Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
woensdag 30 mei 2012 om 22:06
Sylvia,
Ik denk wel dat het kan werken, mijn minnaar en ik hadden eerste half jaar ook super veel contact.
Achteraf gezien een aanslag op mijn sociale leven en gezin.
Ik had dat toen niet door omdat ik er zo middenin zat en we allebei stapelverliefd waren.
Na een heftige hoteldate werd het hem te veel allemaal emotioneel gezien.
Contact drastisch verminderd wat ik toen vreselijk vond, ging toen echt door een soort rouwproces.( klinkt ook stom)
Met ups en downs kabbelt het nu heerlijk, zien elkaar geregeld en af en toe stomende seks.
We respecteren elkaar nu zoals het gaat, af en toe contact via telefoon meestal om af te spreken.
Laten elkaar verder met rust en ik moet eerlijk zeggen dat dit ook veel beter werkt, sowieso de aandacht die ik nu weer heb voor mijn gezin.
Toch een balans die voor allebei moet werken.
Hoop dat het voor jou ook werkt!
Ik denk wel dat het kan werken, mijn minnaar en ik hadden eerste half jaar ook super veel contact.
Achteraf gezien een aanslag op mijn sociale leven en gezin.
Ik had dat toen niet door omdat ik er zo middenin zat en we allebei stapelverliefd waren.
Na een heftige hoteldate werd het hem te veel allemaal emotioneel gezien.
Contact drastisch verminderd wat ik toen vreselijk vond, ging toen echt door een soort rouwproces.( klinkt ook stom)
Met ups en downs kabbelt het nu heerlijk, zien elkaar geregeld en af en toe stomende seks.
We respecteren elkaar nu zoals het gaat, af en toe contact via telefoon meestal om af te spreken.
Laten elkaar verder met rust en ik moet eerlijk zeggen dat dit ook veel beter werkt, sowieso de aandacht die ik nu weer heb voor mijn gezin.
Toch een balans die voor allebei moet werken.
Hoop dat het voor jou ook werkt!

woensdag 30 mei 2012 om 22:19
Vorig jaar heb ik op het forum 'twee liefdes' gepost. Veel verhalen van dit topic, 'Kun je een minnaar... ' heb ik gelezen, en uiteraard veel herkenbaarheid gevonden. Het zelf voeden van een verboden liefde.... Onlangs is er weer contact geweest....zo fout, maar ik was er blij om. Vandaag realiseer ik me dat ik weer in dezelfde situatie zit die ik, nu bijna een jaar geleden, verafschuwde. Ik ben mijn leven een aantal jaar kwijt geweest, had het sinds vorig jaar weer gevonden, maar de laatste tijd ben ik in gedachten steeds maar weer met minnaar bezig.
Mijn partner weet van niets, zal ook nooit iets te weten komen. Twee liefdes, van twee mannen houden, het is mogelijk, maar door het stiekeme, onmogelijk.
Mijn partner weet van niets, zal ook nooit iets te weten komen. Twee liefdes, van twee mannen houden, het is mogelijk, maar door het stiekeme, onmogelijk.

woensdag 30 mei 2012 om 23:43
Minnaar is terecht. *pfieuw.. veegt voorhoofd af* Wat ik al dacht, druk druk en hij wist werkelijk zeker dat hij teruggemaild had (nee dus). De schat belde vanavond.
Heb even open kaart moeten spelen over man 3 maar gelukkig no problem.
(waaaat Roos, man 3??? Jahaaa man 3 ja, weer een M
)
Date zondag gaat door.
Maar eerst vrijdag date met man 3.. dus.
Heb even open kaart moeten spelen over man 3 maar gelukkig no problem.
(waaaat Roos, man 3??? Jahaaa man 3 ja, weer een M

Date zondag gaat door.
Maar eerst vrijdag date met man 3.. dus.
woensdag 30 mei 2012 om 23:56
Noppies: kan me voorstellen dat je even klaar bent met alleen aandacht van bezette mannen. Alsof het op je voorhoofd staat.
Goede tip overigens om niet te frequent te daten, zodat je gevoel niet met je aan de haal gaat..
Mij gaat dat op dit moment nog niet zo goed af...maar het is dan ook de allereerste minnaar in mijn leven...dus ik donder momenteel heel hard van de skipiste, in volle vaart naar beneden ;))
En.......verstand en gevoel...... ik wéét dat dit pijn gaat doen, dat dit niet zo goed voor me is uiteindelijk, maar het voelt zo heerlijk nu...
Sil: heftig....... gevoel en verstand...
Rooss; jee.........DRUK weekend
Geniet er van...
Goede tip overigens om niet te frequent te daten, zodat je gevoel niet met je aan de haal gaat..
Mij gaat dat op dit moment nog niet zo goed af...maar het is dan ook de allereerste minnaar in mijn leven...dus ik donder momenteel heel hard van de skipiste, in volle vaart naar beneden ;))
En.......verstand en gevoel...... ik wéét dat dit pijn gaat doen, dat dit niet zo goed voor me is uiteindelijk, maar het voelt zo heerlijk nu...
Sil: heftig....... gevoel en verstand...
Rooss; jee.........DRUK weekend

Geniet er van...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
live as if you only have today!

donderdag 31 mei 2012 om 09:03
Silvia, he bah, dat is ook wel een hele snelle beslissing! Hij trekt het dus echt echt echt niet. Weet je ook waarom niet?
Dan rest je niet veel anders dan je er bij neer te leggen, lijkt mij.. moeilijk en verdrietig.
Rooss, he gelukkig maar! Valt het allemaal weer mee.
De aap is uit de mouw trouwens. Vriend van vriendin is daar een beetje uitgekeken. Wat ik ook wel snap hoor, ze is een lieve vriendin voor mij, maar een liefdesrelatie met haar is volgens mij knap ingewikkeld.
Hij komt hier niet uit de buurt en twijfelt of hij niet weer naar 'huis' zal gaan, waar zijn kinderen ook nog wonen. In plaats van gewoon lekker hier zijn spullen te pakken en te proberen om zijn oudste dochter, die nogal in een crisis zit, op te vangen, hoopt hij dat hij bij mij kan aansluiten. Want ik ben zoveel leuker en alles wat hij altijd gewild heeft... ehm. Bedankt, maar nee, daar kan ik niets mee.
Dan rest je niet veel anders dan je er bij neer te leggen, lijkt mij.. moeilijk en verdrietig.
Rooss, he gelukkig maar! Valt het allemaal weer mee.
De aap is uit de mouw trouwens. Vriend van vriendin is daar een beetje uitgekeken. Wat ik ook wel snap hoor, ze is een lieve vriendin voor mij, maar een liefdesrelatie met haar is volgens mij knap ingewikkeld.
Hij komt hier niet uit de buurt en twijfelt of hij niet weer naar 'huis' zal gaan, waar zijn kinderen ook nog wonen. In plaats van gewoon lekker hier zijn spullen te pakken en te proberen om zijn oudste dochter, die nogal in een crisis zit, op te vangen, hoopt hij dat hij bij mij kan aansluiten. Want ik ben zoveel leuker en alles wat hij altijd gewild heeft... ehm. Bedankt, maar nee, daar kan ik niets mee.
donderdag 31 mei 2012 om 09:17
Hey Nop,
Ik had al een beetje dat vermoeden hoor.
Ik had zijn beslissing moeten respecteren...en hem met rust moeten laten...en dat heb ik niet gedaan (spijt)
Hij voelt zich echt kloten..en kan het schuldgevoel t.o.v. thuis niet handelen.
Het spijt hem zo voor mij...
Ik heb er nu "vrede" mee..Ik heb alles gedaan wat ik dacht te moeten...en dan moet het ook goed zijn...
Ik zal hem missen, maar weet dat het hem voor hem niet goed is om er mee door te gaan...
Ik wil ook dat het lekker met hem gaat...daar is hij mij te dierbaar voor..
zal moeilijk worden en tuurlijk ben ik verdrietig...maar tis niet anders..
Ik had al een beetje dat vermoeden hoor.
Ik had zijn beslissing moeten respecteren...en hem met rust moeten laten...en dat heb ik niet gedaan (spijt)
Hij voelt zich echt kloten..en kan het schuldgevoel t.o.v. thuis niet handelen.
Het spijt hem zo voor mij...
Ik heb er nu "vrede" mee..Ik heb alles gedaan wat ik dacht te moeten...en dan moet het ook goed zijn...
Ik zal hem missen, maar weet dat het hem voor hem niet goed is om er mee door te gaan...
Ik wil ook dat het lekker met hem gaat...daar is hij mij te dierbaar voor..
zal moeilijk worden en tuurlijk ben ik verdrietig...maar tis niet anders..

donderdag 31 mei 2012 om 09:39
Ja, is ook het beste...weet het..
Als ik terug denk hoe het begon 2 1/2 jaar geleden....zou 1 malig zijn...
en nu zoveel later....dus hebben we het prima gedaan dacht ik..
Tis rot en zal hem missen...maar het was zooo bijzonder en speciaal...dat zal ik me blijven herinnneren...
Ik heb nu meer het gevoel dat het goed is zo...
Als ik terug denk hoe het begon 2 1/2 jaar geleden....zou 1 malig zijn...
en nu zoveel later....dus hebben we het prima gedaan dacht ik..
Tis rot en zal hem missen...maar het was zooo bijzonder en speciaal...dat zal ik me blijven herinnneren...
Ik heb nu meer het gevoel dat het goed is zo...
donderdag 31 mei 2012 om 10:53
Denk je dat?
Als je niet weet wat je hebt gemist..kan je het ook niet missen..
Maar had het niet willen missen, ondanks de pijn en verdriet die ik nu voel. Het was voor beide een hele bijzondere tijd...dat maakt een hoop goed...
Het moet ff een plekje krijgen...
Ik heb begrip voor zijn besluit...ik heb nu het gevoel dat ik um echt kan loslaten...