Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

hooooi Bengelie,alles kits?

Tonks voor je einde proeftijd.

Ik heb net mn opgewarme pastaprutje op (kook veel dubbele porties voor in de vriezer)

geen idee of de Hork straks nog komt...meestal wel op dinsdag maar hele dag niets gehoord en ik verrek het om erachteraan te bellen of smsen.

Ga zo maar even vieze kantoorlucht afspoelen en op de bank.
Alle reacties Link kopieren
quote:Olijfje_ schreef op 19 oktober 2010 @ 18:10:

En ja, we hebben eigenlijk wel een huis kan ik zeggen. Niet dat eerste maar die andere, om het duidelijk te houden Ja, ik snapte het al. Had het al laten zien hier, die op de hoek he? Gaaf hoor! Wauw! Echt heel fijn! Doet de woningbouw ook nog iets voor jullie er in kunnen? Badkamer/keuken ofzo?
Gefeliciteerd Olijfje! Je hebt een huis met een tuin, lekker hoor. Kan je volgend jaar helemaal van de lente en de zomer genieten.
missen jullie me al?

Ik hoop dat Hork komt, met veel liefde, chocola, bloemen en zoenen

Beng

Olijf, leuk hoor!

Leuke avatars Rat en Pant!

Ti's hier voedertijd..
Erwt: Jaaaaa, heel erg bedankt! Ik had het toen ook al hier neergezet hoor. Maar dat heb je waarschijnlijk gemist dan.

Ik vind het eigenlijk heel vervelend hoe ik vandaag iemand wat aangesmeerd heb. Die mevrouw wilde eigenlijk gewoon even met iemand praten. Is ook al op leeftijd en had geen kinderen/familie meer. Ziiiieeeelug.

En toen kreeg ik van die debiele complimentjes dat ik het zo goed had gedaan want een score.
Het Viva forum is papaja.
Frans:

Was je weg dan?
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 oktober 2010 @ 19:27:

Erwt: Jaaaaa, heel erg bedankt! Ik had het toen ook al hier neergezet hoor. Maar dat heb je waarschijnlijk gemist dan.

Fijn dat je er wat aan gehad hebt

Heb ik dan inderdaad niet gelezen, want ben niet echt een vaste meelezerT. Ik kom gewoon af en toe binnenvallen en koekeloer dan wat in 't rond
gedoezt en nog geen hork

olijf hebben jullie nog wat los kunnen peuteren bij de woningstichting?
Bedankt voor de hoi's!

Tonks, ik ken iemand die lidmaatschappen aan mensen verkocht die terminaal waren.... zonder schaamte....

Ga nu stukkie taart eten met Bengelaar en dan even relaxen. Ben al twee dagen dik 12 uur aan het werk hier thuis... nu even rust pfffff pc uit!

( morgen weer aan hoor, en dan kom ik weer langs! Ik ben terug Whahahahaha!)
Is hork er al Bieb?

Nou ja die mensen hoeven in ieder geval niet meer na te denken over opzeggen en event problemen daarbij

*fout grapje*
Erwt heb je eigenlijk huisdieren?

Kind telt ook want daar tetter ik ook vaker over dan over katten/konijnen
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 oktober 2010 @ 20:13:

Erwt heb je eigenlijk huisdieren?

Kind telt ook want daar tetter ik ook vaker over dan over katten/konijnen

In dat geval heb ik er twee

- Grijs Monster (van het kattenras)

- Doperwtje (van het baby-ras)

Allebei leuk, hoewel Grijs Monster niet bepaald enthousiast is over Doperwtje.... dat heeft er mede toe geleid dat ik de (hele dure) kokosdeurmat vandaag weggegooid heb omdat Grijs Monster er steeds overheen pieste en ik de lucht er niet meer uit kreeg
Mac wil niet binnen komen geloof ik. Ik hoor haar ook niet. En ik maar roepen, fluiten en roepen... rotkat. Nu moet ze gewoon weer ff naar binnen komen of een teken van leven geven.
Ratteke, dat is niet fijn, maar ik hoop dat ze het Mystiquesyndroom heeft en snel komt nu je gepost hebt
Hork is er

balen Ratteke van Mac

is ze er al...is ze er al?

En balen van pissend Grijs Monster.

Heb je al Bach Rescue geprobeerd Erwt?

bengelie niet te lang wegblijven nu he

en morgen kunnen we je overhoren als je bijgelezen bent?

Tonks (en wat verkoop je nou eigenlijk?)
Leuk Erwt! dat je doperwt en een grijs monster hebt. Jammer dat het grijze monster over de mat heeft gezeken.

Ik heb mijn kat trouwens echt naar mijn moeder moeten brengen toen Kaatje geboren was. Kaatje huilde nogal veel en de kat werd daar zo gefrustreerd van dat ze ging meppen naar Kaatje. Bij jouW monster is het waarschijnlijk stress?

Mystiquesyndroom? Nou Mystique is al weer vertrokken hoor en ik zie haar gewoon niet. Komt niet als ik roep en ik heb geen idee wat het nu nog kan zijn. Ik dacht echt dat het door Mojo zou komen. Blijkbaar heeft het poezenbeest eerder een probleem met mij dan met de rest van de katten

Misschien is ze beledigd dat ze het tegenwoordig op supermarktvoeder moet doen

Ik wil een nieuwe webwinkel Bij de een verkopen ze niet het goede merk konijnenvoer, bij de ander verkopen ze geen hooi zoals ik het wil en voertonnen zijn ook al moeilijk moeilijk. *zeur piep steun klaag*
Troep Bieb! Troep!
Geen Mac. K is met hond naar de polder gegaan om half tien. Gelijk gaan roepen. Niks. Helemaal niks. Geen miauw of wat dan ook. Ben ook nog op het dakterras geweest en met een zaklamp in de tuin van de buren geschenen, niks te zien.

Speelkwartier is nu wel voorbij hoor. Het beest is al 2 nachten buiten. Ook in die dikke Hoosbui van vannacht.

Dat ze buiten is vind ik nog niet zo erg. Maar ik wil haar af en toe gewoon horen.
Ja, waarschijnlijk stress van de onrust die Doperwtje met zich meebrengt. Grijs Monster houdt van eindeloos slapen en luieren (bij voorkeur op onhandige plekken), rust en stilte. Dat ontbreekt er nogal aan bij zo'n baby

Is de kat echt definitief naar je moeder vertrokken, Tonks?
Ja, definitief. Ik heb het nog een keer geprobeerd vorig jaar. Ik had een aanloopkat gehad en toen was het eigenlijk weer gewoon hartstikke leuk om een kat in huis te hebben. Kat weer opgehaald bij mijn moeder. Het arme beest heeft een hele valpartij in de sneeuw moeten doorstaan en prompt scheet ze in de kledingkast van Kaatje. Ze was bang voor het konijn en vond Kaatje gewoon veel te druk.

Heel jammer want ik heb/had poezel al sinds mijn elfde.

En toen heb ik een stel katten van MP gehaald. Nu schijnt ouwe poes een beetje dement te worden en tegen de wasmachine te praten. Maar verder is het nog een schat en was ze ook nog gewoon bij mij geweest als ze geen probleem had met Kaatje.

Mag het grijze monster naar buiten? Dan lijkt het me al een stuk makkelijker om gewoon even buiten vogeltjes te gaan vangen als Doperwt het op een brullen zet
Zo, ik heb een oververhit oor van het telefoneren zeg Eerst wilden Xan en Erwt weten hoe en wat en daarna belde mijn moeder vanuit Frankrijk. Ze kunnen nergens meer benzine krijgen dus gebruiken de auto nu niet meer. Zaterdag gaan ze weer naar huis en kunnen met de benzine die ze nu nog in de tank hebben zitten, de grens met België halen. Daar zullen ze dan wel weer kunnen tanken en anders rijden wij er wel heen met een jerrycan

We gaan dus definitief ja zeggen tegen het huis (voor zover dat nog niet duidelijk was haha) dus dat gaat druk worden de komende tijd. Ben al verhuisservice van de TNT aan het regelen en alles wat me te binnen schiet zet ik in een documentje. Maf idee hoor dat we met een week of 6 ergens anders wonen!

Dusse dames: volgend jaar Tetterbbq bij mij in de tuin???
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hey Erwtie!! Kom je lekker meetetteren??
Kaatje is wakkerrrrrrr.

Ik geloof dat ze 'graag' weer een pilletje voor het billetje krijgt.
*rilt nog even na van 'pilletje voor het billetje'*

Olijf!!!
Ieww, zetpillen...dat vind ik afschuwelijke dingen. Maar goed, als het bij Kaatje maar helpt. Hoest met haar prutoor?

Ja, goed hè, zit helemaal te stuiteren hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven