The Never Ending Question deel 85
vrijdag 4 mei 2012 om 19:53
IBI, Gerard Ekdom van 3fm, noemt om 12u in zijn radioprogramma wat hij eet als lunch. Dus bijvoorbeeld.. Een wit kadetje met een overheerlijke kroket en wat pittige mosterd.. on the siiiiide! Heb jij nog nooit gehoord begrijp ik?
't Liefst... Blanke vla! Dat at mijn opa altijd.
Waar denk jij aan als je zo 2min stil bent?
't Liefst... Blanke vla! Dat at mijn opa altijd.
Waar denk jij aan als je zo 2min stil bent?
vrijdag 4 mei 2012 om 20:38
Schaaaaam, nee, Juul; had ik nog niet gehoord!
Ken Gerard Ekdom natuurlijk wel, maar kende die on-the-siiiiide...! niet!
Zojuist knallende ruzie gehad; echt superk#t!
Bovendien realiseer ik me net dat het hoogtepunt van het geschreeuw zo ongeveer rond acht uur was... Sjiiiit...
Lekker voor de buren ook...
Waar heb jij aan gedacht?
Ken Gerard Ekdom natuurlijk wel, maar kende die on-the-siiiiide...! niet!
Zojuist knallende ruzie gehad; echt superk#t!
Bovendien realiseer ik me net dat het hoogtepunt van het geschreeuw zo ongeveer rond acht uur was... Sjiiiit...
Lekker voor de buren ook...
Waar heb jij aan gedacht?
zaterdag 5 mei 2012 om 09:21
Ik heb echt nooit ruzie; al ver voor het dreigt te escaleren, bespreek ik wat mij dwars zit en zonder stemverheffing. Het scheelt dat zowel mijn vriend als ik daar echt hekel aan hebben (schreeuwen), dus dat zal niet snel gebeuren en is ook nog nooit gebeurd in de vijf jaar dat we samen zijn.
Heb jij een EHBO-doos in huis?
Heb jij een EHBO-doos in huis?
zaterdag 5 mei 2012 om 10:33
zaterdag 5 mei 2012 om 13:34
zaterdag 5 mei 2012 om 14:33
Overlijden van mijn schoonvader, 3jr terug. Mijn moeder die een paar jaar terug toegaf dat ze het moeilijk vond om van me te houden in mijn kindertijd omdat ik zoveel lichamelijke zorg nodig had. Mijn vader die vast heeft gezeten wegens pedofilie en nu 2km verderop woont. Een "vriendin" die zei er altijd voor me te zijn, maar vervolgens een keer tegen me heeft gezegd dat ik altijd zit te zeuren, omdat er altijd wel iets speelt in mijn leven..
En jij?
En jij?
zaterdag 5 mei 2012 om 19:21
Mmmm, moeilijke vraag...zoveel lekker ijs ...Ben&jerry's strawberry cheescake of cookie dough of chunky monkey, of anders schepijs vd Italiaan smaak hazelnoot of witte chocolade met hazelnoot , *zucht*, keuzes-keuzes...
Wij hadden vroeger 1 avond in de week (vrijdagavond geloof ik) dat we chips en frisdrank kregen. Dat was suuuuperbijzonder! Hoe zat dat bij jou?
Wij hadden vroeger 1 avond in de week (vrijdagavond geloof ik) dat we chips en frisdrank kregen. Dat was suuuuperbijzonder! Hoe zat dat bij jou?
zaterdag 5 mei 2012 om 19:43
Bij ons ook hoor! Op woensdagmiddag een minimarsje oid en in het weekend een tupperware bakje chips. Ook niet elk weekend geloof ik. Frisdrank dronken wij vroeger nauwelijks. Meestal aanmaak limonade. En soms met spa rood. Wel als bijzonder extraatje in ieder geval.
Van welke gewoonte ben je blij dat je die van je ouders hebt meegekregen?
Van welke gewoonte ben je blij dat je die van je ouders hebt meegekregen?