esta formulier
zaterdag 21 juli 2012 om 11:13
Hoi allemaal,
Ik wil heel graag een reis maken, die start in Miami (cruisen) Maar blijkt je een esta formulier moet kopen en betalen met een creditcard. Probleem is dat ik geen creditcard heb en ook niemand ken die er een heeft. Wil zo graag die reis maken, weet iemand een oplossing? Heb al zelf gekeken om een creditcard aan te schaffen maar het is te duur.
Ik wil heel graag een reis maken, die start in Miami (cruisen) Maar blijkt je een esta formulier moet kopen en betalen met een creditcard. Probleem is dat ik geen creditcard heb en ook niemand ken die er een heeft. Wil zo graag die reis maken, weet iemand een oplossing? Heb al zelf gekeken om een creditcard aan te schaffen maar het is te duur.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:18
zaterdag 21 juli 2012 om 11:18
Kan het ook niet met Paypal? Daar zou je dan geld op kunnen storten, zodat je een tegoed hebt.
Overigens, bij de bank waar je een rekening hebt kan je toch een creditcard aanschaffen zolang je inkomen voldoende is? Dat is toch gewoon een kleine bijdrage die je per kwartaal of per jaar moet betalen, net zoals de kosten voor een rekening?
Overigens, bij de bank waar je een rekening hebt kan je toch een creditcard aanschaffen zolang je inkomen voldoende is? Dat is toch gewoon een kleine bijdrage die je per kwartaal of per jaar moet betalen, net zoals de kosten voor een rekening?
zaterdag 21 juli 2012 om 11:21
Helemaal eens met Sssenta. Een reis in de VS en op een cruiseschip is eigenlijk niet te doen zonder creditcard. Je zult deze ter plaatse namelijk ook nodig hebben, bijv in het hotel en op de boot als borg voor je kamer/hut. Als je de 30 euro daarvoor niet kunt missen, dan kun je je reisplannen beter herzien. Want ook aan boord zul je nog de nodige kosten gaan maken, als je aan wal wilt bij de aanlegplaatsen e.d.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:26
Een creditcard op zich is niet duur. Bij je eigen bank kun je waarschijnlijk voor een paar euro een creditcard aanschaffen.
En zoals de anderen al zeggen is het bijna onmisbaar als je een reis gaat maken. Je hebt dan ook meteen een alternatief betaalmiddel voor als je pinpas niet werkt of kapot gaat oid. Of als je onverwachte uitgaven hebt.
En zoals de anderen al zeggen is het bijna onmisbaar als je een reis gaat maken. Je hebt dan ook meteen een alternatief betaalmiddel voor als je pinpas niet werkt of kapot gaat oid. Of als je onverwachte uitgaven hebt.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:29
quote:plofkipje84 schreef op 21 juli 2012 @ 11:26:
Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!Foto's of filmen mag NOOIT op een vliegveld, nergens.
Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!Foto's of filmen mag NOOIT op een vliegveld, nergens.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:29
quote:datdus schreef op 21 juli 2012 @ 11:26:
Een creditcard op zich is niet duur. Bij je eigen bank kun je waarschijnlijk voor een paar euro een creditcard aanschaffen.
En zoals de anderen al zeggen is het bijna onmisbaar als je een reis gaat maken. Je hebt dan ook meteen een alternatief betaalmiddel voor als je pinpas niet werkt of kapot gaat oid. Of als je onverwachte uitgaven hebt.Je moet toch per maand een bepaald bedrag verdienen? Ik zit zit daaronder.
Een creditcard op zich is niet duur. Bij je eigen bank kun je waarschijnlijk voor een paar euro een creditcard aanschaffen.
En zoals de anderen al zeggen is het bijna onmisbaar als je een reis gaat maken. Je hebt dan ook meteen een alternatief betaalmiddel voor als je pinpas niet werkt of kapot gaat oid. Of als je onverwachte uitgaven hebt.Je moet toch per maand een bepaald bedrag verdienen? Ik zit zit daaronder.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:32
quote:plofkipje84 schreef op 21 juli 2012 @ 11:26:
Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!Nee, dat laat ik wel uit mijn hoofd. Verder starten we in Miami en gaan verder naar oa Sint maarten enz.
Wij hadden de creditcard nodig bij elk hotel! Gewoon om in te kunnen checken... Een esta moet je hebben op de luchthaven. Een tip, maak geen foto's op of in de buurt van het vliegveld... Ivm 9/11 zijn ze daar heel gevoelig voor!!Nee, dat laat ik wel uit mijn hoofd. Verder starten we in Miami en gaan verder naar oa Sint maarten enz.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:35
zaterdag 21 juli 2012 om 11:36
quote:dvdspeler schreef op 21 juli 2012 @ 11:30:
Nog niet genoeg gespaard dan visje. Zonder cc wordt het daar echt lastig.
Wat zijn je plannen en hoeveel geld heb je daarvoor?Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing waren
Nog niet genoeg gespaard dan visje. Zonder cc wordt het daar echt lastig.
Wat zijn je plannen en hoeveel geld heb je daarvoor?Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing waren
zaterdag 21 juli 2012 om 11:37
Ik heb een visakaart aangevraagd toen ik naar de VS ging. Kost een paar tientjes per jaar en geen inkomensgrens. Ben nog student en kon gewoon die kaart aanvragen. Limiet is niet zo hoog geloof ik, maar ik had hem alleen voor noodgevallen.
Als je het daarna te duur vind, dan zeg je die kaart toch weer op?
Als je het daarna te duur vind, dan zeg je die kaart toch weer op?
zaterdag 21 juli 2012 om 11:52
quote:houston77007 schreef op 21 juli 2012 @ 11:39:
Klus je veel, haal de gamma-cc. Kom je vaak bij de beijenkorf, haal hun cc-card. Geen inkomenseisen. Kosten: paar tientjes per jaar.idd, de bijenkorf cc is volgens mij maar 12,50 per jaar. Als je dat niet kunt missen, dan is de reis echt een slecht plan!
Klus je veel, haal de gamma-cc. Kom je vaak bij de beijenkorf, haal hun cc-card. Geen inkomenseisen. Kosten: paar tientjes per jaar.idd, de bijenkorf cc is volgens mij maar 12,50 per jaar. Als je dat niet kunt missen, dan is de reis echt een slecht plan!
zaterdag 21 juli 2012 om 11:52
quote:rozenstruikje schreef op 21 juli 2012 @ 11:40:
Zonder esta geen us, dus dat maakt het al heel makkelijk om maar wel de cc aan te vragen. Inderdaad heb je hem overal nodig. Wel een leuke reis Ik zit nog te twijfelen, het lijkt mij zeker wel een mooie reis. Het is mij duidelijk dat als ik reis ga maken us dat creditcard nodig is.
Zonder esta geen us, dus dat maakt het al heel makkelijk om maar wel de cc aan te vragen. Inderdaad heb je hem overal nodig. Wel een leuke reis Ik zit nog te twijfelen, het lijkt mij zeker wel een mooie reis. Het is mij duidelijk dat als ik reis ga maken us dat creditcard nodig is.
zaterdag 21 juli 2012 om 11:56
quote:visjes schreef op 21 juli 2012 @ 11:36:
[...]
Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing warenNogmaals, in de VS (en dus ook op cruiseschepen!!!) wil men altijd een creditcard zien bij het inchecken in hotels en aan boord! Zij zien dat als een verzekering dat jouw rekening gewoon betaald wordt als jij er onverwachts tussenuit zou knijpen. Zonder die verzekering, wordt jij gewoon niet toegelaten. Zonder credit card op vakantie in de VS en op een cruiseschip, is dus gewoon echt geen optie!
[...]
Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing warenNogmaals, in de VS (en dus ook op cruiseschepen!!!) wil men altijd een creditcard zien bij het inchecken in hotels en aan boord! Zij zien dat als een verzekering dat jouw rekening gewoon betaald wordt als jij er onverwachts tussenuit zou knijpen. Zonder die verzekering, wordt jij gewoon niet toegelaten. Zonder credit card op vakantie in de VS en op een cruiseschip, is dus gewoon echt geen optie!
zaterdag 21 juli 2012 om 11:59
quote:nummerzoveel schreef op 21 juli 2012 @ 11:56:
[...]
Nogmaals, in de VS (en dus ook op cruiseschepen!!!) wil men altijd een creditcard zien bij het inchecken in hotels en aan boord! Zij zien dat als een verzekering dat jouw rekening gewoon betaald wordt als jij er onverwachts tussenuit zou knijpen. Zonder die verzekering, wordt jij gewoon niet toegelaten. Zonder credit card op vakantie in de VS en op een cruiseschip, is dus gewoon echt geen optie!Ja dankje, ik heb het begrepen.
[...]
Nogmaals, in de VS (en dus ook op cruiseschepen!!!) wil men altijd een creditcard zien bij het inchecken in hotels en aan boord! Zij zien dat als een verzekering dat jouw rekening gewoon betaald wordt als jij er onverwachts tussenuit zou knijpen. Zonder die verzekering, wordt jij gewoon niet toegelaten. Zonder credit card op vakantie in de VS en op een cruiseschip, is dus gewoon echt geen optie!Ja dankje, ik heb het begrepen.