help 38 graden

18-08-2012 08:10 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Keek net Naar het weer bericht op me iPhone en het wordt morgen hier 38 graden in Limburg

Wat gaan jullie doen om het een beetje te kunnen uithouden

S'ochtends en savonds zit ik in de tuin en smidsags duik ik denk ik toch me koude huisje in
Zwemmen. Maar ik denk dat die 38 nogal overdreven is..
Help???

Ik doe de hele week als dansjes omdat het eindelijk zomer is!

Dus wat ik ga doen?

Nu als een gek mijn huis dweilen, wc schoonmaken en de was buitenhangen.

En vanmiddag heerlijk genieten van de zon op terras,park,strandje...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lekker relax genieten van het weer. In een zwembadje met een boek erbij.

Heel rustig aan doen

Of idd ergens gaan zwemmen. In het zwembad of een natuurplas.

38 zal het morgen in Limburg wel worden. Ze voorspellen het overal. En in Limburg is het meestal een paar graden warmer als in de test van het land.
Oh ik vind het ook help hoor.. ik krijg namelijk standaard migraine met dit weer. En mijn huis zit op de zon en onder het dak (mijn amer bedoel ik ,elk huis zit onder een dak) en het wordt hier dus snel nog vijf graden warmer dan buiten. Niet erg prettig..
38? Wat voor app gebruik jij? Het wordt in Maastricht 33 volgens Weeronline.

Ik vind het heerlijk, eindelijk (even) echt zomer in Nederland!

Als je het te heet vindt: onder je parasol in je tuin gaan zitten met je voeten in een bak koud water.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Heel stil zitten. Ideaal weer om hard te studeren
25 km verder dan M'tricht: ook max. 34 graden.

Hoezo help? Zwembad vullen en dobberen maar.
Inderdaad, 37° in Eindhoven, 36° in Brussel, net zo heet als bijvoorbeeld Cairo. Bizar...
38???

Overdrijven is ook een vak.

Het zou in NL rond de 31/32 graden worden. Gazet van Antwerpen sprak over 34, dus 38 is echt een beetje overdreven hoor.
668, the neighbour of the Beast
Bij mijn woonplaats staat ook bij morgen 38 graden.

Ik ben ook enigzins verbaasd / lichtelijk in shock
12 kilometer van Maastricht max. 38 graden.

Geeft ook mijn iPhone aan.

Wij gaan morgen heerlijk zwemmen! Betere afkoeling is er niet.
Ik ben geen type die in het zwembad gaat liggen maar met me voeten in een bak koud water is misschien een idee in de hoop dat het water koud blijft haha
Gisteren was het hier al 32 graden in de schaduw
Eindelijk eens een keer lekker weer. Al blijft het tot half november 30 graden + mij hoor je niet klagen.

Dat gezeur over een paar warme dagen, de rest van het jaar is het weer pokke weer hoor!

En trek je het echt niet, in de schaduw met je voeten in een teil water, doe je er van die koelvrieselementen in dan blijft het zeker koud. En een natte handdoek in je nek en dan rustig door blijven ademen!
In Limburg wordt het vaak warmer dan wordt aangegeven. En ik zit morgen 3 uur in de trein om in limburg te komen. Hopelijk denkt de NS aan de airco
Vandaag vier ik een verjaardag (dochter) ... zal even puffen worden, dus morgen in de lome stand.. :-)
Horen, zien en .... reageren
Hoezo help? Ik was vanmorgen om 6.20 al aan het trainen in het natuurgebied en genoot van de opkomende zon. Morgen ga ik dus een uur eerder op pad, want dan is mijn training langer.

Nu ga ik even een paar uur in de tuin werken, daarna binnen wat opruimen en misschien straks een beetje buiten luieren als ik zin heb.

Niks help, het is droog en prima. Als je dingen te doen hebt gewoon lekker vroeg op staan.
Voor degene die denken dat er overdreven wordt met 38 graden: de temperaturen die opgegeven worden zijn de temperaturen in de schaduw. In de zon kan je er 10 graden bij optellen. Als het dus in Limburg vandaag 34 graden zou worden, dan is dat in de zon dus 44. Is niet echt lekker hoor!
In Limburg is het sowieso altijd wat warmer dan aangegeven en helemaal in Maastricht. Holymoley wat blijft de warmte daar altijd hangen!
Bahbah,van mij mag het zeker 10 graden minder hoor.

Ik doe niks,kan niks,en slaap slecht.

Vind er echt niks aan dit weer.
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2012 @ 08:14:

Help???

Ik doe de hele week als dansjes omdat het eindelijk zomer is!

Dus wat ik ga doen?

Nu als een gek mijn huis dweilen, wc schoonmaken en de was buitenhangen.

En vanmiddag heerlijk genieten van de zon op terras,park,strandje...Jij bent gek, dat kan wel wachten hoor!
quote:ladytruckster schreef op 18 augustus 2012 @ 08:34:

Bahbah,van mij mag het zeker 10 graden minder hoor.

Ik doe niks,kan niks,en slaap slecht.

Vind er echt niks aan dit weer.Kijk uit: voordat je het weet wordt je voor gek verklaard. Veel mensen vinden namelijk dat je van heet weer MOET houden en nu MOET genieten.
En als je gaat panieken of morren krijg je het alleen maar heter. Dus: relaxt en alles in een lage versnelling.
Het is hier in huis trouwens maar 23 graden overdag. Dat is goed te doen. We zorgen gewoon dat dat zo blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven