Kinderkleding van vroeger
dinsdag 1 november 2011 om 16:48
Naar aanleiding van het topic over ribbroeken bedacht ik me dat ik wel meer vreselijke kledingstukken had vroeger als klein Leentje.
Dit staat toch wel met stip op nummer 1:
De broekrok... Ik kon geen groter plaatje vinden, kennelijk is het nu eindelijk uit de mode.
Wat zijn jullie lelijkste kledingstukken van vroeger?
Dit staat toch wel met stip op nummer 1:
De broekrok... Ik kon geen groter plaatje vinden, kennelijk is het nu eindelijk uit de mode.
Wat zijn jullie lelijkste kledingstukken van vroeger?
dinsdag 1 november 2011 om 17:17
quote:polizi schreef op 01 november 2011 @ 16:55:
Een witte nepbonten muts met lange flappen.
Kan er geen plaatje van vinden.Die had ik ook, prachtig! Heb al zo vaak plaatjes proberen te vinden, nooit gelukt.
Een witte nepbonten muts met lange flappen.
Kan er geen plaatje van vinden.Die had ik ook, prachtig! Heb al zo vaak plaatjes proberen te vinden, nooit gelukt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 november 2011 om 17:28
Ribbroeken
Schoenen met leren franjeflapjes aan de veters (kan geen plaatjes plakken ivm mobiel)
Fido-dido shirts
Oilily broeken (had er maar 1 voor speciale
gelegenheden, was anders te duur)
Neonkleurige lambadarokjes met dik elastiek
Pubertijd:
Aussies
Cavello's
Naveltruitjes
Nike-air max
Plateauzolen
Skibroeken
Oneilltruien
Eigenlijk alles wat niet vrouwelijk was...
Ik ben van begin 80er jaren
Schoenen met leren franjeflapjes aan de veters (kan geen plaatjes plakken ivm mobiel)
Fido-dido shirts
Oilily broeken (had er maar 1 voor speciale
gelegenheden, was anders te duur)
Neonkleurige lambadarokjes met dik elastiek
Pubertijd:
Aussies
Cavello's
Naveltruitjes
Nike-air max
Plateauzolen
Skibroeken
Oneilltruien
Eigenlijk alles wat niet vrouwelijk was...
Ik ben van begin 80er jaren
dinsdag 1 november 2011 om 17:31
dinsdag 1 november 2011 om 17:58
quote:Starshine schreef op 01 november 2011 @ 17:26:
[afbeelding]
1991...die veel te blije kleuren..
Die vrolijke kleuren vond ik juist fantastisch!
Offtopic: De klassen met maar 21 kinderen daarentegen mis ik enorm, zei de leerkracht...
[afbeelding]
1991...die veel te blije kleuren..
Die vrolijke kleuren vond ik juist fantastisch!
Offtopic: De klassen met maar 21 kinderen daarentegen mis ik enorm, zei de leerkracht...
anoniem_132688 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 17:58
Reden: in ipv ik
Reden: in ipv ik
% gewijzigd
dinsdag 1 november 2011 om 18:06
Ik had van die fluoriscerende (schrijf je dat zo?) bretels, knalgeel met felroze zeg maar en daarop zat een zonnebrilspeldje. Die droeg ik dan op een broek die naar onder toe smal liep en dan ook weer van die lichtgevende gympen eronder. Zo mocht ik op de camping naar de kinderdisco, jaar of 8 was ik en ik voelde me helemaal blits!!!
dinsdag 1 november 2011 om 18:09
quote:liubi schreef op 01 november 2011 @ 17:31:
[afbeelding]
Die trui die de twee meisjes rechts allebei aan hebben, zo één had ik ook. Zelfgebreid door m'n moeder, die heeft zich een ongeluk gemaasd En de leggings met elastiek voor onder je voeten. Veel overgooiers, veel witte en kanten kragen ook. En inderdaad knalkleuren.
Ben van de tweede helft jaren '80 trouwens.
[afbeelding]
Die trui die de twee meisjes rechts allebei aan hebben, zo één had ik ook. Zelfgebreid door m'n moeder, die heeft zich een ongeluk gemaasd En de leggings met elastiek voor onder je voeten. Veel overgooiers, veel witte en kanten kragen ook. En inderdaad knalkleuren.
Ben van de tweede helft jaren '80 trouwens.
dinsdag 1 november 2011 om 18:27
starshine, die foto uit 1991 daar had ik op kunnen staan!
Toen ik puber was, droef ik kisten met broeken van het merk oversized. En metal shirts. Ietsje later droeg ik nog steeds alternatieve kleding, maar wel een beetje vrouwelijker. Bij ons op school waren er geen gabbers, alleen altos en kakkers.
Toen ik puber was, droef ik kisten met broeken van het merk oversized. En metal shirts. Ietsje later droeg ik nog steeds alternatieve kleding, maar wel een beetje vrouwelijker. Bij ons op school waren er geen gabbers, alleen altos en kakkers.