Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Lekker verjaardag gevierd, Ollie, dat klinkt goed. En ja, dan moet zo'n "wurm" aan de tequila

Ik moet wel zeggen dat steak zoals die aan jouw kant van de oceaan te vinden is, toch vaak een stuk lekkerder is dan bij ons. Kan ik wel van genieten als ik in die contreien op vakantie ben. Maar dat menu van de culiclub lust ik ook wel

Rat, balen van de download. En die Mac, op leeftijd, maar nog lang niet uitgeteld

Ik was vanmorgen alweer vroeg op omdat er een UPC-monteur komt. Want ik heb al wekenlang geen ontvangst op de meeste zenders. Dus ik ruim nog wat op om half acht, en sleep de printer uit de weg (staat voor de kabelaansluiting). En prompt doet de boel het weer. Aaarggh!

Monteur afgebeld via automatisch nummer. Maar een half uur later stond hij toch voor de deur. Om onverrichter zake weer heen te gaan....

Nou ja, dan maar even genieten van de vrije ochtend.

En het feit dat ik niet naar buiten hoef voorlopig.
Oh muts toch... maar wel fijn dat ie t weer doet.

Mac is idd een krasse oude dame. Koud heeft ze het niet, ze zit erg goed in de winterharen. Ze komt wel weer terug. En ik ga er ook niet meer moeilijk over doen om haar binnen te houden. Als ze naar buiten wil dan gaat ze maar.

Olijf, heb je al over verhuizen gedroomd?
Ja, schaam schaam

Nou ja, ik ga maar eens een lekker bakkie zetten voor mezelf.

En ik denk dat je gelijk hebt over Mac. Wat zal je haar nu met hangen en wurgen binnenhouden als ze zo graag buiten wil rondhangen.

Hmmm, bedenk me net dat ik voor het feest van vanmiddag nog ruim genoeg de tijd heb om lekker in bad te gaan. En de tokkiekoters bovenbuurkinderen zijn naar school! Fijn!
Lieve maisjes, ik ben weer weg. Misschien tot vanavond, en anders tot ooit
Tot ooit, Cis! Geniet ervan
goedemorgen dames

Pants, badder ze en geweldig dat verhaal van de upc kabel

Olijf, ben je in gedachten je huisje al in aan het richten

Cis veel plezier

Fantje klinkt als een heerlijk etentje

en slofje, ik vind je jurkje zo ook leuker
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Môgge dames! Of nou ja, eigenlijk middag maar môgge roept zo lekker.

Ik heb net bijgelezen maar ben weer vanalles vergeten. Oh ja Panta had een kabel die het niet wel deed

Ik heb vannacht in coma gelegen geloof ik, volgens mij liggen de matrassen goed

Dadelijk ff naar het gemeentehuis racen voor nieuw uittreksel, ff paar boodschapjes doen en dan straks naar de woningbouw. ben benieuwd!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Panta heb een nieuw jurrekie! Leuk accessoire hoor, vleugels en een aureooltje. Waar haal je die?
Ik heb me ook even verkleed.
* deur gaat stukje open, heeeel voorzichtig komt er wat hoofd tevoorschijn. Een knalrood hoofd nog wel*

Euh, tetterettes.... ik ben er weer, mag ik nog binnenkomen????
Hi Bengelie! Heul lang niet gezien zeg. Hoe is het? Waarom heb je zo'n rood hoofd?
Omdat ik me een beetje schaam dat ik zolang niet geweest ben....

Het gaat wel goed, heb het gigadruk maar ja dat is niet nieuw hahaha.

Katten drentelen lekker in de rondte en ik zit binnen met een dekentje achter de laptop... heerlijk!

En hoe gaat het met iedereen hier?
Oh en ik vind de openingsfoto helemaal geweldig!
Olijf! Is het huis van jullie! Wauw!
Ik zit hier even lekker mijn ochtend te beginnen, moet zo naar 't werk, komt Hoppeldeflop zo lekker tegen mij aan liggen, Rozijn lekker gezellig aan de babbel...ik kan daar toch zo van genieten he. Call me Muts maar dat is al genoeg voor even een paar minuten genieten.

Olijf:Ben benieuwd hoe het met het huisgesprek is gegaan.
Optimist tot in de kist!
Jaaaaaaaaaaaa mooi zo Olijf

Ik ben door mn proeftijd heen zou ik nou wel in de hemel komen?

Ik heb vandaag steentjespapier gekocht zodat ik leuk huisjes kan gaan knutselen van melkpakken. Ik ben even gaan graven naar wat ik vroeger leuk vond om te knutselen

Nog maar een uurtje mensen meuk aansmeren

*Geeft waaiertje aan Bengelie* nergens voor nodig toch? je leest wel eerst even bij he?
Het Viva forum is papaja.
Ik verheug mij al helemaal op ons Halloween party (vd culiclub). Ik ga de keuken helemaal als crimescene inrichten met bloed en vingers uit de gehaktmolen, een hoofd in de microwave, vingers en verdunde ketchup in de blender, hersenen in de pan, een skelet in de hottub kijk je op vanuit de keuken..etc.
Optimist tot in de kist!
olifantje, klinkt goed!!!!!

Tuurlijk lees ik eerst bij Nymphadora, ik onthoud het alleen niet :D en bedankt voor de waaier!

You go Olijfje!!!
Nymphodoradinges (echt, het lukt maar niet om dat goed te typen ), had je nog iets gehad aan dat wat ik via Olijf gemaild had?
quote:Erwt schreef op 19 oktober 2010 @ 17:01:

Nymphodoradinges (echt, het lukt maar niet om dat goed te typen ), had je nog iets gehad aan dat wat ik via Olijf gemaild had?

Ze luistert ook gewoon naar Tonk/Tonks/Tonkie hoor

En ja, we hebben eigenlijk wel een huis kan ik zeggen. Niet dat eerste maar die andere, om het duidelijk te houden Vanmiddag bij Vivare geweest en heel pakket meegekregen. Morgen ff acceptatieformulier opsturen en dan gaan met die banaan. Ong. half november krijgen we dan de sleutel. Tenminste, als we het huis dus accepteren maar daar ziet het dus wel naar uit. Je kent Olief hè, die krijgt altijd de bibbers van dit soort dingen

En we krijgen een tuin van ruim 20 x 20 meter ofzo, het moet kennelijk bij ons altijd van het ene naar het andere uiterste schieten
Bengel, wat leuk dat je weer ff binnen komt vallen

En fijn Tonks, dat proeftijd nu achter de rug is , gefeliciflapperd!!
Woot woot!!

voor Olif, Olief en hun aanstaande olijvenboomgaard. Dat laatste dan letterlijk, he, de tuin
Olif

Het gaat wel goed hier hè met mijn naam! Olijke Olif-liflafjes
jjjjjjjjjjjjjjj!

Duidelijk tijd om te yogaen voor mij
:hello. Tetters en speciaal voor Bengewie . Net thuis van een slopende dag en zo eens eten. Later meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven