Weddenschap

17-02-2012 19:37 146 berichten
UPDATE: De stand van de poll om 22:30, 17 feb 2012 was 80% NEE. Amand heeft zijn verlies toegegeven. Iris wint. Stemmen heeft geen zin meer.



Dank voor je inspanning.





Hallo Viva-forum bezoekers,



Om een meningsverschil te beslechten vraag ik jullie om je stem uit te brengen in de poll onder dit topic.



Je kunt hieronder je keuze toelichten als je wilt. Het is echter enkel en alleen de stand van de poll op vrijdagavond 17 februari 2012, 22:30 uur, die bepaalt wie er gewonnen heeft.



Achtergrond van de weddenschap is hier te vinden.



Hartelijk dank.



Tipje: stem JA :-)



De volledige vraag luidt

'Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar bed gaat?'

Wil je altijd een relatie met degene waarmee je gelijk naar

Totaal aantal stemmen: 107

Ja (22%)
Nee (78%)
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:26:

[...]



Tja zo krijg je natuurlijk altijd gelijk hè. Een gentleman geeft toe wanneer hij verslagen is .Gentleman? Is dat een man die niet neukt op een eerste date?
Amand, waarom for crying out loud zal je in vredesnaam niet neuken op de eerste date?



En wat doet Iris inene lievig en aanhankelijk met tig iconen. Zo ken ik je niet!
[quote]amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 19:37:

Hallo stoere Viva-forum mannen`



Tsjaa, daar houdt ie al op he... ik ben geen man
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:30:

Amand, waarom for crying out loud zal je in vredesnaam niet neuken op de eerste date?



En wat doet Iris inene lievig en aanhankelijk met tig iconen. Zo ken ik je niet! Het gaat om de intentie. Ik beweer dat er heel veel mensen zijn die alleen neuken wanneer ze iemand als relatie-materiaal zien. Feitelijk gaat het dus om partner-selektie.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:30:

Amand, waarom for crying out loud zal je in vredesnaam niet neuken op de eerste date?



En wat doet Iris inene lievig en aanhankelijk met tig iconen. Zo ken ik je niet! Ironie mijn beste Rooss. Ik lach me hier rot!
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:32:

[...]



Het gaat om de intentie. Ik beweer dat er heel veel mensen zijn die alleen neuken wanneer ze iemand als relatie-materiaal zien. Feitelijk gaat het dus om partner-selektie.Nope, ze neuken omdat iemand doable is. Meer niet.
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:28:

[...]



Gentleman? Is dat een man die niet neukt op een eerste date?Nee een gentleman weet wanneer hij verloren heeft .
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:33:

[...]



Nope, ze neuken omdat iemand doable is. Meer niet.Je stapt met grote stappen over het selektieproces vóóraf. Daar wordt de keuze 'relatiemateriaal of niet' gemaakt.
Ah, is dat nou ironie.. ja nee ik dacht even dat het wat anders was.



Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:35:

Ah, is dat nou ironie.. ja nee ik dacht even dat het wat anders was.



Geef jij nooit om iets extra in te wrijven? Ik wel hoor, dat vind ik grappig.
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:35:

[...]



Je stapt met grote stappen over het selektieproces vóóraf. Daar wordt de keuze 'relatiemateriaal of niet' gemaakt.Dan al? Welnee dat komt pas veel later.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:35:



Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?

Dat geeft nog geen uitsluitsel over 'relatie of niet'. Daar probeer ik achter te komen.



Ik neuk alleen met vrouwen die ik als potentieel relatie-materiaal zie. Het feit dat ik je doable vind, is voor mij niet genoeg. Ik zal wel een wijf zijn. Oh nee, dat klopt ook weer niet, gezien de poll. Nouja, ik snap er niks meer van.
Het is wat hè dat hele neuken?



Waarom doen we het eigenlijk nog? Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat jij het nog snapt Armand!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:37:

[...]



Dan al? Welnee dat komt pas veel later.Alleen wanneer je een echte blind date hebt. Wanneer je al kennis gemaakt hebt via, bijvoorbeeld, een forum, is er al een selektieproces op gang gekomen.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:35:

Ah, is dat nou ironie.. ja nee ik dacht even dat het wat anders was.



Amand, gooi er eens een wetenschappelijk of oertijd dingetje op. Ik snap je niet hoor. Je ziet een man, je brein zegt daar wil ik kinderen van en je duikt er bovenop. Toch?Roos het was ook wat je dacht alleen is het niet meer geloof ik... snap je...
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:40:

Het is wat hè dat hele neuken?



Waarom doen we het eigenlijk nog? Hahaha.Ik weet het onderhand niet meer hoor.
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:40:

[...]



Alleen wanneer je een echte blind date hebt. Wanneer je al kennis gemaakt hebt via, bijvoorbeeld, een forum, is er al een selektieproces op gang gekomen.Welnee, dat zijn woorden. De rest komt pas veel later.
Je haalt 2 dingen door elkaar lijkt het, in je link staat "wil je altijd een relatie met degene waar je mee naar bed gaat".



De discussie die hier ontstaat lijkt antwoord te geven op de vraag "ga je naar bed met iemand waar je geen relatie mee wil".



Het lijkt op elkaar maar ik voel een nuance verschilletje, wellicht ligt het aan mij.



Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:38:

[...]



Dat geeft nog geen uitsluitsel over 'relatie of niet'. Daar probeer ik achter te komen.



Ik neuk alleen met vrouwen die ik als potentieel relatie-materiaal zie. Het feit dat ik je doable vind, is voor mij niet genoeg. Ik zal wel een wijf zijn. Oh nee, dat klopt ook weer niet, gezien de poll. Nouja, ik snap er niks meer van.Je neukt alleen een vrouw waarbij je denkt dat je er wel mee zou willen trouwen of samenwonen?
quote:dater74 schreef op 17 februari 2012 @ 20:41:

[...]





Roos het was ook wat je dacht alleen is het niet meer geloof ik... snap je...Nee ik snap het niet lieverd maar mijn voelsprieten wel geloof ik.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:

[...]



Welnee, dat zijn woorden. De rest komt pas veel later.Zolang er alleen woorden zijn, is de selektie zuiver. Wanneer dan irl blijkt dat de ander ook nog eens ontzettend leuk, uitdagend, aantrekkelijk en verleidelijk is, is dat alleen maar de sugar on top.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:



Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?Dat weet ik wel maar ik doe er niet aan. Klinkt wellicht ouderwets maar het is echt zo.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:43:

Je haalt 2 dingen door elkaar lijkt het, in je link staat "wil je altijd een relatie met degene waar je mee naar bed gaat".



De discussie die hier ontstaat lijkt antwoord te geven op de vraag "ga je naar bed met iemand waar je geen relatie mee wil".



Het lijkt op elkaar maar ik voel een nuance verschilletje, wellicht ligt het aan mij.



Worden lust en relatie hier niet met elkaar verklutst. Ik bedoel, jij weet toch ook wel dat mensen soms seksen om de seks?Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven