wat voor ras hond??
dinsdag 28 juni 2011 om 21:56
de kogel is door de kerk!! we willen graag een hondje alleen nu wordt het zoeken naar het juiste ras.
we willen een hond die:
* lief is voor kinderen
* knie hoogte
* die alleen kan zijn
* niet te energiek ( bv bordercollie valt af omdat deze enorm veel energie hebben)
* een echte gezins/ huishond
wie heeft er tips voor een leuk.lief ras??
we willen een hond die:
* lief is voor kinderen
* knie hoogte
* die alleen kan zijn
* niet te energiek ( bv bordercollie valt af omdat deze enorm veel energie hebben)
* een echte gezins/ huishond
wie heeft er tips voor een leuk.lief ras??
dinsdag 28 juni 2011 om 23:36
dinsdag 28 juni 2011 om 23:37
Ja verharen maar dat zijn plukken op de grond die ik zo ff tussendoor kan op rapen.
Moeten zeker geborsteld worden.
Nu een crime want zachte puppiehaar nog niet helemaal kwijt en dat geeft veel klitten.
Wordt beter zeggen ze...dan 1 keer per week een flinke borstelbeurt.
Ach, moet toch bijna iedere dag stofzuigen met 2 halflangharige katten...
Moeten zeker geborsteld worden.
Nu een crime want zachte puppiehaar nog niet helemaal kwijt en dat geeft veel klitten.
Wordt beter zeggen ze...dan 1 keer per week een flinke borstelbeurt.
Ach, moet toch bijna iedere dag stofzuigen met 2 halflangharige katten...
dinsdag 28 juni 2011 om 23:40
quote:esje1 schreef op 28 juni 2011 @ 23:36:
[...]
(zucht) ja hoezo? De hondjes die daar vandaan komen (mits betrouwbare stichting) zijn vaak stukken socialer dan veel asielhondjes in NL. En ja, zelf ruimschoots ervaring mee."Mijn" asiel had beide typen honden (uit Nederland en uit Spanje). Allemaal prima beestjes.
[...]
(zucht) ja hoezo? De hondjes die daar vandaan komen (mits betrouwbare stichting) zijn vaak stukken socialer dan veel asielhondjes in NL. En ja, zelf ruimschoots ervaring mee."Mijn" asiel had beide typen honden (uit Nederland en uit Spanje). Allemaal prima beestjes.
dinsdag 28 juni 2011 om 23:48
dinsdag 28 juni 2011 om 23:51
quote:passiebloempje65 schreef op 28 juni 2011 @ 23:42:
[...]
hahahaha.... zal ik maar niet zeggen dat vroegerrrrrrr mijn man meestal op de bank naast mij zat en nu....
Hij ligt toch niet tussenin hè? Nou?
Het is dat de mijne zo verhaart! Gaat wel mee naar boven en daar ligt ook een kussen voor madame!
[...]
hahahaha.... zal ik maar niet zeggen dat vroegerrrrrrr mijn man meestal op de bank naast mij zat en nu....
Hij ligt toch niet tussenin hè? Nou?
Het is dat de mijne zo verhaart! Gaat wel mee naar boven en daar ligt ook een kussen voor madame!