Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Bieb, het zit denk ik gedeeltelijk in de aard van het beestje. Hij vindt je ongetwijfeld leuk en lief en mooi maar het komt niet in zijn kop op om dat te zeggen. En ik denk dat hij idd zoiets ook niet van huis meegekregen heeft? Hij klinkt nl. wel typisch als iemand uut ut oost'n. Olief is ook niet zo erg uiterig op dat gebied. En als ik om bevestiging vraag, dan zegt hij "ja, maar dat wéét je toch???" Ja lieverd, maar ik vind het soms ook leuk om te horen Nu scheelt het idd wel dat wij al zo'n 6 jaar samen zijn en jullie net een krap half jaartje dus ja, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen

En Panta, wat shit voor jou dat Panter in alle talen zwijgt. Hmm...eens even bedanken wat je daar nu mee moet. Ook jouw gevoel kan ik me heel goed voorstellen dus ook voor jou een
Ik ben mijn eigen bananenschil
Panter zit vanavond ook al voortdurend op feezbuuk, dus me dunkt dat hij wel eens iets leuks kan zeggen?

Grrrrrrmbl!
En op het moment dat ik dat schrijf, geeft hij een teken van leven....
knooien idd goede uitleg Panta

(is dat een woord uut ut Oost'n ? heb ik soms niet door dat het iets uit de streek is)

najaaa ik geef de Hork nog even het voordeel van de twijfel
Panta

dat had je eerder meten schrijven dus.

Deed Tonks ook iedere keer met Mystique als die weg was.....en dan kwam ze eraan.
Ik zag het pant
Ben blij dat jullie zo van dichtbij meeleven, Cis

Leuk toch, dat cybercontact?

Alhoewel ik liever wat dichter bij jou was, op dit moment
francis jij was meeverhuist naar feezbuuk?
ik ook,kijken naar de tieten van Frans
Psies!

(en ondertussen met een cocktailtje in de zon liggen braaien....)
Volgende zomer lig ik in mijn eigen tuin te braaien als het goed is
doe mij maar een mohitooo dan (of twee of drie)
Hey! *armen voor tieten kruist*

Is olief al om?
heeft Olief nog wat in te brengen hierover dan?

Nee toch zeker.

(en anders...janken Olijf helpt meestal)
1x is genoeg...

Ik ga naar mn mand
Slaap lekker maisjes. Ik kom morgenochtend nog even gedag zeggen
Ik haak ook even af. Moet nog iets moois zoeken voor op de kaart voor bruiloft morgen.

Bis spater!
Haai en gelijk weer baai!

Ben net thuis, alleen een paar bladzijden bijgelezen, maar nu duik

ik maar weer mijn bed in. Morgen vroeg op en 's avonds lekker eten met een vriendin. Dus waarschijnlijk kun je me bij elkaar vegen morgenavond, zeker na dit weekend. Ben nu al zo mooeeee.

Maar ik las nog wel dat Olief langzaamaan 'om' gaat voor het huis en dat het daar al heul gezellig was. Joepie!!

Dat over de tieten van Fran sla ik maar even over. Wel leuk dat je alweer langskomt!

Oh, en nog bedankt voor de warme knuffel en voetenzak van vanmiddag! Toen ik terugkwam van mijn afspraak had ik het gelijk een heel stuk warmer.

En dat had niks te maken met de monteur die ik 's ochtends had opgetrommeld en die in de tussentijd langs was geweest.

Truste lieve Tetters! Later ben ik er weer meer bij.

Oh, dat zag ik nog net: leuke dag morgen, Panta!!
Zolang Olief niet zegt dat dat gesprek morgen niet door kan/mag gaan, ga ik er van uit dat hij om is

Hij moet wennen aan het idee maar hij kreeg vanmiddag een steeds grotere grijns op zijn gezicht, vooral omdat zijn ouders en broer ook zo enthousiast waren. Toen zag hij ook wel in wat een buitenkans dit is. Het is een knus, leuk, gezellig huis. Maar ik moet nu niet teveel gaan zitten roepen van 'leuk hè?' of 'vind je het ook zo spannend?' maar 'm ff met rust laten en dan komt alles goed. Het is voor hem erg belangrijk dat zijn ouders er ook achter staan en dan durft hij de stap wel te nemen.

Ik heb vanmiddag trouwens al wel aangegeven waar de moestuin komt.

En we krijgen van alle kanten hulp aangeboden (zal ik ook hard nodig hebben want ik zal het meeste schilderwerk op me moeten nemen omdat ik a) handiger ben daarin en b) Olief net vakantie heeft gehad en omkomt in het werk). Het zullen dus best zware en vermoeiende weken worden maar voor een heel leuk doel!
Ja Pantaatje: veel piezelier morgen!

Splinter

Slaap lekker allemaal, ik ben ook moe maar nog zo druk in mijn hoofd dus ik ga nog ff duf spelletje doen en dan naar mijn bed stuiteren
Leuk Olijf, ik geniet op afstand met je mee, 't is een echt knus Hollands huis. Heerlijk zoiets in het vooruitzicht, is er al een idee wanneer jullie er dan inkunnen?Leuk voor de kerst erin, toch? Ik vind het altijd superleuk om met kerst het huis gezellig te hebben en dan als je ook nog verhuist is het natuurlijk nog leuker.

Tjemig Bieb, MO is ook weer lekker bezig zeg. 't Is toch wat met het horkologische dillema...dat zo'n man dat nou niet snapt he dat wij vrouwen gewoon lief willen worden gevonden...

Hoi Fran, gaat ie lekker daar in Zuid Afrika??? Ik zal zo eens gaan bijlezen...

Waaah ik om nauwelijks toe aan "lezen", maar ik vind jullie nog steeds allemaal hastikke lief!

Morgenavond gaan we met de culiclub op stap, een leuk bistro restaurant met een superlekker menu speciaal voor ons;we kunnen kiezen uit 3 salades/soep en daarna uit drie hoofdgerechten en dan desert. Hoofdgerechten zoals rack of lamb, kreeftenravioli met gamba's en knoflooksaus (mjammie) misozalm met wasabi, mjammie, wat moet ik kiezen....

Gisteravond gezellig met z'n allen bij de Keg wezen steak eten, dat was ook al zo jummie.Oudste zoon moest natuurlijk de nu 18jarige (en dus alcohol gerechtigd volgens Canadese wet) inwijden in de alcohol, dus samen aan de tequila. Moest wel erg lachen. Malloten.

En nu zo eten en dan vroeg naar bed, ;t is een druk maar gezellig weekje.
Optimist tot in de kist!
Mogge tetters! Fijne dag allemaal, op het werk, op een bruiloft of op vakaansie
brrrrr wat is het koud....
Tis fris ja...maar hier wel weer droog en lekker veel file gehad onderweg. Wel op tijd gelukkig
Aaaah mietjes, het is helemaal niet koud! Alleen een beetje nat geweest vannacht... Mijn hemel wat een regen vannacht zeg, ik was (natuurlijk) wakker en heb er even van genoten, liggend in een warm bed met een ronkende Morgana tegen mijn hoofd aan.

Hoe het met Mac is, geen idee. Beest heb ik eergisteren naar buiten gedaan en nog niet weer gezien. De bakjes zijn leeg 's ochtends dus ze zal nog wel leven. Oh ja, ze leeft zeker nog want vanochtend had ze ruzie met een buurtkat. De hele buurt weet dat nu, echt die kat heeft een stem als een viswijf op de markt.

Vanmiddag of vanavond zal ze wel weer naar binnen willen.

Ik was er gisterenavond niet. Ik heb ontzettende download problemen. Ik d/l altijd spelletjes van Wendysforum en ik kan nu eigenlijk niks binnenkrijgen. Sommige spelletjes duren uren om binnen te komen. Geen idee waar dat aan ligt. Samen met K de hele computer doorgespit maar ik weet het niet. Ik baal er wel stevig van iig.

verder gaat het goed hier hoor. Ik merk wel dat ik nu wat meer gespannen word omdat ik donderdag eindelijk naar het oogziekenhuis kan.

Nu maar weer aan het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven