Mode & Beauty alle pijlers

Kinderkleding van vroeger

01-11-2011 16:48 137 berichten
Naar aanleiding van het topic over ribbroeken bedacht ik me dat ik wel meer vreselijke kledingstukken had vroeger als klein Leentje.

Dit staat toch wel met stip op nummer 1:

De broekrok... Ik kon geen groter plaatje vinden, kennelijk is het nu eindelijk uit de mode.

Wat zijn jullie lelijkste kledingstukken van vroeger?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en die plateauzolen met gaten/doorkijkjes er in. Van hexx ofzoiets. En plateauzolen met een soort bloemenmotief erin.

Haha, dit topic brengt veel herinneringen boven!
Fortis et liber
Wat een leuk topic! Dat NafNaf luchtje was ik al weer vergeten maar die heb ik ook gehad!

Ik was qua kleding meer van de Mac&Maggie (alternatief) en Nirvana/Rage against the machine t-shirts.

Zwarte rijglaarzen en groene Doc.Martens.

Plaatjes wat ik hierzie is meer van klasgenoten. Blij dat ik het toen al afzichtelijk vond hahaha!
Ik droeg als kleuter nog dit soort pyjama's/huispakken:

Met leren kniestukken en een flap aan de achterkant.
Oh ja, die had ik ook! Was een hele klus om aan en uit te trekken als je naar de wc moest 's nachts.
Fortis et liber
Wij noemden die haardingen 'wokkels' .

In de brugklas had ook iedereen zo'n hele grote rugtas, voornamelijk van Kipling met zo'n aapje eraan.

Impuls Spice Girls

Geurballen (geen kleding, maar wel typisch jaren 90) Ik had zelf een rode en een gele meurbal.

Bij een jaren 90 outfit natuurlijk ook kraaltjes om je spaken:

Nikes

Trui uit de jaren 80

Jaren 90:

Froezels in je haar

Deze aan je voeten.

Of die...

En de kleuren combinaties van bv rode broek met een paarse trui was heel normaal

Jaren 80:(ben van 82')

Babypakjes van begin jaren 80

Zelfgemaakte baby/kinderjurkjes

Smockjurkje

Lakschoentjes
Haha wat een leuk topic!

Jeetje, wat liepen we erbij vroegah...

Mijn moeder was ook van het fanatiek breien, altijd truien met Pinkpanther en zelfs Fido Dido had ik.

En gerust in een witte legging met rode letters naar school gaan en denken dat het prima staat.

Papagaaienoorbellen waren hip in de brugklas hier. Ik moest van mijn ouders een echte leren boekentas, want 'dat is beter voor je boeken'. Wat heb ik mijn best gedaan om dat ding kapot te maken zodat ik ook een rugzak mocht!

En in de pubertijd had ik een jurk die aan de voorkant eindigde in hotpants en aan de achterkant een lange sleep had...iemand die dat herkent? Met blokhakken eronder uiteraard.
Listen very carefully, I shall say this only once.
En wat te denken van de naveltruitjes met bijpassende hotpants van de Coolcat? Haha vreselijk!!

Ik had ook eens een 'harig' truitje toen ik 13 was ... Superhip! :D

En de geruite (tuin) broeken haha

Ik zag laatst nog iemand met een spijkertuinbroek aaaahhh

En de jongens kon je uittekenen in Oneill/Fila/Nike/Oxbow/Twinlife truien en nike air maxies
En zwarte broeken met rokje eraanvast met daarop een zilvere draak of chinese tekens die waren hier toen hip

En idd harige truien en dan vooral in felle kleuren

En een tamagotschi in je broekzak (heb hem overigens nog steeds)
@queenfan25 leeft ie ook nog?
Fortis et liber
Nee dat niet , maar met nieuwe batterijen erin mischien wel ook de furby heb ik hier nog staan (doet het nog!)
quote:fiona06 schreef op 02 november 2011 @ 15:24:

Haha wat een leuk topic!

Jeetje, wat liepen we erbij vroegah...

Mijn moeder was ook van het fanatiek breien, altijd truien met Pinkpanther en zelfs Fido Dido had ik.

En gerust in een witte legging met rode letters naar school gaan en denken dat het prima staat.

Papagaaienoorbellen waren hip in de brugklas hier. Ik moest van mijn ouders een echte leren boekentas, want 'dat is beter voor je boeken'. Wat heb ik mijn best gedaan om dat ding kapot te maken zodat ik ook een rugzak mocht!

En in de pubertijd had ik een jurk die aan de voorkant eindigde in hotpants en aan de achterkant een lange sleep had...iemand die dat herkent? Met blokhakken eronder uiteraard.

oja.

In die videoclip van guns n roses (nog zo'n jaren 90 toppertje) droeg de bruid zo'n jurk.

Nou, mijn vriendinnen en ik vonden dat übercool en zouden ook zo'n jurk nemen als we zouden trouwen.

Nou, never niet hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven