***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Moeilijk! Volgens mij is er gewoon geen makkelijke manier om het te vertellen... Hoe reageerde ze toen je zwanger was van Hugo en Steijn? En heb je haar verteld van je miskraam? Heb je haar al eerder gezegd dat je nadenkt over een derde (vierde..)?

(dezelfde naam als ik en een dag eerder jarig? Nou, dat moet dan wel een heeeeel leuk meisje zijn )

Die arme Kaj! Hoe lang duurt het voordat de ab gata werken?
Goedemorgen! Framboos is weer heerlijk uitgerust van haar dagje vrij gister, dus weer tijd voor het forum!

Fachat, hè wat las ik allemaal! Een om BV vragende Ole, en een zieke Kaj! Hoe is het nu met Kaj? helpen de tabletten?

Drop, Tommy slaapt de laatste dagen ook slecht in...komt nog steeds door die verrekte zomertijd! Maar ja, 23:00 is wel heel laat!

Denk toch dat dit wel weer overgaat. Tommy heeft soms ook ineens een verandering in zijn ritme...ben ik er bijna alweer aan gewend, doet ie het ineens weer als van ouds!

Hoop voor je dat fleurtje gewoon ook even een soort fase heeft...

Layla Succes bij de VK!!!! tuurlijk komt er een hartje in beeld!

Ik had ook mijn twijfels de 2de keer hoor! Voelde mij ook alles behalve zwanger....Hopelijk is er al een mooi plaatje te zien!

Muis, dat is zeker pijnlijk voor je vriendin (en jou). Maar ja, het is natuurlijk wel je beste vriendin, dus langer achterhouden kan je dan ook niet maken....Meer dan zeggen dat je het er moeilijk mee hebt omdat je het haar ook zo gunt kun je niet toch?

Volgens mij is het pijnlijker als kennissen aan de lopende band zwanger worden ipv je beste vriendin.

Zo had ik laatst ook een pijnlijke situatie...1,5 jr terug mailde ik met een oud collega (hyves) over zwanger worden...Ik werd meteen zwanger, maar zij nog niet, maar ze volgte mij op de voet.

Todat ik van hyves af ging en haar uit het oog verloor. Een paar week terug kwam ik haar tegen in het winkelcentrum. Zonder buik, zonder kind ik voelde de bui al hangen....

Ze vertelde dat het nog steeds niet gelukt was met zwanger worden, en dat ze inmiddels behandelingen in het ziekenhuis onderging! Daar stond ik dan met mijn dikke buik.....

Ik vroeg of ze daar ook moeite mee had? Ze zei dat ze alleen maar moeite had met mensen die ongewild zwanger werden...Of mensen die geen stabiele relatie hadden...

Hopelijk vat je vriendin het ook zo flink op muis!

oja, ik was gister bij de VK en het hoofdje was gedeeltelijk al ingedaald! Vandaar ook mijn bekkenklachten....

En de VK verwacht iig een 8ponder!

Icke, heb gister ook dat leuke broekje gekocht bij de H&M die Ruben aan had!

Teletubbies is afgelopen, ik ga verder! Krijg vanmiddag mijn ex op bezoek! (7jr relatie!) Hij heeft mij nog nooit zwanger gezien, en hij heeft tommy nog nooit gezien...spannend niet?!
Lara, het gaat al een stuk beter met Kaj, hij zou morgen al beter kunnen zijn. Hij heeft nu nog wel veel last van zijn oor.

Idd Spitsmuis, weet ze dat jullie nog een kindje(s) erbij wilden?
Ik vond dat broekje van Ruben ook zo leuk! (met die bretels bedoel je toch?), die was dus van de H&M?
Hihi Lara, het is niets voor niets een van mijn beste vriendinnen! Toen ik haar vertelde dat ik zwanger was van Bobbel en Dop reageerde ze heel lief en positief. Maar goed, dat is ook weer ruim anderhalf jaar geleden. In die tijd hadden we nog de hoop dat ze toch zwanger zou raken, maar twee maanden geleden hebben ze te horen gekregen dat ze alleen zwanger kan raken via ICSI. Het ligt niet aan haar volgens de artsen. Zij zou dus prima zwanger kunnen worden, maar de zwemmertjes van haar vriend werken niet echt mee. (lees: heel slecht) Tja, het is tragisch.

Kan jij trouwens nog lopen vandaag?

Fachie, is Kaj weer wat beter dan gister? Jammer dat je niet naar buiten kan! Het is super lekker hier!

Bij de weg, de beste vriendin van Steijn en Hugo was gister toch van de trap gevallen? Ik sprak haar moeder vanochtend en er is niets aan de hand! Gelukkig maar, aangezien ze echt een enorme klap heeft gemaakt!
Icke heeft er zelf ook eentje in maat 86 (ruim op de groei:)) aangeschaft gisteren.

Ruben zit nu hele gekke geluiden te maken, ik geloof dat ie aan het poepen is. Maar hij is dus snotendesnotverkouden sinds gisteravond. Aan alle kanten stroomt er wat uit zijn hoofdje. Hij had vanochtend zelfs een bl;oedneusje. Zielig!

Ik lees straks even de rest bij(heb alleeen de laatste posts gelezen)

Muisje, succes met vertellen.......
Framboosje: wat spannend dat je ex langskomt! Lijkt me best een beetje gek, of niet?

Geen zorgen maken over een achtponder hoor! Ik hoor vaak dat de vk ernaast zit. Puk zou bijvoorbeeld een kleintje zijn (ook bijna 8 pond) en Buitenmeisje heeft een joekel van een negenponder gekregen... Daarnaast is het de tweede, dus is het wat makkelijker omdat er al wat doorheen is gekomen. Het komt goed!
Een bloedneusje? Komt dat van verkoudheid?

Muis, wat goed dat er niks met het meisje aan de hand is! Het spookte gisterenavond de hele tijd door mijn hoofd (en nog vergeet ik het te vragen...).

Jaaaaa! Ik kan nog lopen! Het schijnt dat de spierpijn nogal meevalt doordat je steeds vloeiende bewegingen maakt. Dat verklaart de spierpijn na hockey dan ook. Ik vermoed elke zondag dat ik op maandag vre-se-lijk strakke billen zal hebben (en elke keer zit ik ernaast )
Gut, ik heb toch een last van een kwaaltje! (op mijn humeurigheid na!) Ik ben vergeetachtig! Vriendin weet inderdaad dat wij er best nog een kindje bij wilden, dus helemaal uit de lucht zal het niet komen vallen.

Framboos, een acht-ponder? Dat was ik ook! (ik was echt een knol van een baby) Tommy was redelijk gemiddeld, toch? Joh, misschien valt het allemaal wel mee. Een kennis van mij kreeg van de verloskundige te horen dat ze wel een heel groot kind zou krijgen, maar uiteindelijk was haar dochtertje net 3000 gram. Ze schijnen er wel vaker naast te zitten, heb ik gehoord. (zelf geen ervaring mee)

Oh Layla, dat was ik vanochtend nog vergeten te zeggen. Ik ben ook geheel klachtvrij dit keer, op wat winderigheid, vergeetachtigheid en sjacherijnigheid na. Vorige keer werd ik in dit stadium onpasselijk van thee, koffie en sigaretten. Helaas is dit nu niet het geval, alhoewel ik al drie dagen niet heb gerookt! (ik rookte er een per dag sinds ik wist dat ik weer in blijde verwachting was) Mis ik het? Enorm! A. is een grote, wandelende sigaret voor me geworden en ik kan niet wachten tot oud en nieuw! (dan mag ik weer van mezelf) Maar goed, ik dwaal af. (waar het hart van vol is...) Weinig tot geen klachten hoeft niets te betekenen, toch Framboos?
Lara, fijn dat de spierpijn meevalt! Ik heb trouwens ook altijd spierpijn na de hockey en het gevoel dat alles weer helemaal strak getrokken is. Gelukkig hoef ik voorlopig niet meer elke week die desillusie meer mee te maken!
Bij Ole had ik tot ongeveer 6 maanden ook nergens last van, terwijl dat bij Kaj wel zo was. Het zegt dus allemaal niets.

Trouwens, we (fachatman) hebben gisteren het koopcontract van het schip getekend. Nu dus nog even naar de notaris en het is rond!

En fachatman heeft gisteravond Kaj's nieuwe fiets opgehaald. Kaj was dus helemaal blij vanmorgen.

Spitsmuis, zwangerschapsdementie? Doet me denken aan een serie die ik gisteren zag "notes from the underbelly", was wel een grappige serie en heel herkenbaar!
Spitsmuis, ik zou het gewoon vertellen, ik heb zelf ook in die situatie van je vriendin gezeten en ik vond het alleen maar lullig als ik merkte dat zwangere vriendinnen me ontweken of het niet durfden te vertellen. Ik was voor hen net zo blij hoor! Als het echt een goede vriendin is gunt ze je dat gewoon!
Zal ik er dan maar een extra voor je roken Muis?
Fijn van dat meisje muis! Dat was toch het meisje met de aparte naam?

Tja, ze zullen er wel naast zitten met het geboortegewicht. Vind het altijd zo vaag dat gevoel en dat gegok....Mijn theorie is dat de beeb gewoon heel oppervlakkig zit, en in verhouding met mijn redelijk tengere bovenlichaam groot lijkt! Zow! En toen was ik weer gerustgesteld!

Oja, en thanx lara voor je gerustellende woorden!

Icke een bloedneus??? dat vind ik altijd zoiets akeligs! Ik wist trouwens niet dat baby's dit ook konden krijgen!

Ik kocht gister dat broekje ook in 86...Ik krul de pijpen op, en het kan prima!

Fachat, dat was ik je inderdaad ook nog vergeten te vragen de fiets! Hij was dus wel gestolen?? Schandalig hoor! Heb je ook nog gezocht in de omgeving? Misschien zie je hem wel ergens bij een huis staan? of dat er een ander kindje op fietst?

Fijn dat Kaj juist nu hij zo zielig is een nieuwe fiets heeft gekregen. Zal hem goed doen...Trouwens via MP gekocht?

oja en wat betreft de uitblijvende ZS klachten ik sluit mij aan bij muis....Ik kreeg ze pas veel later in de zwangerschap...Mijn vriendin was zelfs 3maand zwanger totdat ze er pas achter kwam!

En zo nog veel meer vrouwen....

Nog maar een uurtje geduld Layla!! spannend!!!

zooow ff stofzuigen
anoniem_43240 wijzigde dit bericht op 08-04-2008 11:04
Reden: pfff waarom typ ik altijd sneller dan ik denk..
% gewijzigd
Framboos, Morris werd ook op 8 pond geschat en hij was 9 pond, dus dat kan ook nog! Ehm sorry, is niet echt geruststellend. Verder geen problemen bij de bevalling hoor. Ben je al aan de perineumolie?

O, even iets doen!
mich toevallig keek ik vanmorgen nog op het perineum flesje! En daar stond op vanaf 34wk. Wacht dus nog 2weekjes, en dan zal ik eens een beetje smeren...

hmmm 9ponder das ook niet mis...Maar, jij was overtijd toch? En ze schatten toch de 40wk? Dan zaten ze bij jou wel goed!

Ach nou ja, als het hoofdje maar niet al te groot is!
Oeh... ik heb net wel zo'n geweldige baan gezien, alleen voor 32 uur! Oeh, dilemma, dilemma, wat zal ik doen, wat zal ik doen?

Over Kaj's fiets, ik heb idd ook in de buurt gezocht en ook op Mp gekeken of hij er misschien opstond. Helaas.

Nieuwe fiets heb ik idd via MP gevonden, 20 euro en een prima fiets van Loekie, mét slot en verlichting.
Dat is geen geld! (ik heb eigenlijk geen idee wat kinderfietsen kosten...)

Hoeveel werk je nu?
Ik werk nu 29 uur, waarvan 5 uur thuis.

Ter vergelijking, een nieuwe 20 inch kinderfiets kost nieuw ongeveer 250 euro!
E250,--???! Pfoe he...!

Tsja, het is wel een stuk meer. Ik weet het niet zo goed. Denk je dat je voldoende energie ervoor hebt? En hoe doe je het met opvang? Kan je vriend misschien een middag minder werken?

Muisje: hoe ging het met je vriendin?
Wouw Fachat, wat een goede koop! Ik ben ondertussen op mp aan het kijken voor zo'n buggydrager (heet dat zo?) voor op de fiets. We hebben het weekend een buggy gekocht van prenatal voor als ik op de fiets weg wil en in de vakantie.

Enne...waarom solliciteer je niet gewoon? Misschien kun je iets minder uren werken of ook een aantal uren thuis??

Layla...ben je al terug, hoe is het gegaan?
Zooo, ik ben er weer en alles is goed!! Pfew echt weer een opluchting hoor, ik ben nu 8w2d en op 16-11 uitgerekend.

Gelukkig kon man toch mee (was vroeg klaar) dus ik hoefde er niet alleen naartoe. Er is gelijk bloed afgenomen voor de combinatietest, dus daar hoef ik niet apart voor terug te komen en dan krijg ik ook sneller de uitslag, dus dat is ook prettig.
Layla, wat fijn!! Gefeliciteerd!
Hartstikke fijn Layla, goed om te horen! Een novemberkindje dus!
Goed nieuws layla!! En nu genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven