zozeer om wat hij niet deed maar om wat hij niet zei (een meisje wil ook wel eens wat liefs horen toch)
mannen..
Maar is het niet zo dat hij dat gewoon helemaal niet kan, Bieb? Lieve dingen zeggen dus.

Echt nooit geleerd heeft? Dan is het heel moeilijk.

En dus ook moeilijk voor jou....
Bieb, als ik niet zo nu en dan krijg te horen van vriend dat hij me leuk/lief/mooi vindt, dan word ik ook onzeker en dan wonen we al vier jaar samen. Laat staan als je een redelijk prille relatie hebt...

Ik vraag ook zo nu en dan aan vriend of hij me nog leuk vindt. Tot nu toe antwoord hij altijd bevestigend
kan hij idd slecht

opgegroeid in een klein huisje (waar hij nu alleen in woont en ik denk dat ik het te krap vind om ooit bij in te gaan met mijn 3 katten) met pa/ma 3 zussen en 2 broers.

Iedereen druk met zichzelf en weinig geld en aandacht.

Zijn moeder is overleden een dik jaar geleden en daar kan hij alleen vrij over praten met een slok op.

Wel knuffelt hij graag (ook fijn)

ook met de kinderen van zijn broers en zussen is hij altijd aan het knooien...op die manier lukt het hem wel.
iemand Ratteke nog gespot?

Hoop dat ze gewoon lekker vroeg is gaan slapen en dat er niet wat met Mac is ofzo
Knooien = combi van knuffen en stoeien?

Tja, ik ben zelf ook een vrouw van weinig woorden.... Lieve dan. Bij ons thuis was er wel veel liefde, maar die werd niet verbaal geuit. Dus ik vind het lastig om complimenten te geven of lieve dingen te zeggen. Gek is dat ik het wel geleerd heb om tegen vriendinnen te zeggen. Maar tegen mannen..... schrik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven