Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
*heeft trouwens ook wel zin om iemand uit te schelden *
Peas on earth!
Vleer gaat vanavond eten bij een oude bekende.
Jullie verklaren mij vast voor gek als ik zeg dat ik bij Millitairman ga eten vanavond...

Maar ik heb besloten komende weken ff te doen waar ik zin in heb , eten , slapen , werken en veeeeel sex hahahahaha
Vleer, doe wat je niet laten kan en geniet van alles wat er nu op je pad komt!

Strakke actie wat betreft het bannen van RPO! Weg ermee...
quote:Vleermuis28 schreef op 31 maart 2008 @ 11:21:

....uit de klei getrokken toverstaf..

hoe kom je erop!
Vleer, heel goed van je! Goede actie, schelden helpt misschien wel niet, maar het lucht wel enorm op!

Ennuh, ga lekker met MM eten, 206 daten en doen waar je zin in hebt!

Ik heb het met VL gehad over mijn afspraakje met Ex (vroeg jij ernaar HM?). VL doet er helemaal niet moeilijk over. Hij reageerde juist zo relaxt, dat ik bijna verbaasd was (wat ik natuurlijk niet wilde laten merken, omdat hij er dan misschien alsnog wat achter zou gaan zoeken). Ik heb VL verteld dat ik niet weet hoe snel hij jaloers is en of hij dat soort dingen vervelend vindt. Hij zegt dat ik lekker moet doen waar ik zin in heb en dat hij mij volledig vertrouwd. Hij zegt dat ik zelf wel weet wat ik wel en niet kan doen.En een drankje drinken met Ex (hij weet dat het nog niet zo lang geleden is en dat Ex het had uitgemaakt en dat we lastig vond enzo) vindt hij geen enkel probleem.

Dus ik ben nu heel erg BLIJ!!! Blij dat ik geen jaloerse man aan de haak heb geslagen maar gewoon een relaxte gozer die mij heerlijk vrij laat zijn! Oh wat ben ik blij met VL!!!
Mooi!
Eigenlijk gaat ie zo : uit de klei getrokken toverheks.. maar dat past niet echt bij een man .. dus heb ik er gisteravond toverstaf van gemaakt aan de telefoon...

echt wat een oetlul , gingi e ook nog zeggen dat hij een gevoelsmens is en dat ie een vrouw zoekt die daar mee om kan gaan.. Toen heb ik gezegd joh oetlul als jij je kaken op elkaar houd of alleen maar zegt dat vertel ik nog wel dat vertel ik je nog wel .. Tja dat heeft geen ruk met gevoel te maken dat heeft meer te maken met gewoon eerlijk en openheid.

Stom jaloers kreng dat heb ik er ook nog tussen door gegooid.. en je bent ziek in je hoofd heb ik ook nog 5x geroepen ..

Zooo klaaaarrrrrr RPO = EXIT ..

Wat een debiel zeg..
Wat fijn Sun!

En Vleer, strakke actie hoor, goed gedaan! En verder gewoon lekker doen waar je zin in hebt.

Hier eentje die zich niet zo fijn voelt. Wat haat ik het toch om ongesteld te zijn met alle bijbehorende hormonen. Buik-, rug- en hoofdpijn, me rot voelen, moe, nergens zin in. Zou zo in bed een potje kunnen janken en daarna slapen. Ik weet gelukkig dat het dus alleen aan die stomme hormonen ligt, maar vrolijk word ik er dus niet van.

(*klaagmodus uit, ga maar even een paracetamolletje pakken en dan aan het werk!*)
quote:Vleermuis28 schreef op 31 maart 2008 @ 12:31:

Eigenlijk gaat ie zo : uit de klei getrokken toverheks.. maar dat past niet echt bij een man .. dus heb ik er gisteravond toverstaf van gemaakt aan de telefoon...

echt wat een oetlul , gingi e ook nog zeggen dat hij een gevoelsmens is en dat ie een vrouw zoekt die daar mee om kan gaan.. Toen heb ik gezegd joh oetlul als jij je kaken op elkaar houd of alleen maar zegt dat vertel ik nog wel dat vertel ik je nog wel .. Tja dat heeft geen ruk met gevoel te maken dat heeft meer te maken met gewoon eerlijk en openheid.

Stom jaloers kreng dat heb ik er ook nog tussen door gegooid.. en je bent ziek in je hoofd heb ik ook nog 5x geroepen ..

Zooo klaaaarrrrrr RPO = EXIT ..

Wat een debiel zeg..

Ben zowaar trots op je!

"jaloers kreng" klinkt ook erg leuk trouwens....vooral als je dat tegen een man zegt... hahaha!
Vleer, ik ben echt geen voorstander van scheldpartijen enzo, maar ik vind echt dat hij het heeft verdiend en dat jij het heel goed hebt gedaan! En ik vind die uit de klei getrokken toverstaf ook echt fantastisch!

HM, wat naar dat je je niet lekker voelt! Die stomme vrouwenklachten ook altijd! Vaak kan een paracetamolletje wel wonderen verrichten in dit soort situaties. Hoop dat het helpt en dat je de dag doorkomt. Dan mag je straks lekker klagen bij LJ! Dikke knuffel van mij!
@Vleer:

Goed zo, dat lucht op he!

@HM:

Die klachten van ongesteldheid ken ik als geen ander, wens je sterkte!

@Sun:

Super die VL van jou! Heeft hij niet een leuke broer?

Hier gaat het goed. Met mijzelf dan, want Aan-Uit-Vriend en ik zijn gisteren weer eens met ruzie uit elkaar gegaan. Maar het doet me niks, en ik heb geen zin om hem te zien of te spreken. Volgens hem zit ik toch alleen maar te zeiken, dus moet 'ie nu blij zijn dat hij van me verlost is

Ik til er nog niet te zwaar aan, hij laat me toch voorlopig niet los, maar zijn kleding heb ik bij elkaar gezocht, gewassen, gestreken en in tassen gedaan en die komt hij deze week ophalen als ik er niet ben.

Nadat ik gisteren bij hem ben weggereden en heb ik lekker mezelf getrakteerd op een etentje in mijn favoriete eetcafé. Dat ik er alleen zit, maakt me niet veel uit. Heb dan in ieder geval geen gezeur aan m'n hoofd. Het wordt tijd dat ik de dingen weer eens positief ga benaderen...!
Overigens wil ik er nog wel aan toevoegen dat het de afgelopen weken erg goed ging tussen hem en mij. Dus niet alleen maar kommer en kwel...
Zozo, wat een ontwikkelingen!

Go Vleer!!! Misschien niet netjes inderdaad, maar was hij netjes tegen jou? Nee, dus zo'n reactie had 'ie kunnen verwachten.

Zelf ben ik 't weekend naar een congres van een jongerenvereniging van politieke partij geweest. Veel jongens met dezelfde ideeën, dus wie weet ;). Ik word daar maar eens actief, denk ik.
Zo 4wheels, wat een actie zeg! 't Is wat met jou en AUV (laat ik hem maar even afkorten ). Hoe vaak ga je dit weer herhalen? Dit loslaten en weer aantrekken? Het is een soort van elastiekjesgedrag.

Je komt een beetje dubbel over. Want aan de ene kant gaat AUV weg, of is ie weg, maar je zegt ook dat je het wel fijn vindt dat hij weg is en je wilt alles positief benaderen.

Ik begrijp dat het tussen AUV en jou moeilijk zal blijven. De tip: heb een aantal maanden helemaal geen contact meer. Bij mij waren twee à drie maanden voldoende, bij jullie zal het meer tijd nodig hebben denk ik. Op deze manier kun je hem misschien wat loslaten en hij jou ook. Daarna kun je evt weer contact hebben, maar dit werkt echt niet 4wheels. Je ruïneert nu jezelf. En daar komt nog bij dat het met AUV op de achtergrond ook heel lastig is om met een nieuw iemand iets nieuws op te bouwen. Dat kan pas als je AUV echt los kunt laten. Denk aan Xander zijn motto: Gooi dicht die la!!!!!

Echt 4wheels, je wordt niet gelukkig met AUV. Ik zeg je dit echt niet om 'belerend' of zo over te komen want ik begrijp ontzettend goed dat het erg moeilijk is, maar ik wil je een hart onder de riem steken en keihard steunen!

En als VL een leuke broer had gehad, dan had ik hem naar je doorgepassed, maar helaas.... alleen maar zussen....
He Moeike, jij hier ook weer es even! Gezellig! Je leest het, allemaal ontwikkelingen bij bij Vleer en 4wheels.

Wil je actief worden bij een politieke partij? Interessant!

4wheels, tuurlijk begrijp ik dat je ook leuke momenten hebt gehad met AUV de afgelopen weken. En hij heeft ook leuke kanten, anders komen jullie ook niet steeds weer bijelkaar terug! Waarschijnlijk is het ook een lieve leuke jongen, maar de combinatie van jullie tweeen de hele tijd bijelkaar, werkt dat wel?

Mijn Ex is ook een erg lieve leuke jongen, maar wij tweeen als stel, werkte blijkbaar niet. Gelukkig ben ik nu op het punt dat ik nu prima met hem wat kan afspreken zonder dat we er beiden wat bij voelen en kan hij een vriend van mij zijn (jaja, het heeft even geduurd). Met sommige mensen kun je beter alleen een vriendschap hebben en geen relatie.
Ik stel voor dat even een updeetlijst gaat maken wat betreft ALLE afkortingen die zijn gebruikt in dit topic Doe je wel ff he Sun???

4WA1H: Ben het geheel met de posting van eens, en wil het ook tegen je zeggen: Laat AUV los en begin met een verse lei Hoop dat mijn motto je hiermee kan helpen
quote:Xander68 schreef op 31 maart 2008 @ 14:42:

Ik stel voor dat even een updeetlijst gaat maken wat betreft ALLE afkortingen die zijn gebruikt in dit topic Doe je wel ff he Sun???

Ik gooi er één nieuwe afkorting in, waarbij ik ook nog uitleg hoe ik erbij kom en Xanderke snapt ut allemaal niet meer???
Speciaal voor Xan - en alle anderen - een updeetlijst van de afkortingen:

UAV: "Uit-Aan-Vriend" van 4wheels

LJ: "Leuke Jongen" van HM (Halvemaan)

RP: Relatieplanet

PP: Potentiële Partner

PK: Potentiële Kandidaat (=bindingsangstvariant van PP)

FM: "Franse Meneer" van Puck

FBM: "Foute Bezette Man" volgens mij van LM (Liefmeisje)

RPO: RelatiePlanetmanOostenrijk" (ging direct op vakantie naar Oostenrijk), de rare ex van Vleer

2.06: Een door Vleer leuk gevonden jongen die 2.06 m. lang is (en hij vindt Vleer ook leuk, maar ze zijn nooit tegelijkertijd single)

MM: "Militair Man" een exdate van Vleer en die is militair

RPman: daar was Miranda steeds mee aan het daten maar nu niet meer geloof ik.

PM: "PokerMeneer", Pop hoopt snel weer wat van PM te horen.

VL: "ValentijnsLover", date van Sun (mij dus ).

Voor zoenerd van Pop hebben we nog geen afkorting he?

Klopt het zo een beetje of ben ik nog Zeer Belangrijke afkortingen vergeten?
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 31-03-2008 15:37
Reden: Aanpassing n.a.v. opmerkingen van Xander
% gewijzigd
Tip voor Xan: print het lijstje uit en hang het aan je beeldscherm!
quote:sunshineforever schreef op 31 maart 2008 @ 15:16:

[...]

Ik gooi er één nieuwe afkorting in, waarbij ik ook nog uitleg hoe ik erbij kom en Xanderke snapt ut allemaal niet meer??? Owwww ja hoor, maar een updeetje kan geen kwaad Sunnepunneke
quote:sunshineforever schreef op 31 maart 2008 @ 15:24:

Speciaal voor Xan - en alle anderen - een updeetlijst van de afkortingen:

UAV: "Uit-Aan-Vriend" van 4wheels

LJ: "Leuke Jongen" van HM (Halvemaan)

RP: Relatieplanet

PP: Potentiële Partner

PK: Potentiële Kandidaat (=bindingsangstvariant van PP)

FM: "Franse Meneer" van Puck

FBM: "Foute Bezette Man" volgens mij van LM (Liefmeisje)

RPO: RelatiePlanetmanOostenrijk" (ging direct op vakantie naar Oostenrijk), de rare ex van Vleer

2.06: Een door Vleer leuk gevonden jongen die 2.06 m. lang is (en hij vindt Vleer ook leuk, maar ze zijn nooit tegelijkertijd single)

MM: "Militair Man" een exdate van Vleer en die is militair

RPman: daar was Miranda steeds mee aan het daten maar nu niet meer geloof ik.

VL: "ValentijnsLover", date van Sun (mij dus ).

Voor Pokermeneer en zoenerd van Pop hebben we nog geen afkorting he?

Klopt het zo een beetje of ben ik nog Zeer Belangrijke afkortingen vergeten?

WAAAUWWW! Ze doet het ook nog! Je bent een schat Sun

En ja....printen die hap...ik hang um aan mijn tft'tje
PM= Pokermeneer
Ehmmm... ......beschouw je VL nog steeds als een deet? Of moeten we het anders zien???
quote:Xander68 schreef op 31 maart 2008 @ 15:34:

Ehmmm... ......beschouw je VL nog steeds als een deet? Of moeten we het anders zien???

Ehm, nou, eh, ik word hier altijd een beetje verlegen van. Ik beschouw hem wel als iets meer, maar relatie vind ik altijd zo'n officieel groot heilig eng woord. Is er niet een woord voor er tussenin? Dat je wel wat hebt, maar dat je nog niet in het stadium zit om bijelkanders ouders enzo op visite te gaan?

Xan, ik heb PM toegevoegd aan het lijstje hoor! Dankjewel, was ik even vergeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven