Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
Hahahaha ja lach maar hoor, I can handle it!!! Ook zo erg, onder het mom van het kan niet genanter, ik wil niet dat hij ziet dat ik ongezonde dingen eet, dus ik prop altijd angstvallig mn gekochte chips en snoep in mn tas en de sla en gezonde dingen in zo'n doorzichtig tasje van de ah...
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:30:

Whahahaha! Hopelijk lukt het een beetje om je beschuitjes en pasta te vinden vanaf de grond en mogelijk ook in het donker.

Ik zie hem misschien eind van deze maand weer. Heb hem pas nog gezien dus eigenlijk niets te klagen. Alleen met ruzie voelt ie ineens zo vreselijk ver weg...Ik zie die van mij volgende week zo weer. Nog 10 nachtjes slapen...
[snel zappen van RTL4 naar NL1, voordat die blonde heks van wie trouwt mijn moeder in beeld komt!]

(edit; wie trouwt mijn zoon... natuurlijk!)
Nee, is geen spanning meer. En hij heeft een vriendin, dus ik blijf zeker van hem af en zal niets proberen, maar toch wil ik wel een goeie indruk op hem blijven maken :-D
Ah nee meid, het wordt tijd voor een available man!!!!!!!! Die gun ik je echt! Kun je samen op de keukenvloer kruipen hèhèhè...
Hahahahaha thanks!!! Ach het komt vanzelf hoor ;-)!! Laatst wel een bijna relatie gehad, maar ging mis. Misschien komt het omdat ik niet voor heb gesteld om over de vloer te kruipen, hmmmmm misschien nog eens een smsje aan wagen hahaha
hahaha geweldig!!! Trouwens, niet alle pasta op de vloer morsen hè... Moet je morgen weer dweilen...
Hahahaha nee nee, zal goed opletten!!! Ook zo erg (ah no!) ik hang altijd alleen mn allermooiste ondergoed aan het rekje aan mn keukendeur, en de rest niet hahaha. Hoe kansloos.... En dat besef ik nu pas, dat is misschien nog wel erger..
Ik zit me hier echt kapot te lachen!

Ik moet nog ongeveer 12 nachtjes slapen hopelijk . Als u me überhaupt nog wil zien ;).

En idd, chips eten, typen, wijn drinken en proberen op te letten bij DNA onbekend. Best lastig.. Ben t verhaal nu geloof ik al kwijt...
Hahaha goedzo!!! En natuurlijk wil hij je zien
Is jouw man wel Nederlands dapperdoda?

God idd, bij wie trouwt mijn moeder (oops zoon, maar eigenlijk moeder). Vind dat programma behoorlijk saai. Wat gaan jullie hierna kijken?

Ik denk zand erover, hoewel ik het een slap aftreksel vind van het familiediner. T is meer bij gebrek aan alternatief.

En runrunrun, je hebt veel gevoel voor humor, bent zelfstandig en intelligent... Ik voorzie een mooie toekomst met een hele leuke vent!
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:42:

Hahahaha nee nee, zal goed opletten!!! Ook zo erg (ah no!) ik hang altijd alleen mn allermooiste ondergoed aan het rekje aan mn keukendeur, en de rest niet hahaha. Hoe kansloos.... En dat besef ik nu pas, dat is misschien nog wel erger..You are hilarious!!!!
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:43:

En idd, chips eten, typen, wijn drinken en proberen op te letten bij DNA onbekend. Best lastig.. Ben t verhaal nu geloof ik al kwijt...Ik ook, multitasken is zoooooooooooooooo overrated!
Ahhhh zo lief emily!! Ik heb er ook vertrouwen in hoor, zing dus ook gewoon a la bruno, en dat zou iedereen moeten doen, I am amazing, just the way I aaaaam!
Nu heb ik de halve zak chips zonder nadenken weg zitten snaaien. ff bakje bijvullen. En ik heb me goed aan de lijn gehouden afgelopen tijd dus het is geen drama...
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:46:

Is jouw man wel Nederlands dapperdoda?

Ja, hij is voor zn werk in t buitenland. Gelukkig vandaag ff gesproken, en ik mail m, ook al kan ie niet altijd reageren. Vindt ie fijn, en ik ook!

God idd, bij wie trouwt mijn moeder (oops zoon, maar eigenlijk moeder). Vind dat programma behoorlijk saai. Wat gaan jullie hierna kijken?

Ik denk zand erover, hoewel ik het een slap aftreksel vind van het familiediner. T is meer bij gebrek aan alternatief.

Volgens mij is dat afgelopen (ik zie het niet op gids.omroep.nl... Trinny & Susannah misschien, ook al word ik gillend gek van die dames die constant aan iedereens boobies zitten! En btw het is allemaal in scene gezet!

En runrunrun, je hebt veel gevoel voor humor, bent zelfstandig en intelligent... Ik voorzie een mooie toekomst met een hele leuke vent!

Dat rijmt!
O, ze gaat de enveloppe halen! Ik heb alleen geen idee meer hoe het verhaal gaat hahahaha
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:48:

Ahhhh zo lief emily!! Ik heb er ook vertrouwen in hoor, zing dus ook gewoon a la bruno, en dat zou iedereen moeten doen, I am amazing, just the way I aaaaam!Grrrrreat success! Is ook van hem toch? Of nee dat is van die andere uit Kazachstan...
dat gedicht ga ik naar mezelf sturen met sinterklaas met een vet mooi cadeau!!
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:51:

O, ze gaat de enveloppe halen! Ik heb alleen geen idee meer hoe het verhaal gaat hahahaha

Ook niet!

Maar het tweede verhaal is wel heftig geloof ik met incest enzo. Brrr...
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:51:

dat gedicht ga ik naar mezelf sturen met sinterklaas met een vet mooi cadeau!!En een paar gratis zakken met de complimenten van Bolletje! ;-P
Shit ja, da's afgelopen. T & S vind ik irritant omdat ze eigenlijk zelf nooit leuk gekleed gaan (in mijn opinie). En idd, t is allemaal in scene gezet, echt te overdreven.

Haha was niet de bedoeling om te rijmen
Hahahaha precies!!!! Zo en een hele mooie surprise, en dan maar roepen dat ik het ECHT niet zelf heb gedaan en dat iedereen niet zo flauw moet doen en gewoon moet zeggen wie het gedaan heeft....
Ik word trouwens een beetje verkouden van dat stomme wisselende weer. (en vandaag 1.5 uur in de stad lopen door de regen werkt ook niet mee) Misschien zo maar eens aan de dropjes... Oooooohhhhhhh wat slecht dit!
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:54:

Hahahaha precies!!!! Zo en een hele mooie surprise, en dan maar roepen dat ik het ECHT niet zelf heb gedaan en dat iedereen niet zo flauw moet doen en gewoon moet zeggen wie het gedaan heeft....hahahaha!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven