Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
Alleen daarom ben ik al blij dat ik geen schoonmoeder heb!
*zapt even terug naar RTL-4 om de blonde heks te observeren*
He waar is gerrit? Is hij al weggestuurd?? (heb het ff gemist)
mijn voorkeur is niet veranderd. hou dat in je achterhoofd, want anders?????? RRRRRRRRRAUUWWWWWW!
Ik zag ze trouwens vorige keer samen in een bubbelbad zitten, gadver!
Mannen vallen toch op vrouwen die op hun moeder lijken?? Mag hopen dat die zoon nooit op mij valt!!!
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 21:25:

Ik zag ze trouwens vorige keer samen in een bubbelbad zitten, gadver!moeder en zoon én dames? IEHWWWW
Aaaaaaah die vrouw doet me gewoon pijn, zo erg irriteert ze me... Waar is haar man?? Ze weet het allemaal zo goed.. Ben daar dan wel eens benieuwd naar, met dr doorschijnblouse
hoe ze erbij staat!!! met die armen over elkaar heen...
Serieus, die kerel krijgt echt nóóit meer een vriendin! Iedereen rent gillend weg bij de gedacht aan zijn moeder!
Zou ze hem ook onderbreken als hij een keuze maakt waar ze niet blij mee is?
Idd!! Zijn moeder bezorgt mij bindingsangst.... Hahahaha
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 21:27:

Zou ze hem ook onderbreken als hij een keuze maakt waar ze niet blij mee is?Ik zou er een pot duo penotti om verwedden!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nóg een seizoen???
Hahahahah!!! Ooooh nieuwe zonen!! Dan ga ik me opgeven als mogelijke vriendin. Zal ik die schoonmoeders eens gillend weg laten rennen!!
Hèhè dat moet ik zien! Nee joh, met jouw grappen heb je ze zo gevloerd!
Nee, moeder en zoon in bubbelbad. En de moeder zag er niet uit alsof ze een topje aan had :S .

En die ene gast (wiens naam jij noemde, ben t ff kwijt) is weg gegaan nadat bleek had meegedaan met audities voor Xcherso en daarin zei dat ie sex had gehad met meer dan 400 (ofzo) mannen. Overigens stuurde de moeder hem weg ('in samenspraak met haar zoon' uhu)
En anders struikelen ze wel over ons heen als we al kruipend over de keukenvloer beschuitjes met pasta smeren...
hahahahahaha geweldig!
Ja meer dan 750 he!! Die gerrit met zn vetjes, hoe krijgt ie t gepland?? Maar goed, weggestuurd door schoonmoeder dus, right!
liggen ze meteen aan je voeten!
En jawel hoor, zap de tieten! Nummer 1!
Hahahaha voor elke keer dat ze er aan zitten mag je een chocoladekoekje........ Nou dan ben je aan t eind van de avond ook 10 kilo zwaarder
Hahaha, waar zap je naartoe.

En runrunrun, ik denk idd dat je zelfs de koudste heks zo onder de tafel hebt van t lachen!
Brrrrrrrr en dan kunnen we ons ook opgeven voor T&S en dan quasi toevallig achter ze staan in de rij bij de kaasboer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven