GESTOPT!
woensdag 30 mei 2012 om 16:32
Met veel plezier mag ik aankondigen dat ik vanaf heden geen roker meer ben. Ik ben vanmiddag gestopt en ben hier heel blij mee. Zo blij dat ik het van de daken wil schreeuwen.
Maar bij gebrek aan een ladder om het dak op te komen SCHREEUW IK HET HIER MAAR UIT!!!
IK BEN GESTOPT MET ROKEN!
(moest het even kwijt :D)
Maar bij gebrek aan een ladder om het dak op te komen SCHREEUW IK HET HIER MAAR UIT!!!
IK BEN GESTOPT MET ROKEN!
(moest het even kwijt :D)
dinsdag 12 juni 2012 om 09:53
dinsdag 12 juni 2012 om 13:30
woensdag 13 juni 2012 om 14:26
Mag ik met jullie meedoen? Ik ben vandaag gestopt en ben inmiddels een zeer ervaren stopper
Het langste dat ik van het roken af ben geweest is 2,5 jaar, het kortste 6 maanden (of eigenlijk 3 minuten )
IK ga dit keer beslist niet meer beginnen met roken, ik ga ook niet 'proberen' om niet meer te roken, ik ben gewoon gestopt, klaar.
Het langste dat ik van het roken af ben geweest is 2,5 jaar, het kortste 6 maanden (of eigenlijk 3 minuten )
IK ga dit keer beslist niet meer beginnen met roken, ik ga ook niet 'proberen' om niet meer te roken, ik ben gewoon gestopt, klaar.
donderdag 14 juni 2012 om 10:30
Nou, weer even een update van mij na een paar dagen: ik was 6 dagen gestopt en voelde me echt stukken beter. Zondag had ik een feest, had een paar borreltjes op en iedereen om me heen was aan het roken.. Sindsdien rook ik ook weer (ook weer een pakje gekocht) en ik schaam me echt!! Vind het echt verschrikkelijk.. Ben gewoon weer terug naar mijn oude gewoonte alsof er niks veranderd is
donderdag 14 juni 2012 om 14:26
Doerian, wat balen joh. Ga je nu wel weer stoppen? Of was je er gewoon nog niet klaar voor?
Techniek, Welkom hier!!! Succes en op moeilijke momenten mag je hier altijd komen klagen hoor
Je hebt in ieder geval de juiste instelling!!!
Schatje, even een virtuele knuffel (ik ken de codes niet om op t forum een smiley te plaatsen of een hug) Soms is het wat lastiger om vol te houden.
Ik heb gisteren de magische grens van 2 weken volgemaakt! Op dit moment ben ik 14 dagen, 22 uur en 30 minuten gestopt met roken. Ik heb nu 194 sigaretten uitgespaard en ¤ 45.04 uitgespaard!!! En het gaat echt heel lekker. Ik had van de week zelfs dat ik halverwege de middag ineens dacht: Wow, ik heb nog niet eens aan een sigaret gedacht vandaag!!! Dat was een lekker gevoel
Techniek, Welkom hier!!! Succes en op moeilijke momenten mag je hier altijd komen klagen hoor
Je hebt in ieder geval de juiste instelling!!!
Schatje, even een virtuele knuffel (ik ken de codes niet om op t forum een smiley te plaatsen of een hug) Soms is het wat lastiger om vol te houden.
Ik heb gisteren de magische grens van 2 weken volgemaakt! Op dit moment ben ik 14 dagen, 22 uur en 30 minuten gestopt met roken. Ik heb nu 194 sigaretten uitgespaard en ¤ 45.04 uitgespaard!!! En het gaat echt heel lekker. Ik had van de week zelfs dat ik halverwege de middag ineens dacht: Wow, ik heb nog niet eens aan een sigaret gedacht vandaag!!! Dat was een lekker gevoel
woensdag 20 juni 2012 om 12:53
Er is al een tijdje niks geplaatst hier zie ik..
polkadot28, vanaf vandaag weer begonnen met een nieuwe poging! Ik wil het zooo graag, maar ben gewoon een beetje zwak ingesteld.. Zodra er een stemmetje in mijn hoofd zegt; ik heb trek in een sigaret.. Steek ik er direct eentje op en dan ben ik weer terug bij af! Heb gisteravond mijn pakje sigaretten (zaten nog 10 sigaretten in ofzo) in de container gegooid en ga mezelf gewoon steeds vertellen dat ik sigaretten helemaal niet nodig heb om een leuk leven te hebben
Hoe gaat het verder met iedereen?
polkadot28, vanaf vandaag weer begonnen met een nieuwe poging! Ik wil het zooo graag, maar ben gewoon een beetje zwak ingesteld.. Zodra er een stemmetje in mijn hoofd zegt; ik heb trek in een sigaret.. Steek ik er direct eentje op en dan ben ik weer terug bij af! Heb gisteravond mijn pakje sigaretten (zaten nog 10 sigaretten in ofzo) in de container gegooid en ga mezelf gewoon steeds vertellen dat ik sigaretten helemaal niet nodig heb om een leuk leven te hebben
Hoe gaat het verder met iedereen?
woensdag 20 juni 2012 om 14:35
Hoi doerian, ook ik ben bezig met niet roken, sinds gisteren.
Ik wil het ook zo niet, maar ben ook niet heel sterk helaas:((
Maar steeds weet ik het zeker, ik wil een niet roker zijn.
Voel me weer sterk, en ga de vervelende dromen en slecht slapen weer aan. Ik schrijf soms ook op het andere topic. Heb steun nodig, klinkt wat kinderachtig, maar is wel waar.
De tip die aardig werkt voor mij: bedenk voor jezelf, vandaag rook ik niet, en morgen is een nieuwe dag. Dan maak je het wat kleiner voor jezelf. Ik rook al ruim 30 jaar, een pakje per dag.
Vandaag een vrije dag, vind ik altijd moeilijk......
Maar geniet wel van mijn vrije dag hoor
Heel veel succes, en hoop dat we ieys aan elkaar kunnen hebben.
Succes
Ik wil het ook zo niet, maar ben ook niet heel sterk helaas:((
Maar steeds weet ik het zeker, ik wil een niet roker zijn.
Voel me weer sterk, en ga de vervelende dromen en slecht slapen weer aan. Ik schrijf soms ook op het andere topic. Heb steun nodig, klinkt wat kinderachtig, maar is wel waar.
De tip die aardig werkt voor mij: bedenk voor jezelf, vandaag rook ik niet, en morgen is een nieuwe dag. Dan maak je het wat kleiner voor jezelf. Ik rook al ruim 30 jaar, een pakje per dag.
Vandaag een vrije dag, vind ik altijd moeilijk......
Maar geniet wel van mijn vrije dag hoor
Heel veel succes, en hoop dat we ieys aan elkaar kunnen hebben.
Succes