Thailand Topic!
zondag 20 november 2011 om 09:14
Dat soort verhalen ken ik ook Rasa, komen in allerlei landen voor. Ken een soortgelijk verhaal van een nederlandse man met een Filipijnse vrouw
Overigens wordt het voor mij nu tijd om een ticket te kopen. Ik wil ergens in maart naar Thailand, alleen.
Maar ik hik toch aan tegen het kopen van het ticket, is eng.
Alhoewle ik het als een enorme uitdaging zie om alleen zo´n grote reis te maken....het laatste definitieve stapje is eng
Overigens wordt het voor mij nu tijd om een ticket te kopen. Ik wil ergens in maart naar Thailand, alleen.
Maar ik hik toch aan tegen het kopen van het ticket, is eng.
Alhoewle ik het als een enorme uitdaging zie om alleen zo´n grote reis te maken....het laatste definitieve stapje is eng

zondag 20 november 2011 om 17:43
Neele, doen!! Net als Rasa ga ik ook voor het eerst alleen op vakantie (en dus naar Thailand) en ook ik vind het heel erg spannend, maar nu ik geboekt heb voelt het heel goed en krijg ik er alleen maar steeds meer zin in. En net als jij, ben ik bang dat het tegen gaat vallen, maar in het ergste geval pak ik het vliegtuig weer terug naar huis. En het idee dat dat kan, geeft wel een soort van geruststelling. Al is dat natuurlijk niet de intentie van mijn reis!
Ik hoop toch wel dat het weer lekker is in dec/jan... verheug me toch wel op wat zon en warmte eigenlijk.
Ik hoop toch wel dat het weer lekker is in dec/jan... verheug me toch wel op wat zon en warmte eigenlijk.
maandag 21 november 2011 om 16:44
Hoi Allemaal,
Wij (ik en mijn vriend) vliegen 24 december naar Bangkok en blijven 3 weken in Thailand. Zijn er nog meer mensen die tegen die tijd ook met Egypt Air vliegen?
Het is voor mij de 2e keer dat ik naar Thailand ga en de 4e keer dat ik naar Azie op vakantie ga.
We willen graag 2 weken rondreizen in het noorden en afsluiten met een week strand. Verder willen we graag een jungletocht maken die niet al te toeristisch is, iemand ervaring en tips?
Wij (ik en mijn vriend) vliegen 24 december naar Bangkok en blijven 3 weken in Thailand. Zijn er nog meer mensen die tegen die tijd ook met Egypt Air vliegen?
Het is voor mij de 2e keer dat ik naar Thailand ga en de 4e keer dat ik naar Azie op vakantie ga.
We willen graag 2 weken rondreizen in het noorden en afsluiten met een week strand. Verder willen we graag een jungletocht maken die niet al te toeristisch is, iemand ervaring en tips?

maandag 21 november 2011 om 19:14

dinsdag 22 november 2011 om 09:24
Het is hier prachtig weer. Ik heb een luxe resort geboekt 10 minuten van white sand beach vandaan. Maar ik zit nu iedere dag op white sand beach bij 15 Palms. Het seizoen is nog niet echt begonnen en het is hier nog erg rustig. 15 Palms is een heerlijke Chil plek. Heerlijk eten en lekkere zitzakken om de zonsondergang in te kijken. Maar over een paar weken zal het hier wel veel drukker zijn.
Ik weet verder niet veel van het eiland. Na 3 weken door Laos te hebben gereisd ben ik hier uitsluitend om te zonnen, te lezen, te zwemmen en te relaxen
Nog 3 dagen en dan vlieg ik weer naar Amsterdam had graag langer gebleven.
Ik weet verder niet veel van het eiland. Na 3 weken door Laos te hebben gereisd ben ik hier uitsluitend om te zonnen, te lezen, te zwemmen en te relaxen
Nog 3 dagen en dan vlieg ik weer naar Amsterdam had graag langer gebleven.

dinsdag 22 november 2011 om 10:11
Toevoeging: je kan ook inloggen op air asia .com en daar je boarding pass opzoeken en uitprinten volgens mij. Volgens mij krijg je een bevestiging en daarna een mail met de boarding pass. Het je van de vlucht waarvan je de boarding pass niet hebt ontvangen wel de bevestiging van de boeking gekregen?